Презентація до уроку образотворчого мистецтва "Мій чотирилапий друг"

Про матеріал
Презентація уроку стане у нагоді учителю НУШ для проведення уроку образотворчого мистецтва у 3 класі на тему "Мій чотирилапий друг" за альбомом "Маленький художник" . Мета уроку : удосконалювати навички роботи з пластиліном; розвивати уміння правильно застосовувати прийоми ліплення, визначати форму і пластику окремих частин будови тварин( тулуба, голови, лап, вух, хвоста) і відтворювати її образ у ліпленні; розширити поняття про роль собаки в житті людини
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виготовлення із пластиліну об’ємної композиції. Ліплення тварини. «Мій чотирилапий друг»

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань і вмінь.- Які види образотворчого мистецтва ви знаєте? (Графіка, живопис, архітектура, скульптура.)- А що таке скульптура? ( Це вид образотворчого мистецтва, твори якого мають об'ємну форму і виконуються з твердих або пластичних матеріалів.)- Які матеріали використовують для виготовлення скульптур? (Глина, пластилін, гіпс, віск тощо).

Номер слайду 3

Зображення тварин у скульптурі не таке поширене, як у графіці й живописі. Великі скульптури тварин радують нас у парках, а маленькі декоративні — вдома: на столі чи поличці.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Щоб створити оригінальний образ тварини, скульптори враховують природні властивості матеріалу, які дають змогу передати фактуру відповідно до задуму.

Номер слайду 6

Оголошення теми і завдань уроку- Кожен із вас сьогодні стане скульптором і власноруч оживить шматок пластиліну, який стане чарівним, адже буде зігрітий теплотою ваших рук.

Номер слайду 7

- Тема уроку «Мій чотирилапий друг».1. Розширити поняття про вірних друзів людини. 2. Удосконалювати навички роботи з пластиліном. 3. Розвивати дрібну моторику рук і уміння правильно застосовувати прийоми ліплення. 4. Визначати форму і пластику окремих частин будови тварини (тулуба, голови, лап , вух, хвоста) і відтворювати її образ у ліпленні. 5. Виховувати інтерес до ліплення, охайність під час роботи, дбайливе ставлення до тварин.- Завдання уроку:

Номер слайду 8

- Світ тварин, що населяють нашу планету, дуже різноманітний.- Яких тварин ви знаєте? Де вони живуть? Так, вони живуть в глибоких норах, на деревах, пристосувалися до життя у воді.

Номер слайду 9

Чи зображують тварин сучасні художники? Звичайно. Таких художників називають анімалістами ( від латин. слова « анімал»-тварина ). Художники - анімалісти малюють тварин. А скульптори ліплять їх з пластичних матеріалів. З яких частин складається тіло тварин? (Голова, тулуб, лапи, вуха, хвіст)

Номер слайду 10

Чи можна собаку назвати вірним другом людини? Так, собак вважають одними з найбільш розумних і відданих серед домашніх тварин. Як собаки допомагають людям?

Номер слайду 11

Всі собаки різняться своїм зовнішнім виглядом, характером і здібностями. А ще вони різні за пропорціями (співвідношенням між розмірами частин тіла). Один пес стрункий, у нього довгі лапи і шия, високо посаджена голова з продовгуватою мордою. Інший собака – невисокий , міцної статури.

Номер слайду 12

Підготовка до роботи.1. Пластилін.2. Стека ( дерев'яна або пластмасова паличка із загостреними кінцями ).3. Дошка ( на ній зручно розкочувати пластилін).4. Серветка.5. Клейонка на стіл. Необхідно мати:

Номер слайду 13

Пластилін – це штучний матеріал для скульптурного ліплення, який виготовляють з глини, змішаної з воском і фарбувальними речовинами. На відміну від глини пластилін не засихає, а завжди перебуває в пластичному стані. Він не боїться води, але при низьких температурах стає твердим.

Номер слайду 14

Правила безпечної роботи з пластиліном та інструментами.1. Нагріти між долонями і добре розім'яти.2. Ліпити на підкладній дошці (фанері, пластмасі, картоні).3. Не розмахувати стеками, аби не поранитися.4. Не залишати шматочки пластиліну на столі, не кидати на підлогу.5. Готові вироби класти на підставку.6. Після роботи руки витерти серветкою і добре вимити.

Номер слайду 15

Послідовність виконання ліплення песика1. Візьміть шматок пластиліну. Розігрійте його і розімніть.2. Поділіть підготовлений шматок стекою на кілька частин:один  великий, другий трохи менший, третій – ще менший, 2 маленькі кульки для вушок , 4 маленьких брусочки на лапки.

Номер слайду 16

Послідовність виконання ліплення песика3. З великого шматка пластиліну прямими рухами рук розкачайте валик. Це буде тулуб.4. Кінці валика розріжте стекою з обох боків і виліпіть лапи.5. З другої частини коловими рухами рук виліпіть кульку. Це буде голова. Витягніть мордочку та вуха. ( Вуха можна зробити ще з 2 маленьких кульок і надати їм любої форми).6. З третьої частини розкачайте ковбаску. Це буде хвіст.

Номер слайду 17

Послідовність виконання ліплення песика7. Голову і хвіст приєднайте до тулуба, місця з'єднання ретельно примажте.8. Стекою вирівняйте нерівності, виділіть очі.9. Зробіть плями на тілі.10. Зобразіть фактуру шерсті (стекою зробіть насічки).

Номер слайду 18

Практична робота учнів Бажаю Вам творчого успіху і натхнення.

Номер слайду 19

Підсумок уроку. Виставка робіт. Прибирання робочих місць

pptx
Пов’язані теми
Образотворче мистецтво, 3 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
14 жовтня
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку