Урок математики у 2 класіПідготувала: Степанова Лариса Іванівна, вчитель-методист,Криворізька гімназія №8 Криворізької міської ради
Віднімання числа 7 із переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} а3966810186в959671 06475а + в1 21 41 51 21 5 2 06 5151185
Відпочиваємо і тренуємо мозок. Вправа ,, Кулак, ребро, долоня’’
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}7162534435261 Хто молодець? Я - молодець!
1 7 жовтня. Класна робота 4 + 7 = 1 1 6 + 7 = 1 3 1 1 – 7 = 4 1 3 – 7 = 6 5 + 7 = 1 2 7 + 8 = 1 51 2 – 7 = 5 1 5 – 7 = 81 2 – 7 = 5 (п.)Відповідь: на 5 пиріжків з вишнями більше, ніж з яблуками.на ?>
Міркуємо, доводимо, перевіряємо! Рекомендації :нтерактивний аркуш. Надіслати в НЗ.
Я зрозумів, як …Я навчився,…Мені треба повторити …Я не зрозумів …, поясніть, будь ласка.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект