Презентація із завданнями на основі діяльністного підходу. Урок з предмету "Пізнаємо природу" за модельною програмою Коршевнюк і на основі підручника Коршевнюк. Завдання адаптовані для дітей зі зниженим слухом.
Було – стало Згрупуйте малюнки за часом: як люди використовували природні ресурси колись і зараз.1 бал
Номер слайду 3
Людство пізнавало природу й поступово навчилося користуватись її ресурсами, але й змінювати атмосферу, літосферу, гідросферу. А) гідросфера. Б) літосфера. В)атмосфера132 Складіть пари:назва оболонки Землі - зображення 2 бали
Номер слайду 4
Різні автомобілі Під час згорання пального в двигунах автомобілів утворюються … та інші небезпечні речовини, що забруднюють ...навколишнє середовище, вуглекислий газ, атмосферу Електромобілі не забруднюють …2 бали. Поставте слова і словосполучення у речення
Номер слайду 5
Виробництво електроенергіїА) гідроелектростанція. Б) теплоелектростанція. В) сонячна електростанція. Г) вітроелектростанція 1 бал1234 Складіть пари:назва електростанції - зображення
Номер слайду 6
Небезпека транспортування нафти Нафтова платформа. Нафтовий танкер. Аварія танкера і забруднення моря565 000 тон. Біля ОдесиІспанія
Номер слайду 7
Найбільше води використовується у …, на другому місці …, а на третьому …Поставте назви сфер діяльності людей у речення.1 бал
Номер слайду 8
Добрі справи для природи. А) Сортуйте сміття. Б) Не беріть у крамницях пластикові пакети. В) Вимикайте воду. Г) Вимикайте зайві електричні прилади.32141 бал
Номер слайду 9
Більше біоцікавинок на сторінці Біологія – цікава і корисна на Фейсбукhttps://www.facebook.com/groups/4494570317301193