В розробці подано презентацію до відкритого уроку-подорожі на тему: "Сума кутів трикутника". В ній використовується посилання на дитячій проєкт. Цей проект знаходиться в моїх розробках.
«Недостатньо тільки отримувати знання, треба знати їх застосування. Недостатньо тільки бажати, треба діяти»Гете
Номер слайду 3
формування предметних компетентностей: узагальнити та систематизувати знанння учнів з теми «Cума кутів трикутника», удосконалити вміння та навички розв’язувати вправи та задачі з цієї теми; Цілі :
Номер слайду 4
Формування ключових компетентностей: сприяти розумінню важливості чітких та лаконічних формулювань;формувати вміння аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;формувати вміння аргументувати та відстоювати власну позицію;сприяти самовихованню прагнення до вдосконалення своєї діяльності, чесності, толерантності.
Номер слайду 5
Очікувані результати: учні повинні знати означення трикутника,класифікацію трикутників за кутами,теорему про суму кутів трикутника та її наслідки,нерівність трикутника; розв’язувати задачі, що передбачають знаходження суми кутів трикутника, визначати вид трикутника за його кутами, визначати чи існує такий трикутник.
Номер слайду 6
Які асоціації викликає у вас слово „урок”?
Номер слайду 7
Девіз уроку : „ Міцні знання – гарантія успіху ”
Номер слайду 8
Станція « Теоретична»
Номер слайду 9
1. Сума кутів трикутника1+2+3=
Номер слайду 10
2. Прямокутний трикутник, його властивості. Назвіть сторони трикутника. Властивість гострих кутів 121+2=
Номер слайду 11
))АВЯкщо А=45, або В=45, то. С
Номер слайду 12
Закінчити речення: У будь-якому трикутнику. Співвідношення між сторонамиі кутами трикутника. Більшої сторони. Більшого кутапротилежитьлежить
Номер слайду 13
Нерівність трикутникаа <в <с <
Номер слайду 14
Теоретична самостійна робота
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Станція « Рисунків». Розвязування задач за готовими рисунками
Номер слайду 18
АВС450550?
Номер слайду 19
АВ = ВС = АСАВС???
Номер слайду 20
АВ = ВСАВС40°??
Номер слайду 21
АВ = ВСАВС80°??
Номер слайду 22
АС???САВ< А : < В : < С = 2 : 3 : 1
Номер слайду 23
ВСАЗнайти:560 РК?
Номер слайду 24
А45055080°Яка сторона найбільша?ВС
Номер слайду 25
Станція «Відповідність»V.
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Відповіді:1. Г2. Б3. ДV.
Номер слайду 28
Станція «Письмова» Розв’язування задач
Номер слайду 29
1. На рис. СВ=СМ, <СМN=
Номер слайду 30
2. Кут між бісектрисою і висотою, які проведені з однієї вершини трикутника, дорівнює 10, а один із двох інших кутів трикутника дорівнює 70. Знайдіть невідомі кути трикутника.
Номер слайду 31
Станція « Дослідницька»
Номер слайду 32
1. Кут при основі рівнобедреного трикутника у два рази більший, ніж кут при вершині. Знайти кути цього трикутника .
Номер слайду 33
2. Висота, проведена з бічної сторони рівнобедреного трикутника, поділяє навпіл кут між основою та бісектрисою кута при основі. Знайти кути цього трикутника.
Номер слайду 34
3. Висота, проведена з бічної сторони рівнобедреного трикутника, поділяє навпіл кут між основою та бісектрисою кута при основі. Довести,що бісектриса кута при основі дорівнює цій основі.