Презентація до уроку на тему: "Дж.Р. Кіплінг «Балада про Схід і Захід» Протистояння і примирення Сходу і Заходу в баладі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв"

Про матеріал

Презентація до уроку на тему: "Дж.Р. Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу і Заходу в баладі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пісня О. Ільїних «Ми єдині з тобою»

Номер слайду 2

Підготувала: Овечко Н.Д. Дж.Р. Кіплінг «Балада про Схід і Захід» Протистояння і примирення Сходу і Заходу в баладі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв.

Номер слайду 3

Епіграф Захід є Захід, а Схід є Схід… Редьярд Кіплінг

Номер слайду 4

Життєвий і творчий шлях Р.Д. Кіплінга Ім’я англійського письменника, лауреата Нобелівської премії Р.Кіплінга тісно пов’язане  з Індією – далеким дивовижним  світом, куди вирушають його мужні і невтомні герої – прості солдати, відважні мореплавці – усі ті, хто живе за девізом: «Боротися, шукати, знайти і не здаватись!» Незважаючи на смертельну небезпеку, яка чатує на них щомиті, ці лицарі духу не вагаючись жертвують собою, бо служать єдиному для них богу – великій британській імперії. Та минув час, колишні колонії Англії здобули незалежність,а читачі знову і знову звертаються до дивних, чудових творів Р.Кіплінга. За плечима письменника багато доріг Європи і Америки, й Африки. Та Індія вабила Редьярда найбільше, вона була його любов’ю і біллю. Кіплінг намагається довести співвітчизникам, що їх місія – нести індійцям цивілізацію білої людини, адже атмосфера Сходу дуже часто була незбагненною для англійських солдат.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Знайомство з текстом «Балади про Схід і Захід»

Номер слайду 8

Глосарій Резальдар – командир тубільного кавалерійського ескадрону. Королева – королева Вікторія,роки правління якої ( 1837- 1901) були добою найвищої могутності Британії Форт – велике укріплення зовнішньої лінії оборонних споруд фортеці.

Номер слайду 9

Аналіз балади - Про що цей твір? - Що ви зрозуміли з твору? - Що не зрозуміли? - Які світи зображені у творі? - Чому автор зазначає, що Схід і Захід не можуть зійтися разом?

Номер слайду 10

Вміє помирати Вміє жити Знає «Для чого» Знає «Як» Прихильник колективізму Прихильник індивідуалізму В центрі - ціле В центрі - деталь Інтуїція Раціоналізм Дух Матерія Жіноче начало - янь Чоловіче начало - інь Цивілізація Територія Схід Захід

Номер слайду 11

Продовження аналізу балади -  Назвіть головних героїв балади. -  Якими постають Камаль і полковничий син? -  Які деталі допомагають уявити героїв? -  Скільки разів Камаль подарував полковничому сину життя? -  Чому він не вбив його відразу? -  На який рівень переходить протистояння головних героїв? -  Чому Камаль віддає полковничому сину лошицю? -  Які речі дарує йому ще? -  Чому це «вуздечка,сідло і срібні два стремена»? -   Як вчинив у відповідь полковничий син? -   Що наказує Камаль своєму сину? -   Як саме давали клятву герої? -   Чому на «солі і кислих хлібах»? -   Чому полковничий син не дозволяє своїм воякам вбити сина Камаля?

Номер слайду 12

Характеристика персонажів

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Композиція  балади експозиція - відсутня, зав’язка - Камаль украв лошицю; розвиток дії –полковничий син наздоганяє Камаля; кульмінація – словесна перепалка, розв’язка – вороги стають друзями, висловлюється головна думка, підсумок

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Зв’язок з міфологією Порівняння воїна з вовком сягає своїм корінням індоєвропейської міфології. Вовк – істота наближена до бога. Так, у скандинавській міфології вовк співвідноситься  з ватажком бойової дружини  або з богом війни. У останній якості вовк виступає і у давньогерманській традиції. Вовк супроводжує бога Одіна. До цієї групи архетипів належить і порівняння війська , військового загону із вовчою зграєю. У індійському епосі «Махабхарата» Біхам також представлений в образі воїна-вовка. Можливо, архаїчні корені образної системи підказали Кіплінгу найбільш відповідний у цьому випадку жанр – баладу, яка є однією з найдавніших форм європейського фольклору і літератури

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Головні ознаки балади віршований, ліро-епічний твір; зосередження уваги на моральних проблемах; напружений сюжет; легендність та фантастичність; драматична, часто несподівана розв'язка; присутність оповідача; використання діалогів і повторів; невеликий обсяг.

Номер слайду 20

Узагальнення вивченого матеріалу Що автор хотів донести читачу? У яких словах він втілив головну думку? В чому полягає актуальність балади? Чи є зміст твору(головна думка) Р. Кіплінга, англійського письменника 19 століття,  актуальною для нас, українців 21ст.?

Номер слайду 21

Домашнє завдання Підготувати  письмову відповідь на одне із запитань:  «Що, на твою думку,  може зупинити війну?» «Які  аргументи  допоможуть припинити війну?» «Які умови мирного існування різних народів і культур?»

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Штагер Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Подгайная Марина
    Дякую, Надіє Дмитрівно! Дуже кропітка робота! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кривошей Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
ppt
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
11 січня 2019
Переглядів
14798
Оцінка розробки
3.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку