Тема: «Роз-
Девіз уроку: Думай і роби, роби і думай!
( І.А.Крилов)
уроку
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4 |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
8 |
|
|
|
|
|||||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Ключове слово: знаменник
Вирушаємо в подорож!
3. 1.Етап.
В Африці, посеред Лівійської пустелі, височать піраміди від Каїра до Фаюма . До наших часів збереглося біля сімдесяти пірамід. Колись їх було більше, але деякі зруйнував всевладний час,інші засипав пісок,що насувався
4,7х – 1,2х = 4,34;
5,3х + 4,8х – 5,13 = 43,35
2.
У
(7,25+6,125): 0,25+1,64 7,129
(8,57 + 9,585 : 4,5)٠3,8 – 42,7 : 4
Слайд 5
3.Етап.
Наовалі. Щоб його розшифрувати , необхідно розв’язати приклади і поставити у відповідність числа і
букви.
1) 1000 : 0,2
2) 6,25 : 0,25
3) 1,44 : 12
4) 3,24 : 4
Виразити в тоннах і записати у вигляді десяткового дробу:
а) 7314 кг б) 2 т 511 кг в) 3 ц 12 кг г) 18 кг
Слайд 6
4.
я.
Округлити до
1) одиниць: 25,17 ; 37,9
2) десятих: 37,893; 42,012
3) сотих: 108,112; 213,995
Слайд 7
5.Етап.
У с
Скласти вираз:
Від суми чисел а і 42,3 відняти різницю чисел 15, 7 і в. Обчислити значення виразу, якщо а =3,7; в= 2,3.
Статуя прост
Слайд 9
6.Етап.
Розв’язати задачу.
Катер рухався спочатку1,6 год озером зі швидкістю 25,5 км/год, а потім 0,8 год річкою проти течії. Швидкість течії дорівнює 1,7 км/год . Яку відстань подолав катер?
Найвищу круглу терасу маяка, відкриту з усіх боків, де вночі запалювали вогнище, оточувала колонада, на якій була пірамідальна вежа, увінчана бронзовою статуєю покровит заввишки 8 метрів.
Слайд 11
7.Етап.
Далі вирушаємо до столиці Месопотамії – країни між дзадачу .
Один з робітників виготовив 96 деталей за 6 год, а інший – 45 деталей за 2,5 год. За скільки годин вони виготовлять 119 деталей, працюючи разом?
«Висячих.
Слайд 12.
4.
5року