Презентація до уроку "Пам'ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам'ятник як витвір мистецтва"

Про матеріал

Тема 4 Історія України в пам'ятках

Урок 1: Пам'ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам'ятник як витвір мистецтва

Мета: ознайомити учнів із поняттями та їх змістом “пам'ятки”, “пам'ятник”;

розвивати вміння працювати з текстом підручника,візуальними джерелами, описувати пам'ятку історії;

виховувати інтерес до минулого України.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема 4 Історія України в пам'ятках Урок 1: Пам'ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам'ятник як витвір мистецтва

Номер слайду 2

Мета: ознайомити учнів із поняттями та їх змістом “пам’ятки”, “пам’ятник”; розвивати вміння працювати з текстом підручника,візуальними джерелами, описувати пам'ятку історії; виховувати інтерес до минулого України.

Номер слайду 3

Повторюємо: Розв'яжи ребус

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Словникова робота В друкованому зошиті с.30 Історична пам'ятка – все, що було створено людським суспільством і дійшло до нас у вигляді предметів. Пам'ятка історії - один із різновидів пам'яток культури, визначні місця, пов'язані з важливими історичними подіями

Номер слайду 7

Витвір мистецтва - матеріальний продукт художньої творчості. Пам'ятник – скульптурна споруда в пам’ять про когось. Конституція – основний закон країни.

Номер слайду 8

ПЛАН УРОКУ 1. Кого ми називаємо давніми мешканцями України 2. Як жили Східні слов’яни

Номер слайду 9

Уявіть себе давнім українцем і розкажіть, що ви бачите навколо себе. (У якій місцевості ви проживаєте, який у вас будинок, як ви одягнуті.)

Номер слайду 10

У 1893 році відомий український археолог Вікентій Хвойка провів розкопки поблизу села Трипілля на Київщині. Після тривалої роботи він зумів відтворити картини життя трипільців.

Номер слайду 11

Керамічний глечик із рослинним орнаментом Посудина із залишками зерен пшениці Глиняна жіноча фігурка

Номер слайду 12

Наприкінці 18 століття відомий археолог Борис Мозолевський проводив розкопки на півдні України поблизу Чорного моря. Знахідки дозволили йому стверджувати, що в давнину на цій території проживали скіфи. Досліджуючи курган Товста Могила, він знайшов золоту пектораль - царську прикрасу , а в кургані Солоха – золотий гребінь, на якому у верхній частині зображено битву скіфів.

Номер слайду 13

Фізхвилинка «Австралійський дощ» Піднімається вітер (потираємо руки). Падають перші краплини дощу(клацаємо пальцями). Почалася справжня злива (плескаємо долонями по стегнах). Злива перетворюється на бурю(тупцюємо). Ось буря стихає (плескаємо долонями по грудях). Стихає злива(плескаємо долонями по стегнах). Закінчується дощ, падають останні краплі(клацаємо пальцями). Шумить тільки вітер(потираємо долонями). Австралійський дощ скінчився. Сонце!(усі разом піднімають руки вгору).

Номер слайду 14

Золота пектораль

Номер слайду 15

Золотий гребінь

Номер слайду 16

Прочитайте текст і поясніть, на які особливості життя слов’ян вказує автор. Михайло Грушевський про слов’ян (З «Історії України-Руси») Для громадських справ сходилися старші з родів чи сімей на нараду, звалось це «віче»; там порядкували і рішали, що треба.... Всякі справи рішала громада. Війська не було. А як треба, то дужі збиралися зі списом чи мечем, на коні чи піші, і йшли воювати.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Робота з картою Роздивіться карту і з'ясуйте, на якій території проживали трипільські племена, кімерійці, скіфи, греки. Запишіть отриману з карти інформацію у свій зошит.

Номер слайду 19

Уявіть, що ви археологи і знайшли під час розкопок давніх поселень такі речі. Що ви можете розповісти прожиття давніх слов’ян?

Номер слайду 20

Домашнє завдання Опрацювати § 12 Підготувати повідомлення про золоту пектораль, золотий гребінь, В.Хвойка

ppt
Додано
18 березня 2018
Переглядів
6733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку