Презентація до уроку "Поняття події. Види подій. Декомпозиція задачі"

Про матеріал
Презентація створена таким чином, щоб найбільш сприяти запам'ятовуванню, візуалізації алгоритмічних конструкцій, які використовуються під час створення проекту. На блок-схемах виділені цикли, що використовуються в проекті. Пропонується різновид подій у проекті, що не обмежує творчість здобувачів освіти. Проект створюється у середовищі програмування Скретч.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття події. Види подій. Декомпозиція задачі.6 клас Урок 13 Підготувала учитель інформатики Запорізької ЗОШ №69 Горбачова І. О.

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань1. Які типи алгоритмів ви знаєте?Слідування. Розгалуження. Циклічний2. Що зображує дана блок – схема?2 Блок-схема алгоритму з розгалуженням. Горбачова І. О.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань3. Що зображує дана блок – схема?3 Горбачова І. О. Цикл з певною кількістю повторень

Номер слайду 4

Задача: створити проект, де буде рух автомобіля з водієм, на небі летітимуть зграя птахів, гвинтокрил, хмаринки. Умови:1. Якщо гвинтокрил доторкується кольору зграї птахів, то він зникає зі сцени (команда СХОВАТИ) на 2 секунди (чекати 2 сек), переміщається у певні координати: х=-200; у=80 (переміститися в х: -200 у:80) та знову з’являється (показати).2. Якщо гвинтокрил рухається, то у напрямку руху вказівника мишки (слідувати за вказівником миші). Тобто мишка керує напрямком руху гвинтокрила.3. Якщо автомобіль торкається границі, то він зникає зі сцени (сховати), переміщається у певне місце сцени (наприклад, переміститись в х:-170 у:-120).4. Якщо рухається хмаринка, то вона повинна рухатися у одному напрямку, за вітром. Наприклад, справа на ліво. Доходячи до краю, хмаринка сховається (сховати) переміщається у певну позицію справа (наприклад, переміститися в х:160 у:140 ) і знову з’являється (показатися) продовжує рух.5. Якщо пташина зграя долітає до межі сцени, то вона повертається назад (якщо границя, відбити)4 Горбачова І. О.

Номер слайду 5

Робота за підручником. 1. У яких випадках використовують розгалуження, що вкладені в цикли?Знайти відповідь на питання на с.1362. Що саме має первірятися у вкладеному в циклі розгалуженні?С.1363. Як зробити так, щоб спрайт у Скретчі реагував на клацання мишею, торкання кольору чи межі сцени тощо?С.1365

Номер слайду 6

Як зробити так, щоб спрайт у Скретчі реагував на клацання мишею, торкання кольору чи межі сцени тощо?Блок групи ДАТЧИКИ6 Горбачова І. О.

Номер слайду 7

Приклад руху автомобіля з водієм качкою7 Горбачова І. О.

Номер слайду 8

Приклад руху гвинтокрила8 Горбачова І. О.

Номер слайду 9

Приклад руху хмаринки9 Горбачова І. О.

Номер слайду 10

Приклад руху зграї пташок10 Горбачова І. О.

Номер слайду 11

Цикл з передумовою «ПОКИ»11 Горбачова І. О.

Номер слайду 12

Робота за комп’ютером. Пам’ятаємо про правила безпечної роботи за комп’ютером у класі інформатики12 Горбачова І. О.

Номер слайду 13

Робота за комп’ютером. Горбачова І. О.13

Номер слайду 14

Прокоментуйте. Горбачова І. О14

Номер слайду 15

Очікуваний результат15 Горбачова І. О.

Номер слайду 16

Завдання для роботи за комп’ютером. Скласти проект гри за запропанованим сценарієм. Зберегти проект у своїй папці з ім’ям Гвинтокрил16 Горбачова І. О.

Номер слайду 17

Гімнастика для розвантаження зору. Горбачова ІО.17

Номер слайду 18

Виконати тест на платформі «НАУРОК»https://naurok.com.ua/test/start/562095 18

Номер слайду 19

Рефлексія1. У яких випадках використовують розгалуження, що вкладені в цикли?Розгалуження вкладають у цикли тоді, коли виконавець алгоритму має багаторазово перевіряти певну умову.2. Що саме має первірятися у вкладеному в циклі розгалуженні?Загалом завдяки вкладанню в цикл одного чи кількох розгалужень має забезпечуватися коректна поведінка виконавця в усіх ситуаціях, що можуть виникнути під час виконання циклу.19 Горбачова І. О.

Номер слайду 20

Рефлексія3. Як зробити так, щоб спрайт у Скретчі реагував на клацання мишею, торкання кольору чи межі сцени тощо?Крім кількох стандартних подій, зібраних у групі ПОДІЇ, можна запрограмувати реакцію спрайта на кількість нестандартних подій за допомогою блоків із групи ДАТЧИКИ.4. Що було важко на уроці?20 Горбачова І. О.

Номер слайду 21

Ресурси1. вікіпедія https://uk.wikipedia.org/wiki2. Картинки, фото https://mandry.club/mista/zheneva3. Підручник Інформатика. 6 клас. Авт. Коршунова О. В., Завадський І. О. ТОВ «Видавничий дім «Освіта», 2019 §15https://youtu.be/n. Ltmh6 Ag. MC8 Кольори с.132 21 Горбачова І. О.

pptx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
2355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку