Презентація до уроку "Уміння вчитися. Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх"

Про матеріал
Презентація до уроку з основ здоров'я 8 клас "Уміння вчитися. Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Уміння вчитися. Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання. Розвиток логічного та образного мислення

Номер слайду 2

Пасивне та активне навчання

Номер слайду 3

Уміння вчитися — це як? Чи можна навчатися із задоволенням? Як навчатися ефективно?

Номер слайду 4

Епіграф«Людина може стати розумною трьома шляхами:шляхом наслідування — це найлегший шлях,шляхом досвіду — це найважчий шлях,шляхом роздумів — це найблагородніший шлях» Китайське прислів’я

Номер слайду 5

Вправа «Обери образ»Розгляньте ілюстративний матеріал і оберіть серед нього той, що, на ваш погляд, може бути образом поняття «успіх», «ефективне навчання». Чому?

Номер слайду 6

Уміння вчитися. Це вміння розвивати свої здібності, уміння шукати способи дії в нових ситуаціях

Номер слайду 7

Уміння вчитися передбачає- Набуття фундаментальних знань та вмінь- Спроможність оперувати числами та ІКТ- Здобуття знань, їх обробку та засвоєння- Здатність організовувати власне навчання, співпрацювати з іншими в рамках навчального процесу- Здатність використовувати здобуті знання, життєвий досвід у різних життєвих контекстах- Уміння оцінювати результати власного навчання

Номер слайду 8

Бар’єри ефективного навчання. Психологічний дискомфорт. Сором'язливість. Невміння добирати правильні слова та аргументи. Низький рівень сформованості навичок аналізу, порівняння, пояснення, брак інформації або глибоких знань. Нездатність використовувати невербальні засоби спілкування. Пасивність через страхи і побоювання. Відсутність певного досвіду тощо

Номер слайду 9

5 порад, що дозволяють ефективно вчитися

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Процеси пам’ятіЗапам'ятовування – це закріплення інформації шляхом скріплення її з придбаною раніше інформацією. Збереження – визначається ступенем участі інформації в діяльності людини, тобто важливістю. Відтворення – витягання інформації з систем або блоків пам'яті. Забування

Номер слайду 12

Подивись 1 -2 секунди, спробуй запам’ятати, замалюй!

Номер слайду 13

ПОМІРКУЙ: Прочитай текст і постав біля кожного абзацу відповідний знак. + Це я вже знаю. – Нова для мене інформація. ! Це цікаво і несподівано. ? Я хочу дізнатися про це більше.

Номер слайду 14

Уміння вчитися — одне з найцінніших умінь 21 століття, і воно не обмежується лише навчанням у школі. Щоразу, коли ми починаємо чогось навчатися, визначальною для мозку є відповідь на запитання: “Навіщо?”. Варіанти “Щоб знати” і “Мені подобається навчатися” мозок аж ніяк не мотивують. Вивчення поведінки людей, які вміють учитися краще за інших, дає змогу зробити певні висновки. По-перше, вони багато читають. Читання — це таке ж тренування для мозку, як фізичні вправи — для тіла. Коли ми читаємо, мозок будує нові нейронні зв’язки, вивчає нові шаблони. По-друге, навчання — це постійний самостійний процес, у якому людина задовольняє свою допитливість і вдосконалюється, розвиває власні здібності й, відповідно, досягає мети, а такий процес завжди дає відчуття задоволення. По-третє, люди, які вміють учитися, навчають інших. Найкращий спосіб перевірити власні знання — це спробувати передати їх іншій людині. А найефективніший спосіб навчатися — половину часу вивчати нове (наприклад, читаючи), а половину — навчати когось. Чи, принаймні, відкласти книжку і спробувати записати все, що ви запам’ятали. І, нарешті, для ефективного навчання потрібно правильно робити перерви. Відпочинок допомагає мозку довго зберігати отриману інформацію. Нещодавні дослідження доводять, що перерви мають бути частими й короткими. Для нашого мозку потрібно 30–50 хвилин активного навчання, а потім невеличка перерва. Чи не в такий спосіб організоване навчання у школі?

Номер слайду 15

Заповни «Мої ТОП 5 успіху»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Трофімова Тетяна Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Джур Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пристай Надія Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Domanetska Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ольховська Маргарита Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Волошина Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Шевченко Майя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Переверзева Інна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Бурнусус Галина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Неля Федорова
    Дякую за допомогу у підготовці до урку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Гирун Людмила Олександрівна
    Дякую! Дуже хороший матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
pptx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
16235
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку