ЯДС 1 клас Діагностувальна робота Узагальнення знань учнів. Підсумок зарозділом « Людина»( підручник І.І. Жаркова, Л. А. Мечник)
Номер слайду 2
14.04.2023 Продовж речення Людина частина живої природи. Їй потрібно для життя повітря,………. Людина –частина природи
Номер слайду 3
Назви ознаки людини, як частини природи та суспільства.1. Народжується 6. Працює 2. Мислить 7. Росте3. Дихає 8. Створює об’єкти4. Живиться 9. Рухається5. Розмовляє 10. Навчається
Номер слайду 4
Неповторність людини. Вправа «Спільне і відмінне»Розгляньте уважно букет і скажіть. Чи є в цьому букеті 2 однакові квітки? Що спільного у всіх квітах?А чим вони відрізняються?
Номер слайду 5
Аналіз історій і ситуацій. Пригадай казку. Чим гидке каченя було схоже на інших каченят?Чим воно відрізнялося від них?Як поставилися до нього мешканці пташиного двору?Як воно почувалося через це?Ким стало гидке каченя, коли виросло?
Номер слайду 6
Поміркуй!Які риси характеру, притаманні каченяті?Якими словами можна охарактеризувати пташиний двір?Чого вчить ця казка?
Номер слайду 7
- Подумай, що відрізняє тебе від інших?зовнішністьхарактерманеризвичкиінтересисмаки
Номер слайду 8
Вправа “Ти особливий, тому що…”По черзі скажіть своєму сусідові Мілан (Оленка), ти особливий (особлива), тому що ….
Номер слайду 9
“Так чи Ні”Рідний край – це місце, де ти народився і живеш?Кожна назва має свою історію?Щоб не заблукати, треба знати свою адресу?Свій рідний край треба любити і оберігати?+
Номер слайду 10
Твій зовнішній вигляд
Номер слайду 11
Органи чуття
Номер слайду 12
Органи чуття- Пригадай органи чуття та прокоментуй: «Чому органи чуття наші помічники»
Номер слайду 13
Твоя безпека
Номер слайду 14
За малюнками складіть правила
Номер слайду 15
Назви місця, небезпечні для ігор та розваг на вулиці. Будівельний майданчик, парк, біля проїзної частини дороги, біля водойми, сквер, дитячий ігровий майданчик, біля трансформаторної будки.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
ви у нім .
Номер слайду 18
Познач «+» правила поведінки учнів у школі. Заважати учителю під час уроку. Підвищувати голос і кричати. Прибирати за собою посуд у їдальні. Бути ввічливими, вітатися з дорослими. Берегти шкільне майно. Не користуватися під час уроків телефонами.
Номер слайду 19
Дорога до школи1) Яка частина вулиці призначена для пішохода?а)дорога;б)тротуар;в) велосипедна доріжка.2) Як пішоходи повинні ходити по тротуару?а) дотримуватися середини;б) з лівої сторони;в) з правої сторони.
Номер слайду 20
Дорога до школи3) На який сигнал світлофора можна переходити вулицю?а) червоний;б) жовтий;в) зелений.4) Якщо на дорозі немає «зебри», то дорогу треба переходити:а) в будь-якому місці;б) через підземний перехід;в) почекати, поки на дорозі не буде транспорту, і перебігти дорогу.
Номер слайду 21
Поміркуй!— Уявіть таку ситуацію. Хлопчик рухається на велосипеді тротуаром, не перевищуючи швидкість. Доїжджає до перехрестя і не звертає уваги на світлофор, виїжджає на проїжджу частину дороги, коли горіло червоне світло.— Які можуть бути наслідки?
Номер слайду 22
Знаки безпечного переходу дороги. Пішохідний перехід. Надземний та підземний переходи
Номер слайду 23
Знайди помилки на малюнку
Номер слайду 24
Хто з дітей неправильно переходить дорогу?3465721fillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on
Номер слайду 25
Вибери причини небезпечних ситуацій на вулиціа) недотримання правил для пішоходів б) перехід вулиці в невідповідному місці г) неправильний обхід транспорту д) ігри на дорогах в) дотримання правил дорожнього рухуе) стояння на «острівці безпеки»style.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.color