Презентація до уроку у 6 класі з теми "Пропорція"

Про матеріал

Матеріал подано у вигляді презентації. Поміщено усні вправи, завдання для груп, матеріали наочності.

Учні повинні знати:

Означення прямої пропорційної залежності;

Учні повинні вміти:

відтворювати умови прямопропорційної

залежності двох величин;

впізнавати прямопропорційні величини

за даним відношенням їх значень;

наводити приклади прямопропорційних величин;

вміти розв'язувати прикладні задачі

на використання прямої пропорційної залежності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель математики Ільковицького НВК “ ЗШ І-ІІІ ст. – дитячий садок” Гужельнік Марія Володимирівна « Пряма пропорційна залежність»

Номер слайду 2

Створити самостійну пошукову діяльність учнів в розв’язанні проблемного завдання; Формувати нові знання, уміння, навички; розвивати здібності, активність, зацікавленість, творче мислення; створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуватиме свою успішність Мета уроку

Номер слайду 3

Очікувані результати: Учні повинні знати: Означення прямої пропорційної залежності; Учні повинні вміти: відтворювати умови прямопропорційної залежності двох величин; впізнавати прямопропорційні величини за даним відношенням їх значень; наводити приклади прямопропорційних величин; вміти розв’язувати прикладні задачі на використання прямої пропорційної залежності.

Номер слайду 4

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Номер слайду 5

Використані технології: проблемного навчання, інтерактивного навчання( метод командної підтримки індивідуального навчання).

Номер слайду 6

Обладнання проектор, карточки з завданням, інструкції для роботи в групах, таблиці двох величин.

Номер слайду 7

Кредо уроку: Знання лише тоді є знаннями, Коли вони здобуті зусиллями Своєї думки, а не пам’яттю. Л.Толстой

Номер слайду 8

Учні усно розв’язують завдання, обгрунтовуючи свої розв’язки: Яке з чисел слід поставити замість зірочки, щоб отримати істинну пропорцію: * : 5 = 8:4; =. 2. Чи істинна пропорція: А)2,7:0,6 = 3,6:0,8; Б) : = : ? Актуалізація опорних знань. Виконання системи вправ для усного розв’язання ( повне пояснення на основі відомих означень і правил)

Номер слайду 9

3.Складіть пропорцію з чисел: 12; 0,5; 0,2; 30( виконують учні в зошитах самостійно, перевіряється з коментарем одного з учнів) 4.Розв’яжіть рівняння: ( виконують учні в зошитах самостійно. Рівняння а) виконує І ряд, завдання б) – ІІ ряд, завдання в) – вибрані учні. На дошці дані завдання виконують три учні, з метою здійснити учнями самоперевірки) А) : 3=1 :х; Б)1,2:0,4=х:0,5; В)0,2: (х-2) = :2 . Учні письмово виконують завдання:

Номер слайду 10

3 6 12 24 48 100 200 240 120 60 30 15 4 8 Розвиток логічного мислення Вчитель пропонує завдання: Знайшовши закономірність у першому рядочку, заповнити другий рядок чисел Учні усно роблять висновок як заповнити таблицю

Номер слайду 11

Зіткнення учнів з проблемою й висловлювання первинних гіпотез. Додаток №1 Розгляньте таблицю1 Час роботи верстата,год 8 6 4 2 Кількість виготовлених деталей, шт 112 84 56 28 Дайте відповіді на запитання: Від чого залежить кількість виготовлених деталей? Що стале і що змінюється? Як змінюється? Робота в парах Завдання додаток №1(І ряд отримує першу таблицю, другий – другу)

Номер слайду 12

Розгляньте таблицю 2 Час,год 2 4 6 8 Відстань,км 120 240 360 480 Дайте відповіді на запитання: 1.Від чого залежить пройдена відстань? 2.Що стале і що змінюється? Як змінюється?

Номер слайду 13

Додаток №2 Для перевезення вугілля із складу відправили машини однакової вантажопідйомності. Розгляньте таблицю залежності використання кількості машин до часу за який перевезуть усе вугілля. Кількість машин,шт. 24 8 4 3 Час, днів 2 6 12 16 Дайте відповіді на запитання: 1.Від чого залежить час, за який перевезуть весь вантаж? 2.Що стале і що змінюється? Як змінюється? Одна з пар (А) виконує завдання додаток №2

Номер слайду 14

Учні роблять висновки із власних спостережень щодо залежності між величинами. Заповнюють заготовлені на дошці таблички. І величина ІІ величина І величина ІІ величина Пара (А) І величина ІІ величина

Номер слайду 15

Визначення теми та мети . Пряма пропорційна залежність Означення. Дві величини називаються прямо пропорційними, якщо при збільшенні однієї з них у кілька разів інша ___________ у _____________ разів. - Які величини називаються прямо пропорційними. Учням пропонується заповнити пропуски в означенні.

Номер слайду 16

Перевірте свої записи Означення. Дві величини називаються прямо пропорційними, якщо при збільшенні (зменшенні) однієї з них у кілька разів інша збільшується( зменшується) у стільки ж разів.

Номер слайду 17

Кількість льодяників,шт.. 0,5 1 2 3 Вартість льодяників, грн.. 1 2 4 6 Виконання завдання (усно) Задача 1. Вартість передплати на газету: На 1 місяць – 5 грн.10к.; На 2 місяці – 10 грн. 20к. На 3 місяці – 15 грн.30к. Що збільшується? Як змінюються величини? Задача 2. Що збільшується? Як змінюється залежна величина?

Номер слайду 18

Виконання завдання із записами в зошиті Задача 3. На 8 га поля засіяли 14,4 ц зерна. Скільки необхідно зерна, щоб засіяти 12га? Нехай х- кількість зерна, яка потрібна, щоб засіяти 12 га поля. 8 га поля – 14,4ц зерна 12 га поля - х ц зерна = х= =21,6(ц) Відповідь: щоб засіяти 12 га поля потрібно 21,6 ц зерна.

Номер слайду 19

Формулювання вмінь і навичок . Використання методу командної підтримки індивідуального навчання. Робота в малих групах Група №1 – група консультантів, які після самостійного виконання завдань, розходяться в інші групи для надання допомоги своїм однокласникам. Групи №2-№5 – працюють над однаковими завданнями, виконуючи записи в класних зошитах. Учні мають право звертатися один до одного в межах своєї групи за допомогою та консультацією, можуть перевіряти один одного, виправляти помилки. Контроль первинного осмислення

Номер слайду 20

Додаток №4 Задачі для груп №2-№5 1.За 3,2 кг товару заплатили 11,52 грн. Скільки треба заплатити за 1,5 кг такого товару? 2. Зі 100кг насіння льону виходить 37 кг олії. Скільки олії вийде з 250 кг такого насіння? 3.На пошиття 30 однакових костюмів пішло 99,6 м тканини. Скільки таких же костюмів вийде із 149,4 м тканини? Задачі для групи №1 1.Сувій, в якому 42м тканини, коштує 1302 грн. Скільки коштує сувій, в якого 36м тканини? 2.Із 20 кг води озера Сиваш можна видобути 0,5 кг солі. Скільки потрібно взяти цієї води, щоб видобути 1т солі? 3. Для виготовлення 192 деталі 4 робітники відпрацювали по 8 год кожний. Скільки таких деталей можуть виготовити 4 робітники, працюючи по 9 год кожний? .

Номер слайду 21

Додаткове творче завдання ( запис виконати на картці) До даних слів доберіть слова, які б утворювали прямо пропорційні величини Праця – винагорода; Злість – страждання: Дружба – любов; Лінощі - ….; Добро -…..; Ворожнеча -……

Номер слайду 22

Підсумок уроку 1. Які нові знання ви отримали? 2.Які величини називаються прямо пропорційними? 3. Наведіть приклади прямо пропорційних величин? 4.Чи є прямо пропорційними величинами: периметр квадрата і довжина його ребра?

Номер слайду 23

Рефлексія Формування вміння аналізувати свою діяльність і самооцінювати її. Рівень власного засвоєння матеріалу відобразити на малюнку шляхом зафарбовування частин прямокутника Н- нічого не зрозумів З- зрозумів Н З

ppt
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
1002
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку