Презентація до уроку-практикуму “Математика в нашому життті”, 5 клас

Про матеріал
Мета уроку: Показати зв'язок математики з повсякденним життям людини; повторити та систематизувати основні поняття вивчені в 5 класі, вміння виконувати найпростіші арифметичні операції. Виховувати пізнавальний інтерес до математики, зацікавленість до предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-практикум “Математика в нашому життті” 5 клас

Номер слайду 2

ТЕМА: “Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини”. 5 клас

Номер слайду 3

Тема: «Натуральні числа. Відрізок. Промінь, пряма. Порівняння натуральних чисел. 1. У книзі пронумеровано сторінки з першої по 58. Скільки цифр при цьому було написано? 2. Кінцеві пункти автобусного маршруту-А та С.Якщо їхати від А до С, то зупинка К є шостою, а якщо їхати від С до А, то зупинка К-восьма. Скільки всього зупинок на маршруті?

Номер слайду 4

3. Кондуктор тролейбуса на початку зміни продав перший квиток за номером 218453, а в кінці зміни останній- за номером219549.Скільки талонів продав кондуктор за зміну? 4. Телеграфні стовпи розміщені на відстані 50 м один від одного. Яка відстань між п’ятим і сороковим стовпом?

Номер слайду 5

5. Уранці термометр показував температуру 30С,а в обід-90С. Знайти ціну поділки термометра, якщо стовпчик термометра піднявся на три поділки. 6. Відстань між селищами Антонівка(А) та Вишневе(В) 16км.Селище Сливове(С) знаходиться посередині між Антонівкою та Вишневим, а селище Калинове(К) –посередині між с.Сливове та с.Вишневе. Знайдіть відстань між с.Антонівка(А)та с.Калинове(К). А С К В

Номер слайду 6

Тема: “Додавання і віднімання натуральних чисел”. 1. Уранці у баку автомобіля було115 л бензину. До обіду водій витратив 47 л бензину, а після обіду-ще 55л. Скільки літрів бензину залишилось в баку? 2. У трьох цехах заводу працює 378 робітників. У першому та другому цехах працює 269 робітників, а в другому та третьому-189 робітників. Скільки робітників працює у кожному цеху?

Номер слайду 7

3. У чотирьох вагонах було 52840 кг вантажу. На одній зі станцій з першого вагона перевантажили до другого 1 т 840 кг вантажу, до третього вагона завантажили ще 350 кг, а з четвертого вивантажили 680 кг вантажу. Скільки вантажу стало у чотирьох вагонах? а)5250 кг; б)52510 кг; в)53170 кг; г)51810 кг.

Номер слайду 8

4. Першого дня фабрика виготовила 8940 м тканини, другого-на 320 м більше, ніж першого дня, а третього-на 8320 м менше, ніж першого та другого дня разом. Скільки метрів тканини виготовила фабрика третього дня? а)9980 м; б)10880 м; в)9880 м; г)10980 м.

Номер слайду 9

5. Першого дня лисиця пробігла лісом 10248 м, другого дня стільки, скільки й першого, а третього-на 11020 м менше, ніж першого та другого дня разом. Скільки пробігла лисиця за три дні? а)9476 м; б)29972 м; в)19724 м; г)9076 м.

Номер слайду 10

6.У двох дуплах білка заховала 257 горіхів. Після того як до першого дупла білка поклала ще 18 горіхів, а до другого-удвічі менше, то горіхів у дуплах стало порівну. Скільки горіхів було у кожному дуплі спочатку?

Номер слайду 11

7.На двох пальмах сиділи 94 мавпи. Після того як на першу пальму прибігли ще 4 мавпи, а на другу-удвічі менше, то мавп на обох пальмах стало порівну. Скільки мавп було на кожній пальмі спочатку?

Номер слайду 12

8. Бобри однієї родини мешкають у трьох запрудах. У першій та другій мешкає разом 86 бобрів, у другій та третій-79, а у першій та третій-83 бобри. Скільки бобрів мешкає у кожній запруді окремо?

Номер слайду 13

9. У теплиці зрізали троянди: білі, жовті і червоні. Білих і жовтих зрізали разом 400 штук, жовтих і червоних-320, а білих і червоних- 440.Скільки зрізано троянд кожного кольору?

Номер слайду 14

10. Група туристів пройшла пішки 65 км, проїхала поїздом у 4 рази більше, ніж пройшла пішки, а автобусом проїхала на 160 км менше,ніж поїздом. Скільки всього км пройшли і проїхали туристи? 11. За течією річки човен пропливає 85 км за 5 год, а проти течії-105 км за 7 год. На скільки швидкість човна проти течії менша за швидкість човна за течією?

Номер слайду 15

12. Один покупець купив 10 груш, 5 яблук, 13 склянок слив і заплатив за це10 грн.90 коп.;другий покупець за 10 груш, 2 яблука і 8 склянок слив заплатив 8 грн. 20 коп.; третій купив 3 яблука і 2 склянки слив і заплатив 1 грн. 80 коп. Скільки коштувало 1 яблуко, 1 груша і одна склянка слив окремо?

Номер слайду 16

Тема: “Рівняння. Геометричні фігури”. 1. Катерина задумала число, додала до нього108, а потім від результату відняла 58 й отримала 75.Яке число задумала Катерина? 2. На швейній фабриці за три місяці пошили 5320 дитячих пальт. За перший місяць пошили в 4 рази більше, ніж за третій, а за другий-у 5 разів більше, ніж за третій. Скільки пальт шила бригада кожного місяця?

Номер слайду 17

3. У ящику було декілька яблук. Коли в нього спочатку доклали ще 10 яблук, а потім забрали 12,то в ящику залишилось 17 яблук. Скільки яблук було в ящику? 4. Батькові та сину разом 53 роки. Скільки років кожному з них, якщо син молодший від батька на 27 років?

Номер слайду 18

5. Довжина стрічки 84см.Як розділити її між Оленкою і Наталкою, щоб в Оленки стрічка була утричі довша, ніж у Наталки? 6. У кошику є 125 горіхів. Як розділити горіхи між двома школярами, щоб один з них отримав учетверо більше ніж інший?

Номер слайду 19

7. Селяни зібрали6728 кг моркви, буряків на Х кг більше, а картоплі у 2 рази більше, ніж буряків. Скільки картоплі зібрали селяни? Запишіть відповідь у вигляді виразу і знайдіть його значення для 299 Х 301.

Номер слайду 20

8. На одній ділянці лісу посадили 765 саджанців дуба, на другій-на Х саджанців менше, а на третій-у 3 рази більше, ніж на другій. Скільки саджанців посадили на третій ділянці? Запишіть відповідь у вигляді виразу і знайдіть його значення для 299 Х 301.

Номер слайду 21

9. Сума довжин суміжних сторін спортивного майданчика прямокутної форми 36 см. На скільки збільшиться його периметр, якщо і довжину, і ширину збільшити на 18 м? У скільки разів збільшиться периметр? 10. Периметр прямокутної рамки дорівнює 30 см. На скільки збільшиться периметр рамки, якщо і довжину, і ширину збільшити на 15 см? У скільки разів збільшиться периметр.

Номер слайду 22

11. Ділянка має форму квадрата. Одна із сторін дорівнює 5 м. На скільки збільшиться периметр ділянки і у скільки разів, якщо кожну сторону збільшити на 15м? 12. Дідусь має дві земельні ділянки. Перша ділянка має форму прямокутника, друга квадрата. Прямокутна ділянка зі сторонами 42 см і 14 см та квадратна ділянка мають рівні периметри. Знайдіть довжину сторони квадратної ділянки.

Номер слайду 23

ТЕМА: «Множення і ділення натуральних чисел ». 1. Дівчинка купила 5 зошитів по 70 к. і 6 олівців по 35 к. Скільки коштує уся покупка? Складіть вираз для розв’язування задачі та знайдіть його значення.

Номер слайду 24

2. Скільки часу рухатиметься світловий промінь від Землі до Плутона, якщо відстань між ними становить 57399000000 км, а швидкість світла дорівнює 300000км/с.

Номер слайду 25

3. Телефонні розмови в межах міста коштують а к. за 1 хв. Сім’я щомісяця “виговорює” у середньому 550хв, серед яких 100хв безкоштовні. Скільки потрібно заплатити за телефонні розмови за 6 місяців? Складіть вираз для розв’язування задачі та знайдіть його значення, якщо а=6.

Номер слайду 26

4. Із двох міст, відстань між якими дорівнює 116км, одночасно виїхали назустріч один одному два велосипедисти: перший зі швидкістю 12 км/год, а другий- на 5 км/год більшою. Через скільки годин вони зустрінуться?

Номер слайду 27

5. Для приготування вітамінного салату беруть 3 частини помідорів, 1 частину грибів,2 частини яблук, 2 частини зелені і 4 частини моркви. Яка маса вітамінного салату. Якщо маса однієї частини дорівнює 60 г.

Номер слайду 28

6.Вовк почув шарудіння зайця, коли той перебував на відстані 100 м від нього. Відчуваючи наближення вовка, заєць кинувся втікати до нори, яка розташована за 63 м від нього. Чи впіймає вовк зайця, якщо швидкість вовка 17 м/с, а зайця- 9 м/с.

Номер слайду 29

7. На одній клумбі росте 6 рядів червоних тюльпанів по 5 кущів у кожному, на другій клумбі- 4 ряди жовтих тюльпанів по 6 у кожному ряді, а на третій- 5 рядів нарцисів по 5 у кожному ряді. Скільки кущів квітів росте на трьох клумбах разом?

Номер слайду 30

8.Велосипедист розрахував, що, перебуваючи в дорозі щодня по 6 год, він проїде 390 км за 5 днів. По скільки год щодня він повинен бути в дорозі, щоб за 4 дні проїхати 416 км при тій самій швидкості? 9.Магазин продав першого дня 34 однакові курточки, а другого- 42. Усього наторговано8664грн.Яка ціна курточки?

Номер слайду 31

10.Майстерня виготовила 400 стільців на суму 14400грн. і одержала нове замовлення на суму 20880 грн. На скільки більше стільців має виготовити майстерня за новим замовленням? (Ціна стільця не змінювалась.) 11.Учень помножив деяке число на 9 і на 14 і, додавши добутки, одержав 414.Яке число задумав учень?

Номер слайду 32

12. В одній печі 3900 глиняних виробів можна випалити за 6 днів, у другій- за 5 днів. За скільки днів можна в обох печах випалити 14300 глиняних виробів?

Номер слайду 33

13. Гусінь за 1день може з’їсти 6 зелених листків.За скільки днів гусінь з’їсть 112 листків? 14. В один ящик уміщується 24 кг капусти. Скільки потрібно ящиків, щоб покласти в них 678 кг капусти? 15. За один день магазин отримав партію парасольок-40 штук. За скільки днів магазин отримає 882 парасольки?

Номер слайду 34

16. За 1 год. дідусь може прочитати онучці 5 казок. Скільки годин треба дідусеві, щоб прочитати 126 казок? 17.Павлик поділив число 70 на деяке число і отримав остачу 4. На яке число поділив Павлик?

Номер слайду 35

ТЕМА: «Площа прямокутника.Прямокутний паралелепіпед». Ліс, де живе їжак прямокутної форми. Периметр прямокутника 162 км, а одна із сторін- 47 км. Знайдіть площу, яку займає ліс. 2. Обчисліть периметр та площу дверей, якщо їх довжина 2 м., а ширина 0,9.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Badrak Tamara Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Щеголь Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Палій Олена Григорівна
    Дякую. Сучасно, Влучно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Городнянський Степан Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Пилипенко Вікторія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
ppt
Додано
16 липня 2019
Переглядів
3296
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку