Презентація до уроку в 5 класі "Правильні та неправильні дроби"

Про матеріал

Презентація підготовлена до уроку "Правильні та неправильні дроби" з теми «Звичайні дроби» відповідно до Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи»» (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір, 2013 року (зі змінами 2015 року). даний призначений для використання на уроках математики в 5 класі при вивченні теми «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правильні та неправильні дроби. Бурлай Г. Ф, вчитель математики Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Михайлівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області. 2018 рік

Номер слайду 2

Епіграф. Перед людиною три шляхи для пізнання: Шлях мислення - найбільш благородний, Шлях наслідування – найбільш легкий, Шлях особистого досвіду – найбільш важкий. Конфуцій

Номер слайду 3

правила Слухати уважно; Працювати активно; Поважати думку товариша

Номер слайду 4

Самостійна робота

Номер слайду 5

Усні вправи 1. Прочитайте дроби 1/2, 3/5, 10/7,13/15, 100/137. Укажіть чисельник і знаменник кожного дробу. 2. Серед дробів 5/6, 9/7, 11/10, 10/12, 3/3, 7/2, 4/8, 1/1 виберіть ті, у яких: а) чисельник менший від знаменника; б) чисельник більший від знаменника або дорівнює йому.

Номер слайду 6

Усні вправи3. Порівняйте числа: а) 20 і 25; б) 307 і 317; в) 199 і1099.4. Яке з чисел на координатній прямій лежить праворуч: а) 5 чи 15; б) 12 чи 9; в) 28 чи 31.5. Серед дробів 3/4; 4/7; 4/24; 9/4 вкажіть дроби з однаковими знаменниками.

Номер слайду 7

Тема : Правильні та неправильні дроби Мета: Сформувати поняття правильного та неправильного дробу; сформувати вміння учнів порівнювати правильний і неправильний дріб з одиницею; розвивати мислення, увагу, вміння аналізувати; виховувати спостережливість, старанність.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Розгадай кросвордhttp://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=63335 CA0 E66375 E1

Номер слайду 10

Підведення підсумків уроку- Який дріб називають правильним? Наведіть приклади.- Який дріб називають неправильним? Наведіть приклади.- У яких випадках дріб менший від 1?- У яких випадках дріб більший від 1?- У яких випадках дріб = 1?- Який з дробів більший правильний чи неправильний?

Номер слайду 11

Домашнє завдання§4, П.26№723, 725, 731

Номер слайду 12

Інтернет-ресурси 1.https://learningapps.org/4854872.https://www.youtube.com/watch?v=n9uq. SUSWMHU3.https://www.google.com.ua/search?q=звичайні+дроби+картинки&tbm=isch&tbs=rimg: CUBLPn5w. Ht. Kt. Ijg. X91h8 ITM36b. Kj. Z-RRJA

pptx
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
4009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку