Презентація до уроку мистецтва у 8 класі "Скульптура епохи Відродження"

Про матеріал
Презентація до уроку мистецтва у 8 класі "Скульптура епохи Відродження". Роботи Мікеланджело Буанаротті, Донателло, Ботічеллі,Баччо Бандінеллі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Скульптура епохи Відродження. Підготувала. Вчитель мистецтва. Янішевська Л.І.

Номер слайду 2

Скульптура Відродження пройшла довгий і непростий шлях від несміливих спроб Бенедетто Антеламі внести в свої роботи індивідуальність, характерність і нестандартність, до блискучих і бездоганних робіт "творця Ватикану" Мікеланджело Буонаротті.    Якщо в середні століття скульптура була нерозривно пов'язана з архітектурою і як окреме мистецтво навіть не розглядалося, то з початком епохи відродження починається повільний, але вірний процес відділення скульптури, вивільнення його від залежності від архітектурних задумів. Скульптури поступово "відсуваються" від стін храмів, від рельєфів і портиків, стаючи самостійним, самодостатнім мистецтвом.

Номер слайду 3

«Мойсей» Мікеланджело. У мальовничому кварталі Монті в Римі (Roma), в церкві Сан-П'єтро-ін-Винколи, захований один з найбільших шедеврів італійського мистецтва - «Мойсей» Мікеланджело, зразок великого майстерності і незрівнянної краси. З 1545 року в правому трансепті церкви виставлений один з шедеврів мистецтва шістнадцятого століття - «Мойсей» Мікеланджело. Колосальна статуя, створена в 1513 році для гробниці Юлія II, була виконана на замовлення Папи ще за його життя. Робота над монументом була завершено вже після смерті Папи, який похований в соборі Святого Петра у Ватикані

Номер слайду 4

Цікаві факти Через розбіжності між Папою і Мікеланджело скульптура, що призначалася для собору святого Петра, була поміщена в церкві Сан-П'єтро-ін-Винколи. Юлій II був повністю поглинений роботами з реконструкції собору і відклав ідею створення свого мавзолею. Ріжки на голові Мойсея є наслідком неправильного перекладу книги Виходу, де розповідається про двох променях, що виходять від голови пророка, що спускається з гори Синай. Єврейське слово «karan» або «karnaim», що означає «промені», могло бути поплутано з іншим словом «keren», тобто «роги». На думку багатьох критиків, це була одна з улюблених робіт Мікеланджело, який вважав, що Мойсей вийшов, як живий. Хроніки розповідають, що, закінчивши роботу, художник вдарив її і вигукнув: «Але чому ти не говориш!»

Номер слайду 5

«Юдиф і Олоферн» Донателло. Донателло створив прекрасну роботу під назвою «Юдиф і Олоферн». Спочатку ця скульптура малася на увазі для палацу Медічі, але після того, як республіка була оголошена, палац був розграбований, робота була перенесена на площу Синьйорії. Якщо розглядати цю скульптуру з точки зору композиції, вона неймовірно складна. Причому її виразність була набагато вище інших робіт майстра. До речі на ній присутній особистий підпис майстра. Раніше Донателло ніколи не робив такого, але скоріше за все, він настільки сам був задоволений своєю роботою, що в цей раз просто вирішив її підписати.

Номер слайду 6

Юдіф має досить маленькі пропорції, скромну фігуру, вона виглядає дуже тендітною. Юдіф піднесла над своєю головою меч і завмерла, дивлячись в очі Олоферна. У свою чергу Олоферн, повністю переможений не тільки Юдіф, але і вином, від якого він став повністю розслабленим. Окремо варто відзначити, наскільки якісно виконана саме голова Юдіф. Вона являє собою унікальне створіння Раннього Ренесансу. Ця особа максимально виразна. Разом з цим, воно велично і не позбавлене краси і прекрасних ліній. Примітний той факт, що ця жіноча фігура, як раз уособлює хоробрість і мужність, що Бог підносить кожному, хто дійсно потребує його допомоги. Що стосується сп'янілого Олоферона, його образ виробляє якраз протилежні почуття, який від безвиході, підставляє під смертоносний меч свою голову. Унікальна композиція, яка показує два таких протилежних світу.

Номер слайду 7

«Геркулес що переміг Какуса» Баччо БандінелліСкульптура "Геркулес переміг Какус" роботи Баччо Бандінеллі знаходиться праворуч від входу в палаццо Веккьо. Ця скульптура загороджує плоский камінь в стіні з написаним людським профілем. Згідно з легендою, Мікеланджело посперечався, що зможе висікти портрет злочинця, якого збиралися вішати на площі, повернувшись до зображення спиною.

Номер слайду 8

«Мадонна Брюгге» Джованні де Франческо Тоскані і Мікеланджело. Композицію замовив у Мікеланджело кардинал Пікколоміні. Але в процесі роботи виникли розбіжності. Мікеланджело принципово хотів виліпити немовляти Ісуса оголеним, тоді як кардинал вважав це неприпустимим. Розбіжності привели до того, що кардинал, по всій видимості, відмовився від скульптури ... Що ж так вразило брюггерского купця і відвернуло кардинала? Мадонна відступала від загальноприйнятих церковних канонів того часу: задумлива, немов занурена в свої думки Богоматір не притискаючись до себе сина, її погляд спрямований в бік. Класична краса її юного особи відзначена тонкої поетичністю, ліризмом і глибоким сумом.

Номер слайду 9

«Ось чому вона опиралася, не хотіла відпустити від себе цього прекрасного, сильного і спритного хлопчика, вхопившись своєю ручкою за її огороджувальну руку. І ось чому вона прикривала сина краєм свого плаща. У хлопчика, відчуває настрій матері, теж таїлася в очах печаль. Він був сповнений сил і відваги, скоро він зіскочить з материнських колін і покине це надійний притулок, але ось тепер, в цю хвилину, він вчепився в руку матері однієї своєю рукою, а іншу притиснув до її стегна. Бути може, він думає зараз про неї, про свою матір, засмучений неминучою розлукою: її син, так довірливо притулилася до колін, скоро буде мандрувати у світі один ». (Ірвінг Стоун, «Муки і радості»)

pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
19 лютого 2019
Переглядів
11169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку