Тема: Налаштування ефектів анімації об`єктів слайдів.
Мета:
Тип уроку:уроку формування умінь і навичок.
Обладнання: презентація до уроку, проектор, роздатковий матеріал, , програма MSPowerPoint, пам’ятка для учнів, інструкції до виконання практичної роботи.
Очікувані результати
Закріпити знання про:
завантаження програми для створення презентацій;
створювання, додавання слайди;
збереження презентації.
Після уроку учні зможуть:
створювати інтерактивний інтерфейс презентації;
«пожвавити» демонстрацію презентації за допомогою мультимедійних ефектів:
демонструвати створену презентацію.
№ з/п |
Етапи уроку |
Методи та форми роботи з учнями |
Час |
|||||
І |
Організаційний момент |
Привітання |
1 хв. |
|||||
ІІ |
Актуалізація опорних знань учнів |
Прийом «Інформаційна розминка». Вправа «Незакінчене речення» Вправа «Прочитай термін». |
4 хв. |
|||||
ІІІ |
Мотивація діяльності |
|
навчальної |
Анаграми, розповідь вчителя |
4 хв. |
|||
IV |
Вивчення нового матеріалу |
Лекція з демонстрацією матеріалу на комп’ютері |
1 хв. |
|||||
V |
Застосування й використння |
й |
набутих знань |
Виконання практичного завдання. |
24 хв. |
|||
VI |
Підведеня підсумків. Оцінювання |
|
5 хв. |
|||||
VII |
Домашнє завдання |
Опрацювати $14 стор 112-121 |
1 хв |
|||||
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Доброго дня шановні учні та гості! У нас сьогодні буде урок, під час якого ми познайомимось із поняттям анімації та типами анімаційних ефектів, навчимося додавати анімаційні ефекти до об’єктів слайда та створювати ефекти зміни слайдів, а також повторимо та закріпимо знання, а допоможе нам в цьому програма PowerPoint. Сьогодні ви повинні бути:
Уважними
Старанними
Працьовитими
Ініціативними
Хоробрими
Тож бажаю вам,УСПІХУ, дорогі діти.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Відкрийте зошити і запишіть 15 грудня, класна робота та тему нашого уроку «Налаштування ефектів анімації об`єктів слайдів.» Давай пригадаємо, а що ми вже знаємо про програму PowerPoint? Для цього виконаємо невеличке тестове завдання.
Прийом «Інформаційна розминка».
Ви бачите питання з варіантами відповідей. За кожну правильну відповідь кожний учень отримує 2 бали. Виконуючи, пам’ятайте «Це не змагання, а творче суперництво!», тож працюємо якісно і швидко.
1. Як називається одна сторінка презентації?
2. Презентація створена в програмі PowerPointмає розширення
3. Презентація – це
4. Комп`ютерна презентація – це
5. Для створення, оформлення та показу презентації використовують
6. Для демонстрації готової презентації слід
7. Що можна вставити на слайди презентації
8. Етапи створення комп’ютерної презентаціі?
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Варіант відповіді |
b |
a |
b |
b |
a |
a |
a,b,c,d |
b,d,f,h |
А тепер зробіть самоперевірку і порахуйте свої бали.
Хто отримав «6 балів», «8 балів», «10 балів». Молодці! Ви справилися з цим завданням. Наступна вправа…..
Вправа„Незакінчене речення”. За кожне правильне твердження ви отримуєте1 фішку, яку в кінці уроку обміняєте на бали. Увага, перше твердження.
6.Щоб вийти з режиму перегляду презентації потрібно натиснути клавішу (Esc)
7.Як можна запустити на виконання програму MS PowerPoint? (пуск → програми → Microsoft Office → Microsoft Office PowerPoint.)
Добре. Ви молодці!
Вправа „Прочитай термін”.
А зараз перевіримо основні терміни що стосується теми «Комп’ютерної презентації», але слово закодоване початок терміну міститься в кінці одного із слів речення, а його завершення – на початку наступного слова.
Давайте спробуємо.
Наприклад: Цей старовинний комод Емма отримала від бабусі. /модем
1. Зима кетяги калини притрусила сріблястим снігом. /макет
2. Австралопітек – стародавняя людино подібна мавпа. /текст
3. Процес ремонту крісла йде за графіком. /слайд
4. Добре жимолость розрослася в саду./режим
5. Родовід ЕОМ в Україні розпочався з електро-обчислюваної машини «МЕСМ» /відео
Чудово. І це завданняви підкорили.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Оскільки ви гарно попрацювали, тому ми можемо перейти до вивчення нової теми. Я пропоную вам розшифрувати анаграми, в яких зашифровані основні поняття теми уроку:
МАНЦІІАЯ – Анімація.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Лекція з демонстрацією матеріалу на комп’ютері
V. Застосування набутих знань
Виконання практичного завдання.
VI. Підведення підсумків. Оцінювання.
А зараз я пропоную переглянути презентацію, яку ми з вами створили з налаштованою анімацією. (перегляд роботи учнів). Молодці! Всі справилися дуже добре, тому давайте підрахуємо скільки ви отримали фішок за урок.
Хто заробив 6 фішок – 12 балів
5 – 10 балів
4 – 8 балів
6 фішки – 6 балів.
Отже, скажіть мені будь ласка,
1. З якою метою додають анімаційні ефекти до об’єктів на слайдах комп’ютерної презентації?
2. Які існують групи анімаційних ефектів для об’єктів слайда?
3. Що таке анімація?
4. До яких об’єктів може бути застосована анімація?
5. Як використати анімацію в презентації?
6. Як відтворити ефект анімації об’єктів слайда?
Рефлексія.
Дякую вам за урок! Сьогодні мені дуже сподобалося з вами працювати. До побачення.
VII. Домашнє завдання
Опрацювати $14 стор 112-121