Презентація до уроку в 8 класі "Образотворче мистецтво епохи класицизму"

Про матеріал
Ознайомити учнів із жанрами та характерними рисами живопису класицизму, творчістю художників цього стилю. Розвивати вміння учнів розпізнавати характерні засоби виразності живопису класицизму, здійснювати аналіз творчості живописців, надавати характеристику художнім образам. Виховувати інтерес до живописних картин, творчості видатних живописців .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Образотворче мистецтво епохи класицизму

Номер слайду 2

Характерні риси живопису класицизму: цілісні композиції, яким підпорядковані виразні засоби та система кольорів, античні норми прекрасного та бажання ідеалу. За часів класицизму утворюється певна ієрархія жанрів, зокрема до високих жанрів належить історичний та релігійний живопис, а до низьких відносять портрет, натюрморт та пейзаж. Класичні живописці створили своє власне почуття кольору, коли на передньому плані вживався коричневий, на середньому зелений, а на дальньому блакитний. Теми картин: античні герої, історичні персонажі, міфологічні сюжети. Художники: Н. Пуссен, К. Лоррен, А. Менгс, Ж. Л. Давід, Ш. Лебрен, М. Кауфман та інші. Класицизм (лат. Classicus - зразковий) - художній стиль і естетичний напрям в європейському мистецтві XVII-XIX століть.

Номер слайду 3

Автопортрет (1649). Основоположник класицизму в живописі Франції. У своїх картинах він прагнув до врівноваженості композиції, вивіряючи розміщення персонажів на полотні, як геометр розраховує своє креслення. У живописі Н. Пуссена переважала антична тематика. Однією з тем живопису митця була міфологія («Нарцис і Ехо», «Царство Флори», «Аркадські пастухи» тощо). Нікола Пуссен (1594-1665)

Номер слайду 4

«Нарцис і Ехо» (1625-1627)

Номер слайду 5

«Царство Флори» (1630-1631)

Номер слайду 6

«Аркадські пастушки» (1637-1638)

Номер слайду 7

Французький живописець і гравер, один з найбільших майстрів класичного пейзажу.  Його пейзажам притаманні тонкий колорит, майстерно побудована перспектива, класична завершеність композицій. Лоррен створив власний варіант "ідеального" пейзажу, в якому просторова єдність досягається за рахунок найтоншої розробки світло-повітряного середовища, ефекту розсіяного ранкового або вечірнього світла. Клод Лоррен (1600 – 1682рр.)

Номер слайду 8

Викрадення Європи (1650р.)

Номер слайду 9

Відплиття цариці Савської(1648 р.)

Номер слайду 10

Пейзаж з царем Давидом. (1648 р.)

Номер слайду 11

Французький живописець, засновник французького неокласицизму в живопису, педагог, придворний художник Наполеона I;картини на античні теми (Клятва Гораціїв), сюжети, пов'язані з епохою революції та імперії (Смерть Марата), портрети. Жак-Луї Давид (1748 – 1825рр.)

Номер слайду 12

Клятва Гораціїв(1784 р.)

Номер слайду 13

«Смерть Марата» ( 1793 р.)

Номер слайду 14

«Мадам Рекам'є» (1800 р. )

Номер слайду 15

Німецький художник і теоретик мистецтва, один з основоположників неокласицизму. Вважав головним завданням художника збирання частинок ідеального в житті - з метою відтворення того «смаку до досконалості», яким володіли давні греки і корифеї Відродження. Антон Рафаель Менгс (1728-1779)

Номер слайду 16

«Персей і Андромеда»(1774-1777 рр)

Номер слайду 17

Папа Климент XIII(1758)

Номер слайду 18

Поклоніння пастухів(1758)

Номер слайду 19

Ангеліка Кауфман (1741-1807)Одна з перших відомих жінок-художниць. У творах художниці багато емоцій, штучності у поведінці; прагнення до античної простоти і гармонії поєднувалося зі своєрідним колоритом і різноманітними кольоровими ефектами. Кауфман працювала з гравюрами, в галузі розробки меблів та інтер’єрів, створювала складні графічні візерунки для розпису посуду. Вона створила також серію портретів сучасників.

Номер слайду 20

Портрет леді Джорджіани Спенсер, Генрієтти Спенсер і Джорджа, віконта Елторпа

Номер слайду 21

Портрет графині А. С. Протасової з племінницями

Номер слайду 22

Аріадна, залишена Тесеєм

Номер слайду 23

Томас Гейнсборо( 1727- 1788 рр)Англійський художник на зламі епох бароко, рококо, класицизму. Малював пейзажі, жанрові картини, портрети. Один з видатних портретистів Англії.

Номер слайду 24

Портрет містера і міссіс Ендрюс( 1750 )

Номер слайду 25

«Прибережний пейзаж с пастухом і отарою » (1783-1784)

Номер слайду 26

Ранкова прогулянка. Портрет сквайра Уільяма Хеллета з дружиною Елізабет( 1785 )

Номер слайду 27

Скульптура епохи класицизму була покликана прикрашати інтер'єр будинку, служити ідеальним зразком, бездоганною насолодою для погляду. Одночасно з цим, зміст багатьох скульптур носить цивільний, патріотичний характер, властивий всьому напрямку класицизму. Скульптура класицизму

Номер слайду 28

Найвище художнє втілення класицизму проявивши у мистецтві скульптури Антоніо Канова. За життя його порівнювали з античними скульпторами. Його роботи відрізнялися незвичайним витонченістю, плинністю форм і декоративністю. Антоніо Канова ( 1757 - 1822 рр.) 

Номер слайду 29

«Амур і Псіхея» 1796 р.

Номер слайду 30

«Каяття Магдалини» ( 1796)

Номер слайду 31

«Три грації» ( 1757-1822) «Геба» ( 1796-1817)

Номер слайду 32

Скульптор з Данії. Крім портретної і міфологічної скульптури, Торвальдсен досить багато розробляв біблійні і християнські теми. Його роботи - пам'ятник Копернику (Варшава), статуї апостолів (собор Копенгагена), Ганімед годує орла (музей Торвальдсена, Копенгаген). Майстер увійшов в історію мистецтва, як один з найвідоміших скульпторів класицизму. Бертель Торвальдсен(1770-1844)

Номер слайду 33

«Ганімед, що годує Зевсового орла» (1817р.).

Номер слайду 34

Пам'ятник  Миколі Копернику у Варшаві(1829-1830 рр.).

Номер слайду 35

Статуї Христа та 12 апостолів у кафедральному соборі Копенгагена(1820 р.).

pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
3 березня 2019
Переглядів
10000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку