Конспект уроку з образотворчого мистецтва в 3 класі. "Малювання фарбами . Предметно-тематична композиція . Дерева восени".

Про матеріал
Зображення на площині. Тематичне малювання фарбами композиції "Дерева восени".
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У 3му КЛАСІ.

ПРЕДМЕТНО- ТЕМАТИЧНА КОМПОЗИЦІЯ " ДЕРЕВА ВОСЕНИ".

 

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:  Зображення на площині.

ВИД ЗАНЯТЬ: Тематичне малювання.

ТЕМА: Малювання фарбами. Виконання вправ на розбілювання і замутнення кольорів ( змішування яскравих фарб: синього, жовтого та інших кольорів з коричневою, чорною фарбами.)

Виконання предметно- тематичної композиції " Дерева восени".

МЕТА: Зображати предмети простої і складної форми. Навчати дітей композиційно правильно вирішувати малюнок на аркуші паперу, сприяти формуванню графічних умінь і навичок у малюванні від загального до детального. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, оберігати красу рідної землі, забезпечити художньо- естетичне, моральне виховання. Розвивати зорові уявлення і відчуття пропорцій, творчу уяву  колорит, художній смак, уміння бачити прекрасне у навколишньому світі .

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ: Художній матеріал, методичний матеріал, репродукції картин, фарби з пензлем, олівець, альбомний аркуш, палітра.

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ УЧНІВ: Акварельні фарби, пензель  олівець,гумка, альбом для малювання, горнятко для води, палітра.

 

             ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

1. Привітання.

2. Організація робочих місць (готовність до уроку, наявність необхідних матеріалів).

ІІ. Основна частина.

1. Сприймання та аналіз естетичних явищ у житті і мистецтві.

а) вступна бесіда на основі спостережень. (Розповідаю і запитую про прекрасну пору року- осінь).  Найперше діти розгадують загадки:

1. Жовте листячко летить

Під ногами шелестить,

Сонце вже не припікає

І коли ж це все буває?

                           ( Восени).

2. У садах, полях блукає,

Жовту одіж одягає.

Золотисту стелить постіль,

Жде сестрицю білу в гості.

                                  ( Осінь).

3. Голі поля, мокне земля,

Дощ поливає, коли це буває?

                                 ( Восени).

Так, закінчилося тепленьке літечко. Його поміняла також дуже гарна пора року - осінь. Вона не тільки покликала дітей до школи, а й позолотила все довкола. І дерева, і навіть кожного листочка торкнулася ця чародійка. Вона, ніби чарівним пензлем веде перед собою, а позаду неї залишаються уже позолочені кущі, дерева і навіть маленька травичка.

- Чому говорять, що осінь є господинею, турботливою жінкою? Напевне, тому, що вона завжди дарує людям урожай, винагороду за цілий рік праці.

- Заплющіть на мить очі. Зобразіть у своїй уяві чудовий образ осені. Діти заплющують очі, вчитель запитує.

- Яку осінь ти побачив, побачила у своїй уяві? ( Золоту красуню,  турботливу матусю, чарівну жінку).

- Яких найбільше кольорів переважає восени? ( Жовтих, червоних,  коричневих).

- Чи залишилися ще на деревах листочки? ( Зовсім мало,  де- не- де).

- Якого вони кольору? ( Червоного, жовтого, коричневого). Спробуємо зобразити цю прекрасну пору року. А малювати будемо дерево.

 

2. НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНА І ТВОРЧО- ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ.

1.Повідомлення теми і мети уроку.

( Повідомляю, що будемо малювати сьогодні на уроці).

2. Аналіз художнього твору.

- Погляньмо на картину. Багато художників намагалися створити безліч картин про осінь.

- Які кольори переважають у картинах? ( Коричневі та жовті, червоні та подекуди зелені). Усі ці кольори - це кольори осені!

3.Малюнок з послідовним поясненням.

- тренувальні вправи;

( олівцями у повітрі спробуйте зобразити уявне дерево. А тепер  на альбомному аркуші спробуємо зобразити осіннє дерево.

- Погляньте на етапи виконання роботи. Спочатку робимо ескіз малюнка.

4. Словникова робота.

" Ескіз"- це початковий етап виконання роботи. Це тонкі лінії, які нагадують про предмет.

- Далі деревце набуває більш справжнього вигляду. Воно стає таким, як у природі. Але воно ще без кольорів. Погляньте на третій малюнок. Це вже завершена робота. Дерево готове.

- З якими кольорами будемо працювати?( діти розводять фарби на палітрі).

5. Практична робота дітей.

Малюємо малюнок від зпгального кольору до окремого. Плямами одягаємо дерево в одяг. Змішуємо коричневу фарбу з жовтою. До зеленої додаємо червоної  переносимо на малюнок.

 Те, шо на задньому плані зобразимо темними кольорами,  а те ,що на передньому - світлішими, але не дуже яскравими. Слід пам'ятати, що у природі не існує відкритого чорного кольору.

6. Фізкультхвилинка

- Дерева ростуть високо, високо.

Ввтер дерева гойдає легенько, легенько,

Травичка росте низенько, низенько,

А діти за парти сідають тихенько, тихенько.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

1.Аналіз дитячих робіт.

2. Перегляд малюнків.

3. Міні- виставка.

4. ПІДСУМОК РОБОТИ.

- Про яку пору року вели мову на уроці? ( Осінь).

- Чим приваблює вас ця пора?( Багатством врожаїв, різнобарвними кольорами).

- Що зобразили на уроці? ( Дерево осіннє).

 ПРИБИРАННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ. КОНСПЕКТ УРОКУ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У 3му КЛАСІ.

ПРЕДМЕТНО- ТЕМАТИЧНА КОМПОЗИЦІЯ " ДЕРЕВА ВОСЕНИ".

 

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ:  Зображення на площині.

ВИД ЗАНЯТЬ: Тематичне малювання.

ТЕМА: Малювання фарбами. Виконання вправ на розбілювання і замутнення кольорів ( змішування яскравих фарб: синього, жовтого та інших кольорів з коричневою, чорною фарбами.)

Виконання предметно- тематичної композиції " Дерева восени".

МЕТА: Зображати предмети простої і складної форми. Навчати дітей композиційно правильно вирішувати малюнок на аркуші паперу, сприяти формуванню графічних умінь і навичок у малюванні від загального до детального. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, оберігати красу рідної землі, забезпечити художньо- естетичне, моральне виховання. Розвивати зорові уявлення і відчуття пропорцій, творчу уяву  колорит, художній смак, уміння бачити прекрасне у навколишньому світі .

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ: Художній матеріал, методичний матеріал, репродукції картин, фарби з пензлем, олівець, альбомний аркуш, палітра.

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ УЧНІВ: Акварельні фарби, пензель  олівець,гумка, альбом для малювання, горнятко для води, палітра.

 

             ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

1. Привітання.

2. Організація робочих місць (готовність до уроку, наявність необхідних матеріалів).

ІІ. Основна частина.

1. Сприймання та аналіз естетичних явищ у житті і мистецтві.

а) вступна бесіда на основі спостережень. (Розповідаю і запитую про прекрасну пору року- осінь).  Найперше діти розгадують загадки:

1. Жовте листячко летить

Під ногами шелестить,

Сонце вже не припікає

І коли ж це все буває?

                           ( Восени).

2. У садах, полях блукає,

Жовту одіж одягає.

Золотисту стелить постіль,

Жде сестрицю білу в гості.

                                  ( Осінь).

3. Голі поля, мокне земля,

Дощ поливає, коли це буває?

                                 ( Восени).

Так, закінчилося тепленьке літечко. Його поміняла також дуже гарна пора року - осінь. Вона не тільки покликала дітей до школи, а й позолотила все довкола. І дерева, і навіть кожного листочка торкнулася ця чародійка. Вона, ніби чарівним пензлем веде перед собою, а позаду неї залишаються уже позолочені кущі, дерева і навіть маленька травичка.

- Чому говорять, що осінь є господинею, турботливою жінкою? Напевне, тому, що вона завжди дарує людям урожай, винагороду за цілий рік праці.

- Заплющіть на мить очі. Зобразіть у своїй уяві чудовий образ осені. Діти заплющують очі, вчитель запитує.

- Яку осінь ти побачив, побачила у своїй уяві? ( Золоту красуню,  турботливу матусю, чарівну жінку).

- Яких найбільше кольорів переважає восени? ( Жовтих, червоних,  коричневих).

- Чи залишилися ще на деревах листочки? ( Зовсім мало,  де- не- де).

- Якого вони кольору? ( Червоного, жовтого, коричневого). Спробуємо зобразити цю прекрасну пору року. А малювати будемо дерево.

 

2. НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНА І ТВОРЧО- ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ.

1.Повідомлення теми і мети уроку.

( Повідомляю, що будемо малювати сьогодні на уроці).

2. Аналіз художнього твору.

- Погляньмо на картину. Багато художників намагалися створити безліч картин про осінь.

- Які кольори переважають у картинах? ( Коричневі та жовті, червоні та подекуди зелені). Усі ці кольори - це кольори осені!

3.Малюнок з послідовним поясненням.

- тренувальні вправи;

( олівцями у повітрі спробуйте зобразити уявне дерево. А тепер  на альбомному аркуші спробуємо зобразити осіннє дерево.

- Погляньте на етапи виконання роботи. Спочатку робимо ескіз малюнка.

4. Словникова робота.

" Ескіз"- це початковий етап виконання роботи. Це тонкі лінії, які нагадують про предмет.

- Далі деревце набуває більш справжнього вигляду. Воно стає таким, як у природі. Але воно ще без кольорів. Погляньте на третій малюнок. Це вже завершена робота. Дерево готове.

- З якими кольорами будемо працювати?( діти розводять фарби на палітрі).

5. Практична робота дітей.

Малюємо малюнок від зпгального кольору до окремого. Плямами одягаємо дерево в одяг. Змішуємо коричневу фарбу з жовтою. До зеленої додаємо червоної  переносимо на малюнок.

 Те, шо на задньому плані зобразимо темними кольорами,  а те ,що на передньому - світлішими, але не дуже яскравими. Слід пам'ятати, що у природі не існує відкритого чорного кольору.

6. Фізкультхвилинка

- Дерева ростуть високо, високо.

Ввтер дерева гойдає легенько, легенько,

Травичка росте низенько, низенько,

А діти за парти сідають тихенько, тихенько.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

1.Аналіз дитячих робіт.

2. Перегляд малюнків.

3. Міні- виставка.

4. ПІДСУМОК РОБОТИ.

- Про яку пору року вели мову на уроці? ( Осінь).

- Чим приваблює вас ця пора?( Багатством врожаїв, різнобарвними кольорами).

- Що зобразили на уроці? ( Дерево осіннє).

 ПРИБИРАННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ.

 

docx
Додано
18 жовтня
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку