Тема уроку. Як людина пізнає світ.
Мета уроку: дати поняття про органи, за допомогою яких людина пізнає навколишній світ; розвивати зацікавленість процесом пізнання себе та своїх можливостей; виховувати дбайливе ставлення до органів чуття.
"Як людина пізнає світ"
Осінь
Вересень
- Яке сьогодні небо?
- Які стоять дерева?
ГРА"Жива природа – нежива природа"
- Який предмет лежить в коробці?
- Кого зображено на малюнку?- Якого вона кольору?
- Яка квітка зображена на малюнку?- Чи має вона запах?
- Що робить пташка?
- Яка тварина зображена на малюнку?- Яка вона на дотик?
Брат із братом. Через дорогу живуть,А один одного не бачать?
Ось гора, біля гори. Дві глибокі є нори. В норах цих повітря бродить,То заходить, то виходить.
Завжди в роті,а не проковтнеш.
Два скельця, три дужки. На ніс і на вушка.
ГРА"Який предмет"
червонакислийколючийхолодний
кислийколючийхолоднийчервона
червонакислийхолоднийколючий
червонаколючийхолоднийкислий
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект