Узагальнення знань учнів про порівняння предметів за різними ознаками, показ цих порівнянь за допомогою відрізків. Розвиток уваги, мовлення, мислення. Вихованя інтересу до математики, навколишнього світу.
1 клас. МАТЕМАТИКАТема. Порівняння предметів за різними ознаками. Мета. Узагальнити знання учнів про порівняння предметів за різними ознаками, учить показувати ці порівняння за допомогою відрізків. Розвивати увагу, мову, мислення. Виховувати інтерес до математики.rr
Номер слайду 2
Номер слайду 3
З якими предметами можна порівняти?
Номер слайду 4
Перед вовком не дрижав,Перед вовком не дрижав,Від ведмедя він умчав,А лисиці на зубок. Все ж попався …Від ведмедя він умчав,А лисиці на зубок. Все ж попався … (Колобок).
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Осінь ходить лісом. Шарудить жовте листя. Осінь – знаменита художниця. Якими фарбами вона розфарбувала все навкруги?r
Номер слайду 7
Побудуй будинок Зайцю.rrrrr
Номер слайду 8
rrrr
Номер слайду 9
Номер слайду 10
rrrrrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 11
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Дощик капнув на травинку, І на квітку, й на стежинку. Не сховатися нікому, Всі побігли ми додому.
Номер слайду 14
Дощик налив повні бочки.rrrrrr
Номер слайду 15
rr
Номер слайду 16
Перед вами плоскі і об’ємні фігури. Виберіть тільки об’ємні.
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Ось і Сонечко, наш друг. Все засяяло навкруг.
Номер слайду 19
Знову він іде в дорогу!Ось назустріч Клишоногий.
Номер слайду 20
1-а група. Порівняй за кількістю. Підбери предмети, щоб їх кількість була в такому відношенні.2-а група. Накресліть фігури до відрізків.3-я група. Об’єднайте фігури в 3 групи. Знайдіть 3 різних способи.4-а групаrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 21
1-а групаrrrrr
Номер слайду 22
2-а групаrrr
Номер слайду 23
3-а група
Номер слайду 24
4-а група1-й спосіб – за кольором2-й спосіб – за розміром3-й спосіб – за формоюrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 25
Плічки піднімайте,Коники, стрибайте!Вище голову тримайте,Легко на носках стрибайте!Тихо сіли, посиділи,І в тиші траву поїли.