ЯК ВИНИКЛО МИСТЕЦТВО
МЕТА: познайомитись з учнями, створити атмосферу дружньої й творчої співпраці. Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою (висловлювання своїх вражень від творів мистецтва, оцінювання власної діяльності), культурних та мистецьких компетентностей (розвиток вокальнохорових навичок, ритму, сприйняття, аналіз та інтерпретація вокальних та інструментальних творів)
Але на початку нашого уроку я хочу вас попередити !!!
Веселе привітання
https://www.youtube.com/watch?v=BNqvF
FqxGvg
А це наш підручник, за яким ми з
вами будемо працювати
https://pidruchnyk.com.ua/17
14-5_mystetstvo_gaydamak
a.html
Пригадайте твори, які ви слухали у початковій школі.
https://www.youtube.com/watch?v=ck93SrAiFLI https://www.youtube.com/watch?v=LCFJEZEqCLw
Перегляньте Й. Накада. «Танець дикунів». https://www.youtube.com/watch?v=qbzjkTH6pO0
Прослухайте запис звуків природи, співу пташок. Ж-Ф. Рамо. «Перегукування птахів». https://www.youtube.com/watch?v=DvGM_KHYtx8
Порівняй «музику» природи з музичними творами. Якими засобами можна імітувати звуки довкілля?
Поміркуй, із чого первісні люди могли створювати музичні інструменти. Чим різняться звуки, наприклад, барабана і дудочки? Із чого можна створити музичний інструмент власноруч?
Пригадай, як записують різну тривалість звуків і пауз.
https://www.youtube.com/watch?v=m3LYi3Cj04o
1. Поміркуй, якою, на твою думку, була музика первісної людини? Як вона допомагала їй долати труднощі повсякдення?
2. Поспівай вивчену пісню разом з батьками