Виконати завдання: Запропоновані рівняння розділити на групи (повні, неповні), розв’язати їх:а) 2х2- 3х -5 =0 г) 8х2=0б) х2+ х – 5=0 д) 3х2-10х+8=0в) 4х2+5х=0 е) 3х2- 21х=0 Визначити коефіцієнти даних квадратних рівнянь:6х² – х + 4 = 012х - х² + 7 =08 + 5х² = 0х – 6х² = 0- х + х² = 15 Скласти квадратні рівняння з такими коефіцієнтами:а=6,в=7, с=-1а=-1,в=-1, с=3а=4,в=6, с=-2 Розв’язати рівняння:2
Номер слайду 3
Яке рівняння називається квадратним? Квадратним називається рівняння виду ах2 + вх + с = 0, де а, в , с – деякі числа, а ≠0, х- змінна. Бліц-опитування3
Номер слайду 4
Які існують види квадратних рівнянь?Бліц-опитування4
Завдання урокувикористовуючи означення біквадратного рівняння, навчитися виділяти даний тип рівнянь серед інших рівнянь;розглянути на прикладах спосіб розв’язання біквадратних рівнянь;дослідити кількість коренів біквадратного рівняння;скласти алгоритм розв’язування біквадратних рівнянь.22
1 Позначити. Алгоритм2 Отримаємо3 Розв’язати отримане рівняння, знайти 4 Виконати зворотну підстановку5 Якщо Якщо. Якщо Коренів немає6 Зробити висновок про кількість коренів рівняння7 Записати відповідь29
Номер слайду 30
Станція “Домашня” Опрацювати: стор. 260. Вивчити алгоритм розв’язування біквадратних рівнянь. Розв’язати: № 37.4 Дослідити, чи може біквадратне рівняння мати 1 або 3 кореня. 30
Номер слайду 31
Станція “Домашня” Опрацювати: стор. 260. Скласти алгоритм розв’язування біквадратних рівнянь. Розв’язати: № 37.4 Дослідити, чи може біквадратне рівняння мати 1 або 3 кореня. 31