Презентація до уроку біології "Мохи" в 6 класі створена у відповідності до чинної програми з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін, затверджених МОН. Містить завдання для учнів різного типу, слайди із загальними ознаками, будовою, життєвим циклом та значенням в природі й житті людини, зображення різноманітних представників відділів вищих спорових рослин.
Призначена для вчителів біології загальноосвітніх навчальних закладів.
Тести Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний: 1. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ТІЛО ВОДОРОСТЕЙ А заросток Б слань В листок Г спороносний колосок 2. ВИБЕРІТЬ БАГАТОКЛІТИННУ ПРІСНОВОДНУ ВОДОРІСТЬ А ламінарія Б спірогіра В хлорела Г порфіра 3. ВИБЕРІТЬ КОЛОНІАЛЬНУ ВОДОРІСТЬ А вольвокс Б хлорела В хламідомонада Г улотрикс 4. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ БІЛКОВЕ ТІЛЬЦЕ КЛІТИНИ ВОДОРОСТІ, НАВКОЛО ЯКОГО ВІДКЛАДАЮТЬСЯ ЗЕРНА КРОХМАЛЮ А стигма Б хроматофор В ризоїд Г піреноїд 5. ВКАЖІТЬ, З ЯКИХ ВОДОРОСТЕЙ ДОБУВАЮТЬ АГАР-АГАР А зелені Б діатомові В бурі Г червоні 6. ЗАЗНАЧТЕ ГРУПУ ВОДОРОСТЕЙ, ПРЕДСТАВНИКИ ЯКОЇ ЗДАТНІ МЕШКАТИ НА НАЙБІЛЬШИХ ГЛИБИНАХ А зелені Б бурі В червоні Г діатомові
Завдання: вивчити основні ознаки відділу Мохоподібні; вивчити особливості будови мохів та з'ясувати середовище їх існування; розглянути життєвий цикл мохоподібних на прикладі зозулиного льону; визначити роль мохів в екосистемах та значення в житті людини; виконати лабораторне дослідження «Будова моху».