Розпочинаємо урок. Всі сідайте тихо , діти . Домовляйтесь не шуміти , Руку гарно піднімайте. На уроці не дрімайте. Том , гаразд , часу не гаєм. І урок вже починаєм.
Номер слайду 2
Тема : Письмове додавання трицифрових чисел виду 124+222. Розв’язування задач.
Номер слайду 3
Завдання уроку: ОЗНАЙОМИТИСЯ з алгоритмом виконання письмового додавання та поняттям «непряме збільшення числа»; НАВЧИТИСЯ письмово додавати трицифрові числа без переходу через розряд;РОЗПІЗНАВАТИ геометричні фігури.
Номер слайду 4
260+420 С 160+810 У 340+260 І 130+460 Х 620+240 П Гра «Дешифрувальник»
Номер слайду 5
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 6
236 152 32453 326 73766 478 387 Відшукай помилку
Номер слайду 7
Дитинча бегемота – 225 кг, що на 133 кг менше. Дитинча слоненяти - ? Задача № 149rrrrr
Номер слайду 8
Гра «Сніжинка»4 М * 4 СМ 1 ДМ 8 СМ * 1 М 8 СМ 100 Г * 1 КГ 1 ГРН 25 КОП * 105 КОПrrrrr
Номер слайду 9
Хвилинка - цікавинка. Чорний лелека – рідкісний птах України, здатний подолати впродовж доби 4 сотні кілометрів. Обчисліть яку відстань подолає птах за 2 доби?
Номер слайду 10
ОЗНАЙОМИЛИСЯ з алгоритмом виконання письмового додавання, задачею із непрямим збільшенням числа; НАВЧИЛИСЯ письмово додавати трицифрові числа без переходу через розряд; РОЗПІЗНАВАЛИ геометричні фігури. Підсумок уроку