МЕТА :розкрити метафоричний підтекст поезії «Кольорові миші», умовність ситуацій, зображених у творі; показати на прикладі твору різницю між матеріальних та духовним; удосконалювати вміння вдумливо читати й коментувати поезію, характеризувати образи твору, визначати й пояснювати головну думку твору; формувати усвідомлення потреби в розвитку творчої уяви, фантазії, необхідності зберегти в собі ці якості; виховувати усвідомлення, що наявність високих моральних якостей - це духовне багатство людини.
Структура методу «Прес» І. Позиція (Я вважаю, що … ) (висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваш погляд).2. Обгрунтування (Так є, тому, що...) (наведіть причину появи цієї думки, тобто на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої позиції).3. Приклад (Наприклад, …) (наведіть факти, які демонструють ваші докази, вони підсилять вашу позицію).4. Висновки (Отже (тому), я вважаю...) (узагальніть свою думку, зробіть висновок про те, що необхідно робити; тобто, це є заклик прийняти вашу позицію).