Презентація до уроку математики в 5 класі на тему "Трикутник. Види трикутників»

Про матеріал
У презентації до уроку математики в 5 класі на тему "Трикутник. Види трикутників» подано матеріал стосовно застосування трикутників у житті людини, елементи бесіди з попередження дитячого травматизму, історичну довідку. А також запропоновані різні інтерактивні вправи на інтернет-сервісах WordArt ("Хмара слів") та LearningApps (ігри "Так/ні!", "Знайди пару"), що дасть змогу вчителю активізувати пізнавальну діяльність здобувачів освіти, зробити урок цікавим та змістовним.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація до уроку з математики для 5 класу на тему: «Трикутник. Види трикутників»

Номер слайду 2

Хвилинка настрою Привітайте своїх товаришів і подаруйте їм свою щиру усмішку

Номер слайду 3

Тема уроку: Трикутник. Види трикутників. Після цього уроку ви зможете: формулювати означення трикутника та називати його елементи; розпізнавати різні види трикутників; класифікувати трикутники за сторонами і кутами. Очікувані результати:

Номер слайду 4

Трикутники навколо нас

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Вимірювальні прилади

Номер слайду 9

Попереджувальні знаки

Номер слайду 10

Многокутники

Номер слайду 11

Що ж таке ТРИКУТНИК? Трикутник – це геометрична фігура, обмежена замкненою ламаною, яка складається з трьох ланок або це многокутник з найменшою кількістю сторін. Елементи трикутника: Точки А,В, С – вершини. Відрізки АВ, ВС, АС – сторони.

Номер слайду 12

Рівні трикутники Два трикутника називаються рівними, якщо вони суміщаються при накладанні.

Номер слайду 13

Історична довідка Слово «трикутник» античного походження. Знак �� для позначення трикутника застосовував ще в І ст. давньогрецький учений, математик і винахідник  Герон. Найбільш відома його формула для з находження площі трикутника – формула Герона. Знак ∆ почали застосовувати в ІV ст. У Стародавній Греції трикутник вважали однією з основних геометричних фігур. (бл. 10 — 70 р.р.) Герон

Номер слайду 14

Вправа: 1) Назвати трикутники. 2) Назвати сторони, вершини, кути трикутників.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

КЛАСИФІКАЦІЯ ТРИКУТНИКІВ ЗА СТОРОНАМИ ЗА КУТАМИ РІВНОСТОРОННІЙ РІЗНОСТОРОННІЙ РІВНОБЕДРЕНИЙ ТУПОКУТНИЙ ПРЯМОКУТНИЙ ГОСТРОКУТНИЙ

Номер слайду 17

Робота з підручником

Номер слайду 18

Робота з підручником

Номер слайду 19

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 20

Інтерактивна вправа на Інтернет-сервісі LearningApps

Номер слайду 21

Периметр трикутника Різносторонній Р= a+ b+ c Рівнобедрений Р= 2a +c Рівносторонній Р= 3a

Номер слайду 22

Задача №1 У майстра для огорожі клумби було 22 м матеріалу. Чи вистачить йому цього, щоб зробити огорожу клумби у формі трикутника зі сторонами 6 м, 8 м, 4 м ?

Номер слайду 23

Розв'язання Умовно позначимо сторони трикутника так: a = 6 м, b = 8 м, c = 4 м, тоді за формулою периметра трикутника P = a + b+ c маємо: P = 6 + 8 + 4 = 18 (м) Так як у майстра було 20 м, а потрібно 18 м, то матеріалу вистачить. Відповідь: вистачить

Номер слайду 24

Задача Столяру треба виготовити дві однакові рами для вікон трикутної форми. Якої довжини треба взяти дерев'яну рейку для виготовлення двох вікон з розмірами 40 см, 30 см, 50 см?

Номер слайду 25

Самоперевірка Розв'язання За формулою P = a + b+ c знайдемо периметр трикутної рами. 1) P = 40 + 30 + 50 = 120 (см) 2) 120 2 = 240 (см) – довжина дерев'яної рейки, яка потрібна для виготовлення двох рам. Відповідь: 240 см

Номер слайду 26

Задача Розв'язання 1) За формулою рівностороннього трикутника Р = 3a знайдемо периметр трикутної рами. Р = 3 50 = 150 (см) Якої довжини повинна бути дерев'яна рейка, щоб виготовити раму для вікна трикутної форми зі стороною 50 см? Відповідь: 150 см

Номер слайду 27

Д0машнє завдання ЗАВДАННЯ НА ВИБІР: 1. Написати твір-есе на тему "Трикутник".​  Трикутник - це .. фігура, яка складається … Трикутник має велике значення в нашому житті - …………… АБО 2. Завдання підвищеної складності № 381 на с.114 Для всіх: п. 14.- вивчити правила, № 367, 368 на с.112

Номер слайду 28

На наступному уроці: Вправи ППЗ “Динамічна геометрія” Завдання: Побудувати тупокутний трикутник та виміряти кут. Побудувати різносторонній трикутник та виміряти сторони

Номер слайду 29

Рефлексія Вправа “Валіза. М’ясорубка. Смітник” Повернімося до наших очікувань. Я пропоную подумки покласти собі у валізу знань, якщо ви взяли на цьому уроці для себе щось нове; у м’ясорубку, якщо вам потрібно щось обміркувати; викинути в смітник, якщо вважаєте, що нічого корисного ви не отримали.

ppt
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
24 січня
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку