Розв′язування вправ. Властивості множення урок математики у 5 класі
Номер слайду 2
Подорож математичним океаном
Номер слайду 3
У —успіх, Р—радість, О—обдарованість, К—кмітливість. 17.11.18
Номер слайду 4
МЕТА УРОКУ ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ПЕРЕСТАВНОЇ,СПОЛУЧНОЇ ТА РОЗПОДІЛЬНОЇ ВЛАСТИВОСТЕЙ МНОЖЕННЯ; ВІДПРАЦЮВАТИ ВМІННЯ УЧНІВ ВИКОРИСТОВУВАТИ ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ДЛЯ ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ТА СПРОЩЕННЯ ВИРАЗІВ; РОЗВИВАТИ ТЕХНІКУ УСНОЇ ЛІЧБИ; РОЗВИВАТИ УВАГУ, ПАМ’ЯТЬ, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ; ВИХОВУВАТИ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ; ФОРМУВАТИ НАВЧАЛЬНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ.
Номер слайду 5
Перевірка домашнього завдання Перевірка «вхідних квитків» на пароплав Домашнє завдання ( взаємоперевірка ) №432, 440, 446
Номер слайду 6
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Підводні рифи.
Номер слайду 7
Аукціон розпродажу путівок на ОСТРІВ РОЗВАГ Самостійна робота Максимальний результат – 8 балів
Номер слайду 8
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 9
В полоні у піратів Ультиматум – навчитися множити зручним способом Підручник стор.109 №443
Номер слайду 10
Формування вмінь використовувати властивості множення НАБЛИЖАЄТЬСЯ ШТОРМ Фронтальна робота з класом Підручник стор.109 №445
Номер слайду 11
ВИСЛОВИ ВІДОМИХ ЛЮДЕЙ Математика – це не так знання, як уміння. В.Серве Те, що незрозуміло, потрібно з'ясувати. Конфуцій Не достатньо знати, необхідно також застосовувати. Анатоль Франс
Номер слайду 12
Підведення підсумків уроку «Порт призначення» Що нового ви взнали на цьому уроці? Чому ви навчилися? Було цікаво?
Номер слайду 13
Домашнє завдання Повторити п.17, На стор. 108-109 виконати № 438, №444, №446(2)
Номер слайду 14
«ПРИКАЗКОВА» Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення – найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий і шлях особистого досвіду – найбільш важкий. Конфуцій