Презентація до уроку математики в 6 класі по темі: "Віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація до уроку математики в 6 класі по темі "Віднімання раціональних чисел" дає можливість підготувати учнів до свідомого сприйнятртя нового матеріалу, містить різні форми подачі матеріалу, сприяє активізації пізнапвальної активності учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Віднімання раціональних чисел. 6 клас Вчитель математики Одеського ліцею № 19 Осініна Інна Олександрівна

Номер слайду 2

Згадаємо! 1) Назвати числа протилежні числам: -4; +8,5; -2,7; 0; 12,4; -45,65 2) Знайти суму чисел: -7 + 7; 25+ (-25);

Номер слайду 3

Згадаємо! І. Щоб додати два числа з різними знаками, треба: 1)знайти модулі доданків; 2) від більшого модуля відняти менший модуль; 3)перед отриманим числом поставити знак доданка з більшим модулем. Наприклад: -8 + 3 = -(8-3)= -5; 7 + (-2) = +(7-2) = 5 ІІ. Щоб додати два від’ємних числа, треба: 1)знайти модулі доданків; 2)додати модулі доданків; 3)перед отриманим числом поставити знак “ –”. Наприклад: -6 + (- 2) = -(6 + 2)= - 8; -4+ (-3) = -7

Номер слайду 4

Хто ввів знаки «+» і «-» для позначення чисел додатніх та від’ємних чисел? Дізнаємось, розв’язавши дані приклади і розмістивши розв’язки в порядку зростання 5+(-7) В 4+(-8) Н -64+(-29) Я 30+(-12) Н 25+(-26) І -76+90 М -5+10 Д -5+20 А

Номер слайду 5

Ян Відман Чеський математик. Ці позначення є в його книзі «Арифметика». Книга видана в 1489 році.

Номер слайду 6

12 – 5 = 7 зменшуване від'ємник різниця Згадаємо!

Номер слайду 7

4 -3 0 -7 А В Точку А перемістити на 7 одиниць вліво. 4 + (-7) = -3 4 -7 = -3

Номер слайду 8

Наприклад: 5-8=5+(-8)=-3; -9-11= - 9+(-11)=-20; 7-(-2)=7+2=9; -5-(-12)=-5+12=7. Щоб знайти різницю двох чисел, можна до зменшуваного додати число, протилежне від’ємнику. а – b = а + (– b)

Номер слайду 9

САМОСТІЙНА РОБОТА 1)12+(-15) = -3 2)-22 - (-18) = 3)-5,7-3,1 = 4)3,5 - 9,5 = 5)0 - (-30,5)= 6)-8,2-(-8,2)= - 4 - 8,8 - 6 30,5 0

Номер слайду 10

Замініть зірочки знаками «+» або «-» так, щоб утворились правильні рівності: а) 7,2 * (-5,3) = 12,5; б) 3,6 * 8,1 = -4,5; в) -6,1 * (-2,3) * 3,8 = 0; г) -3,7* (-6,9) = -10,1; д) -4,9 * 1,7 = -3,2; є) 3,9 * 7,4 * (-9,3) = -12,8. 2. Замість квадратиків запишіть такі числа, щоб утворились правильні рівності: а) -9 – 12 = 9 - □; б) – 2 - □ = □ – 3; в) □ – 7 = 13 - □; г) □ + □ = -8; д) □ - □ = -8.

Номер слайду 11

Усні вправи Обчисліть різницю: 6 - (-3); 8 - (-10); -12 - (-5); - 12 - (+5); 24 - (-30); -8 - 14; -18 - (-18); -18 - 18. 2. Серед виразів знайдіть рівні: a – b - (-с), a + b + c; a + (-b) + (-c); a + (-b) + c, а - (-b) - (-с). Письмові вправи (А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір “МАТЕМАТИКА 6”, Харків, “Гімназія”, 2014р) №№ 992 (1-6), 994 (1-4) (колективно), 1001 (самостійно), 1004(1-2), 1007(колективно).

Номер слайду 12

Відомий факт , що сама тепла країна це Лівія, там температура досягає +56 градусів. Найбільш низька температура в Антарктиді -88. Чи зможете ви, відкривши правило віднімання обчислити різницю між найбільшою і найменшою температурою на Землі? 56 – (– 88) = 144

Номер слайду 13

Підсумок уроку Міні-тест Подайте у вигляді суми -3 - (-7) + (-5): а) -3 + 7 + 5; б) -3 + (-7) + 5; в) -3 + 7 + (-5); г) 3 + 7 + (-5). Відповідь: в)   Перевірьте, чи правильно знайдена різниця: 0,789- (-1392)= 1392,789 Відповідь: так 0,5-(-160)= -159,5 Відповідь: ні

Номер слайду 14

Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився. Ж. Мольєр

Номер слайду 15

Дякую за увагу! Бажаю успіхів!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
16 березня 2020
Переглядів
2508
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку