Презентація до уроку української літератури "Л.Костенко. "Корольові миші"

Про матеріал
Презентація містить матеріали ( картини та відеофрагменти, які демонструються у ході уроку) , теоретичний матеріал для проведення уроку української літератури у 7 класі на тему "Л.Костенко. "Кольрові миші"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАРІЯ ПРИЙМАЧЕНКО (1909-1997) "Роблю сонячні квіти тому, що людей люблю, творю на радість, на щастя людям, щоб всі народи один одного любили, щоб жили вони, як квіти по всій землі..." Марія Приймаченко

Номер слайду 2

«Чорна мавпа» (1936), Марія Приймаченко

Номер слайду 3

«Лев» (1947), Марія Приймаченко

Номер слайду 4

«Синій бик» (1947), Марія Приймаченко

Номер слайду 5

«Слон» (1937), Марія Приймаченко

Номер слайду 6

«Калиновий берег» (1966), Марія Приймаченко

Номер слайду 7

«Галя і козак», 1947. М. Приймаченко

Номер слайду 8

КАЗЕМИР МАЛЕВИЧ 1879 - 1935

Номер слайду 9

«Картина № 204», Казимир Малевич

Номер слайду 10

«Супрематизм 4», 1915 р. Казимир Малевич

Номер слайду 11

«Чорний квадрат», 1915 р. Казимир Малевич

Номер слайду 12

«Людина, що біжить», 1932-1933 р. Казимир Малевич

Номер слайду 13

«Точильник», 1912. Казимир Малевич

Номер слайду 14

«Супрематична композиція», 1916. К. Малевич

Номер слайду 15

Номер слайду 16

ТЕМА. Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в “Кольорових мишах”. Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

Номер слайду 17

МЕТА :розкрити метафоричний підтекст поезії «Кольорові миші», умовність ситуацій, зображених у творі; показати на прикладі твору різницю між матеріальних та духовним; удосконалювати вміння вдумливо читати й коментувати поезію, характеризувати образи твору, визначати й пояснювати головну думку твору; формувати усвідомлення потреби в розвитку творчої уяви, фантазії, необхідності зберегти в собі ці якості; виховувати усвідомлення, що наявність високих моральних якостей - це духовне багатство людини.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Символ – (грецьк. symbolon – умовний знак, натяк) – предметний або словесний знак, який виражає сутність певного явища, наприклад: троянда – символ кохання.

Номер слайду 20

Структура методу «Прес» І. Позиція (Я вважаю, що … ) (висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваш погляд).2. Обгрунтування (Так є, тому, що...) (наведіть причину появи цієї думки, тобто на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої позиції).3. Приклад (Наприклад, …) (наведіть факти, які демонструють ваші докази, вони підсилять вашу позицію).4. Висновки (Отже (тому), я вважаю...) (узагальніть свою думку, зробіть висновок про те, що необхідно робити; тобто, це є заклик прийняти вашу позицію).

Номер слайду 21

Незакінчене речення. Продовжити мою думку….для мене вірш Л. Костенко «Корольові миші» … ;після знайомства з віршем «Кольорові миші» я зрозумів, … ;мене вірш «Кольорові миші» навчив …

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Виконати письмово завдання 12, виразно навчитися читати вірш. Написати есе «Бути таким як інші – добре чи погано»).

pptx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку