Презентація до узагальнюючого уроку з теми "Розв'язування задач із звичайними дробами" для учнів 6 класу. У цікавій формі подано завдання для актуалізації опорних знань, використано задачі практичного змісту, продемонстровано зв'язок з іншими науками.
Мета уроку:повторити і систематизувати матеріал на додавання, віднімання та множення звичайних дробів; розвивати вміння застосовувати теоретичні відомості до розв’язування вправ та задач;продемонструвати використання звичайних дробів при розв’язуванні прикладних задач з різних предметів.
Порядок роботи 1 Матема-тичний диктант. Усні відповіді«Знайди пару»Задачі вчителів. Робота в групах. Підсумк. бал. По 1 б за правильну відповідь. По 1 б за правильну відповідь. По 1 б за правильну пару. По2 бали за задачу. По 2 бали за задачу. Макс. к-ть6 балів. Макс. к-ть4 бали. Макс. к-ть6 балів. Макс. к-ть4 бали. Макс. к-ть4 бали. Макс. к-ть24 бали. Прізвище, ім’я______________Оцінка ________Картка самоконтролю
На виробництві5 Відділ заготівлі сировини2. Баштанським сирзаводом у 2009 році було заготовлено 109 млн. тонн молока, у 2010 році – 107 млн. тонн, у 2011 році – 110 млн. тонн. А в 2012 році – 40% від того, що заготовлено за три попередні роки. Скільки тонн молока було заготовлено у 2012 році.
Практична робота №2 Задача. Домашнєзавдання. Дехто запитав учителя: «Скільки у тебе в класі учнів, бо хочу віддати до тебе на навчання свого сина?» Учитель відповів: «Якщо прийде учнів ще стільки ж скільки маю, і півстільки, і четверта частина, і твій син, тоді буде у мене 100 учнів». Скільки учнів у вчителя?
5 На початок зміни у Баштанському сирзаводі була одна цистерна молока. На виготовлення кефіру використали 2/5 усього молока, а на виготовлення масла – 1/3 залишку. Після цього в цистерні залишилось 1,2 т молока. Скільки молока було в цистерні спочатку?Було – х На кефір – Залишилось – (І залишок) На масло – Залишилось – (ІІ залишок) Залишилось – 1,2 т