Матеріали даної презентації надають можливість навчати учнів робити аналіз задачі та оформлювати розв'язування задачі шляхом складання та обчислення значення математичного виразу, що сприяє розвитку логічного мислення
Бердянська гімназія №3“Сузір’я”Учитель Момот Л. О. Множення десяткових дробів( Розв'язування задач)
Номер слайду 2
Дуже важливо навчитися виконувати математичні дії з десятковими дробами, сьогодні ми навчимося розв'язувати задачі, які містять десяткові дроби. Етап орієнтаціїДесяткові дроби…Навчились їх ми округляти, Додавати, віднімати, Можемо і порівняти. А сьогодні навчимося. Ми задачі з дробами рішати
Номер слайду 3
Алгоритм множення десяткових дробів Не звертаючи увагу на коми, помнож натуральні числа. У добутку залиши після коми стільки цифр, скільки їх мають після ком обидва множники разом. Якщо добуток має менше цифр, ніж їх треба залишити після коми, то перед отриманим числом допиши недостаючу кількість нулів, постав кому і перед нею запиши нуль.1. 1,05 · 3 = 3,15 2. 2,34 · 0,4 = 0,936 3. 2,34 · 0,04 = 0,0936 4. 2,34 · 0,004 = 0,00936 5. 20,34 · 0,14 = 2,8476 105 · 3 = 315 234 · 4 = 936 х 2034 14 + 8136 2034_ 28476
Номер слайду 4
Практична робота Задача 1. Автомобіль їхав трасою 2,5год зі швидкістю 90км/год , в'їхавши до селища водій знизив швидкість до 60км/год і продовжував рухатись ще 0,8год. Яку відстань подолав автомобіль за весь цей час?Міркуємо так: щоб дізнатися, яку відстань подолав автомобіль за весь цей час, необхідно знати яку відстань він подолав зі швидкістю 90км/год і яку відстань проїхав зі швидкістю 60км/год і ці шляхи додати. За основним законом руху: відстань дорівнює добутку швидкості і часу, а ці величини нам відомі. Можемо записати головне питання задачі і скласти вираз: Яку відстань подолав автомобіль за весь цей час? 90 · 2,5 + 60 · 0,8 = 225,0 + 48,0 = 273 (км) Відповідь: 273 км.
Номер слайду 5
Практична робота Задача 2. Лайнер плив 3,4год проти течії і 2,7 год – за течією. Власна швидкість лайнеру дорівнює 45 км /год, а швидкість течії – 1,7 км/год. Яку відстань подолав лайнер за весь цей час?Міркуємо так: щоб дізнатися, яку відстань подолав лайнер за весь цей час, необхідно знати: яку відстань він проплив за течією і яку відстань він проплив проти течії. За основним законом руху: відстань дорівнює добутку швидкості і часу, але нам невідомі швидкості за течією і проти течії. Швидкість за течією дорівнює сумі власної швидкості лайнера і швидкості течії, швидкість проти течії дорівнює різниці власної швидкості лайнера і швидкості течії. Можемо записати головне питання задачі і скласти вираз: Яку відстань подолав лайнер за весь цей час? (45 + 1,7) · 2,7 + (45 – 1,7) · 3,4 = 46,7 · 2,7 + 43,3 · 3,4 = = 126,09 + 147,22 = 273,31 (км) Відповідь: 273,31 км.
Номер слайду 6
Перевір свій рівень уміння розв'язувати задачі на рухшляхом виконання № 1314 і №1335(Всі обчислення зробити під виразом в стовпчик!) Сподіваюсь на такий результат: