Презентація до уроку: " Множення десяткових дробів (розв'язування задач)"

Про матеріал
Даний матеріал забезпечить розвиток уміння розв'язувати задачі на рух в одному та різних напрямках, сприяє розширенню поняття учнів про фізичну природу руху, що поширює можливість поєднання природничих наук
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бердянська гімназія №3“Сузір’я”Учитель Момот Л. О. Множення десяткових дробів( Розв'язування задач)

Номер слайду 2

Дуже важливо навчитися виконувати математичні дії з десятковими дробами, сьогодні ми продовжимо вчитися розв'язувати задачі на рух, які містять десяткові дроби. Етап орієнтаціїДесяткові дроби…Навчились їх ми округляти, Додавати, віднімати, Можемо і порівняти. А сьогодні навчимося. Задачі на рух з дробами рішати

Номер слайду 3

Алгоритм множення десяткових дробів Не звертаючи увагу на коми, помнож натуральні числа. У добутку залиши після коми стільки цифр, скільки їх мають після ком обидва множники разом. Якщо добуток має менше цифр, ніж їх треба залишити після коми, то перед отриманим числом допиши недостаючу кількість нулів, постав кому і перед нею запиши нуль.1. 1,05 · 3 = 3,15 2. 2,34 · 0,4 = 0,936 3. 2,34 · 0,04 = 0,0936 4. 2,34 · 0,004 = 0,00936 5. 20,34 · 0,14 = 2,8476 105 · 3 = 315 234 · 4 = 936 х 2034 14 + 8136 2034_ 28476

Номер слайду 4

Задача 1. Із двох селищ одночасно виїхали назустріч легковик та маршрутка. Швидкість маршрутки 70 км/год, що в 1,3 раза менше ніж швидкість легковика, через 3,2год вони зустрілися. Яка відстань між цими містами?Міркуємо так: щоб дізнатися, яка відстань між даними містами, треба швидкість зближення цих машин помножити на час, який вони були в дорозі; час ми знаємо, а щоб знайти швидкість зближення, нам треба додати швидкості обох машин; швидкість маршрутки нам відома і знаємо, що вона в 1,3 рази менша, ніж швидкість легковика, таким чином швидкість легковика в 1,3 рази більша; Можемо записати головне питання задачі і скласти вираз: Яка відстань між цими містами? (70 · 1,3 + 70) · 3,2 = (91 + 70) · 3,2= 161 · 3,2 = 515,2 (км) Відповідь: 515,2 км.

Номер слайду 5

Задача 2. Катер, власна швидкість якого 45км/год, рушив від пристані за течією ріки. Через 2,5 год він повернув назад і зробив зупинку через 1,8 год. На якій відстані від пристані зупинився катер, якщо швидкість течії ріки 1,7км/год? Міркуємо так: щоб дізнатися, на якій відстані від пристані знаходиться катер, треба знати, яку відстань він проплив за течією і відняти відстань, що він проплив проти течії; щоб зайти ці відстані, ми повинні знати швидкість катера за течією та проти неї і час, який катер плив за течією і проти течії; Можемо записати головне питання задачі і скласти вираз: На якій відстані від пристані зупинився катер? (45 + 1,7)· 2,5 – (45 – 1,7) ·1,8 = 46,7· 2,5 – 43,3 ·1,8= = 116,75 - 77,94 = 38,81 (км) Відповідь: 38,81 км.

Номер слайду 6

Перевір свій рівень уміння розв'язувати задачі на рухшляхом виконання № 1343 і №1347(Всі обчислення зробити під виразом в стовпчик!) Сподіваюсь на такий результат:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Казьміна Тамара Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
2682
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку