Презентація до уроку на тему:Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”

Про матеріал
Формувати в школярів уміння читати правильно, усвідомлено та виразно; збагачувати словниковий запас; розвивати увагу, мовне чуття, уяву, мислення; виховувати обачність, спостережливість, інтерес до уроків читання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Грем′яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Урок літературного читання на тему: «Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”» Підготувала вчителька початкових класів Бондаренко Ірина Григорівна

Номер слайду 2

Вже дзвоник пролунав, На урок нам дав сигнал. Сядьте рівно на стільці, Бачу, всі ви – молодці!

Номер слайду 3

Робота над скоромовкою Ворона сороці намисто купила, В намисті сорока намистинки лічила.

Номер слайду 4

Робота над загадками Ледь помітний він маленький. То квадратний, то кругленький. Як його ти відірвеш, То штани не застібнеш.

Номер слайду 5

Ґудзик

Номер слайду 6

Чорний цуцик весь дім стереже.

Номер слайду 7

Замок

Номер слайду 8

- Зробіть звуко-буквенний аналіз слова ґудзик .

Номер слайду 9

Тема уроку. Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”

Номер слайду 10

- Прочитайте речення,інтонаційно передайте стурбованість. Що робити, що робити? Як штанці йому носити?

Номер слайду 11

Робота над віршем Т. Пустовар “Цуцик і ґудзик”. Гра “Бджілки” Самостійне напівголосне читання вірша учнями.

Номер слайду 12

Аудіювання 1. Який був цуцик? А) Маленький Б) Чорненький 2. Від чого відірвався ґудзик? А) Від сорочки Б) Від штанців 3. У кого запитував цуцик про ґудзик? А) У курей Б) У курчат

Номер слайду 13

- Розгляньте малюнок. - Яка пригода трапилася з цуциком?

Номер слайду 14

- Як цуцик шукав ґудзик? - Розгляньте малюнок і допоможіть цуцикові знайти ґудзик.

Номер слайду 15

Фізкульт-хвилинка

Номер слайду 16

Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка” Гра “Рибки” Самостійне читання оповідання учнями мовчки.

Номер слайду 17

Словникова робота Зозуляста курка – забарвленням нагадує зозулю, ряба. Почало смеркати – вечоріло. Закортіло – захотілося.

Номер слайду 18

Аналіз змісту оповідання - Яка пригода описана в оповіданні? Де обрала собі сідало курка? Чому? Знайдіть і прочитайте, яка була курка. Поміркуйте, від якого слова утворилося слово зозуляста? Чим курка була схожа на зозулю?

Номер слайду 19

- Розгляньте малюнок. Хто на ньому зображений? Де треба було розмістити курку?

Номер слайду 20

Гра “Так чи ні?” * Зозуляста курка знову примостилася спати на груші. * Усі кури як кури щойно почне світати – ідуть у курник на сідало. * А ця обрала собі місце на дереві. * І так кожен вечір до самої зими. * Закортіло їй сидіти на гілці. * Може вона хоче побути зозулею.

Номер слайду 21

Підсумок уроку - Над чим ми працювали на уроці? - Що нового дізналися? - Що найбільше сподобалося? Здивувало?

ppt
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку