Цілі: Формування предметних компетентностей: сформувати вміннявиконувати перетворення графіків функцій у = f(x)+b, y=f(x-a). Формування ключових компетентностей:формувати вміння аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення;формувати графічну культуру учнів;формувати вміння аргументувати та відстоювати власну позицію; висловлювати власну думку, слухати і чути інших;сприяти самовихованню старанності, охайності, чесності, самокритичності.
Теоретична розминка«Математичне намисто»{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}Г Р А І КП А Р АЗ Н А О С Т А Л О С Т ІП Р О П О Р І Й Н І С Т Ь Н Л ІН А Й Б Л Ь Ш ЕЗ Н А Ч Е Н НФУНКЦІЯ 1234567
Пісумки минулого уроку:1. Графік функції у=-f(x) можна одержати із графіка функції у=f(x) за допомогою симетрії відносно осі абсцис.2. Графік функції у=af(x) можна одержати із графіка функції у=f(x) разтягнувши останній від осі абсцис в а разів при а>1 і стиснувши в раз до осі абсцис при 0<а<1.