Презентація до уроку розвитку мовлення допоможе вчителю у формуванні мовленнєвих компетентностей; надасть учням можливість зрозуміти особливості жанрів фольклору, визначити характерні ознаки прислів'я, приказки, загадки.
Практична робота з прислів’ями, приказками, загадками
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Всі його люблять, всі його чекають, а хто на нього подивиться — кожен скривиться. Один баранець пасе тисячі овець. Живе — лежить, помре — побіжить. Мене просять і чекають,а як покажусь — утікають. Хоч має вухо, а не чує. Що з землі легко піднімеш, та далеко не закинеш?
Номер слайду 5
Закінчи прислів’я. Поясни значення. Не зв’язуйся з лихим спершу, …Краще поганий мир, …Свій розум май і …Голод не тітка, …
Номер слайду 6
Не зв’язуйся з лихим спершу, не будеш жалкувати потім. Краще поганий мир, ніж добра війна. Свій розум май і людей питай. Голод не тітка, пиріжка не принесе
Номер слайду 7
Поясни значення. Не все коту масляна. Як риба у водіНе знаючи броду. Було та пішло
Номер слайду 8
Можуть бути труднощіВільно й легко. Не роби необачно. Все пропало
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Алгоритм твору за прислів’ям Оберіть прислів’я з підручника. Визначте прямий і переносний зміст прислів’я. 3. Пригадайте або вигадайте ситуацію, у якій можливе використання прислів’я. 4. Опишіть цю ситуацію за планом (вступ, основна частина, висновок).5. Заголовком твору треба обрати прислів’я. Воно має також прозвучати у вступі або у висновку твору.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Прочитати ст. 8-17 На ст. 18 виконати завдання за вибором:І рівень – 4 балиІІ рівень – 6 балівІІІ рівень - 8 балівІV рівень – 11 балів ГАРНОГО ВСІМ НАСТРОЮ!!!