Конспект уроку з математики для 5 класу "Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами"

Про матеріал
Розробка уроку з математики для 5 класу по темі"Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами" - це урок -подорож до семи чудес Стародавнього світу. До уроку додається презентація.
Перегляд файлу

                               Тема: «Роз-

Девіз уроку:  Думай і роби, роби і думай!

                                                        ( І.А.Крилов)

 уроку

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Як називається дріб виду  , де а і в – натуральні числа? (звичайний)
  2. Як називається рівність із змінною? (рівняння)
  3. Дріб, чисельник якого менший за знаменник? ( правильний)
  4. Що ставиться у десятковому дробі між цілою та дробовою частиною? (кома)
  5. Дріб, чисельник якого більший за знаменник? (неправильний)
  6. Числа, які використовують під час лічби предметів ?(натуральні)
  7. Як називається число у звичайному дробі, яке стоїть зверху? (чисельник)
  8. Що відокремлює чисельник від знаменника у звичайному дробі? ( риска)
  9. Як називається дріб ( десятковий запис числа), в якому дробова частина від цілої відокремлюється комою? (десятковий)

Ключове слово: знаменник

Вирушаємо в подорож!

 3.   1.Етап. 

     В Африці, посеред Лівійської пустелі, височать піраміди від Каїра до Фаюма . До наших часів збереглося біля сімдесяти пірамід. Колись їх було більше, але деякі зруйнував всевладний час,інші засипав пісок,що насувався

4,7х – 1,2х = 4,34;

5,3х + 4,8х – 5,13 = 43,35

2.

             У

(7,25+6,125): 0,25+1,64 7,129

(8,57 + 9,585 : 4,5)٠3,8 – 42,7 : 4

Слайд 5

3.Етап.

Наовалі. Щоб його розшифрувати , необхідно розв’язати приклади і поставити у відповідність числа і

букви.

 

 

 

 

 

 

 

1)  1000 : 0,2

2)  6,25 : 0,25

3)  1,44 : 12 

4)  3,24 : 4   

 

Виразити в тоннах і записати у вигляді десяткового дробу:

а) 7314 кг          б) 2 т 511 кг          в) 3 ц 12 кг            г) 18 кг

Слайд 6

4.

я.

Округлити до

1) одиниць: 25,17 ;   37,9

2) десятих: 37,893;   42,012

3) сотих:  108,112;  213,995

Слайд 7

5.Етап.

           У с

Скласти вираз:

Від суми чисел  а і 42,3 відняти різницю чисел 15, 7 і в. Обчислити значення виразу, якщо а =3,7; в= 2,3.

            Статуя прост

Слайд 9

6.Етап.

 

 Розв’язати задачу.

      Катер рухався спочатку1,6 год озером зі швидкістю  25,5 км/год, а потім 0,8 год  річкою проти течії. Швидкість течії  дорівнює 1,7 км/год . Яку відстань подолав катер?

          Найвищу круглу терасу маяка, відкриту з усіх боків, де вночі запалювали вогнище, оточувала колонада, на якій була пірамідальна вежа, увінчана бронзовою статуєю покровит заввишки 8 метрів.

Слайд 11

7.Етап.

          Далі вирушаємо до столиці Месопотамії – країни між дзадачу .

               Один з робітників виготовив 96 деталей за 6 год, а інший – 45 деталей за 2,5 год. За скільки годин вони виготовлять 119 деталей, працюючи разом?

«Висячих.

Слайд 12.

4.

5року

 

 

 

docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку