Тема уроку: Утворення і назви чисел другого десятка. Лічба в межах 20. Повторення таблиць додавання й віднімання чисел в межах 10.
Мета уроку: ознайомити учнів з числами другого десятка, продовжити роботу з формування поняття числа й послідовності натуральних чисел, пояснити спосіб утворення чисел від 10 до 20;
розвивати логічне мислення, увагу , спостережливість, вчити працювати у парах;
виховувати позитивне ставлення до математики.
Обладнання уроку: комп'ютер, презентація, картки з числами для роботи в парах, картки з числами, підручник, зошит, лінійки, олівці
Тип уроку: урок-подорож з елементами інтерактивних технологій
Клас: 1
Хід уроку
І. Організація класу
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько,
Посміхніться ви до мене,
Привітайтесь: «Добрий день!».
Всі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно підіймати,
Чітко, влад відповідати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати.
Щоб не було нам мороки,
Всі готові до уроку?
II. Повідомлення теми і мети уроку.
-Сьогодні у надзвичайно цікавий урок. Ми вирушаємо у подорож до Математичного лісу(Слайд 2).
У мене є карта, на якій позначений скарб. Поглянемо на неї(Слайд 3).
Будемо зупинятися, що допомогти різним тваринам, адже ми друзі природи. Я впевнена що до кінця уроку ми знайдемо дорогоцінний скарб. Для цього потрібно бути уважними, чемними,кмітливими.