Урок "Людина і природа - єдині. Малювання осінньго пейзажу" 3клас

Про матеріал
Урок розроблений , враховуючи 11 ключових компетентностей та з використанням нетрадиційних технік малювання (вушні палички)
Перегляд файлу

 Мистецтво                   3 клас

Тема: Людина і природа – єдині. Малювання осіннього пейзажу.

Очікувані результати:

-мають навички малювання фарбами;

-використовують нетрадиційні форми малювання;

-володіють знаннями про пейзаж як жанр образотворчого мистецтва;

-уміють спостерігати, уявляти, образно мислити, фантазувати, створювати асоціації;

-естетично та бережливо ставляться до навколишнього світу;

-уміють бачити та відчувати красу осінньої природи.

 

Тип заняття: розширення та поглиблення знань та вмінь.

Матеріали та обладнання: альбоми, фарби , комп’ютер, презентація, музичні записи до практичної роботи та фізхвилинки, вушні палички для нетрадиційного малювання, конверти із завданнями для роботи в групах, картки настрою.

 

                        Хід заняття

І. Організаційний момент

1.Хвилинка психологічного настрою.

Подивіться всі на мене:

Усміхнулися усі.

Хто готовий до заняття?

Хто художник?.. Молодці!

2.Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Оголошення теми і завдань заняття та мотивація навчальної діяльності.

1.Технологія «Передбачення»

    Щоб здогадатися тему сьогоднішнього нашого заняття, потрібно відгадати загадку.

Коли вона загляне в сад,

Наллється соком виноград.

А спілі яблука ранет

Солодкі стануть , наче мед.

Як помандрує по гаях

З чарівним пензлем у руках,-

Все розмалює на путі

Берізки стануть золоті!

І ми її уклінно просим:-

Заходь у гості, щедра …ОСІНЬ

   А скажіть мені ,діти, як звучить слово ОСІНЬ англійською?

А її синочки-місяці?

2. Робота в парах.

   Дуже дякую, що нагадали. Три місяці, діти, це скільки днів? Давайте пригадаємо «правило кулачка» і в парах  порахуємо.

 Молодці.

3. Вступна бесіда.

   До нас завітала ця яскрава ,барвиста і примхлива чарівниця. Нині її пора, вона володарює, господарює, творить і витворяє у природі. Її пора – її день народження. І вона святкує . А ми, діти, підемо до неї у гості. І за давнім українським звичаєм підемо із подарунками. Нашим подарунком буде картина ОСЕНІ. Адже, ви знаєте, що гарна картина – то цінний подарунок.

Діти, картини деяких художників продають на світових аукціонах за сотні тисяч доларів. Це величезні гроші.

   А хто із вас народився восени? Встаньте і ми вас теж привітаємо.

ІІІ. Робота над темою заняття.

   ОСІНЬ – талановита  майстриня,  чарівниця і витівниця. Її так називають недаремно. Осінню красу у природі люди помітили дуже давно, захотіли зберегти і передати різними способами.

   Поети і письменники передавали її красу за допомогою слова, музиканти і композитори за допомогою звуків і мелодії, а художники за допомогою пензля і фарб. Навіть фотографи взялися передавати красу осені в її найкращих моментах. Та все ж живі картини самої осені – найкращі.

Недарма у нашого народу побутує прислів’я: ОСІНЬ на строкатому коні їздить. Це означає на різнобарвному (різнокольоровому).

1.Робота в групах.

ОСІНЬ фарби узяла, у відерця налила.

Потім їх перемішала й малювала, малювала…

    У гостях говорити компліменти завжди приємно, а їх слухати у свою адресу ще приємніше. Якщо іменини у осені , то і компліменти ми будемо говорити їй.

    На столиках у вас розсипані слова. Ви маєте вибрати лише ті, що описують найкращі якості осені.

(Пригадайте правила роботи в групі), на допомогу вам така схема.

             ОСІНЬ (яка?) …….. , ……... , ………. , ……… ,

( Слова: яскрава, барвиста, працьовита, вередлива, чарівна, багряна, похмура, золота …).

     Командири груп зачитують ряди слів і аргументують, чому не всі слова використали.

ІV. Музична фізхвилинка. Виконання пісні «Овочі» з рухами.

ІV. Робота на уроці.

1.Перегляд презентації.

    Ви дуже гарні компліменти сказали осені. А на підтвердження цих слів ми подивимося картини ОСЕНІ найвідоміших художників світу.

(Перегляд презентації).

   Вам сподобалися картини? Що на них зображено?

   Діти, а що таке пейзаж? От і сьогодні ми намалюємо ось такий пейзаж.

2. Розгляд ілюстрації (передній план, дальній …)

3. Поетапне виконання малюнка учителем на дошці із коментуванням.

4.Практична робота учнів під музику «Релакс».

Якими ж бувають осінні дерева?

Щоб дать на це відповідь, пензлик беремо.

Відчуємо подих осіннього вітру,

Хай він допоможе створити палітру.

   (Учитель допомагає дітям у роботі)

5. Створення виставки картин- подарунків.

   Як ви гадаєте, чи сподобаються ОСЕНІ ваші картини? Чи подобаються вони вам?

   Отже, бачу вам сподобалася наша осіння картинна галерея. Мені також. Але картинами природи , діти, потрібно не лише милуватися, а й намагатися зберегти , не забруднювати, не шкодити красі природи; і тоді наступні покоління теж побачать її неперевершену красу.

VI. Підсумок заняття. Рефлексія.

- Що нового ви дізналися на занятті такого, про що неодмінно розкажете удома чи поділитеся з друзями?

-Чи задоволені ви своєю роботою? Чому? Оцініть себе картками.

-Якого кольору у вас був настрій на занятті? Чому?

-Які слова ви б сказали осені, коли дарували свою картину? Можливо щось побажали чи чогось  попросили?

-Діти, а якою ви б хотіли побачити наступну Осінь?

   Дякую. Я б також хотіла побачити її мирною. А чого , як кажуть, бажають діти, того бажає Бог. Думаю , наступна Осінь і буде мирною.

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку