Презентація до уроку з елементами тренінгу за концепцією НУШ "Земля – наш спільний дім. Наслідки недбалого ставлення до довколишнього світу."

Про матеріал
Презентація до уроку з елементами тренінгу за концепцією НУШ "Земля – наш спільний дім. Наслідки недбалого ставлення до довколишнього світу." Даний урок розроблено для учнів 1 класу за тематичним тижнем «День Землі». Проблема забруднення нашої планети стає все більшою, тому вважаю, що доцільно розповідати про необхідність екологічно-відповідального відношення до довкілля. Конспект уроку https://vseosvita.ua/library/zemla-nas-spilnij-dim-naslidki-nedbalogo-stavlenna-do-dovkolisnogo-svitu-131850.html
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з елементами тренінгу за концепцією НУШ Тема: Земля – наш спільний дім. Наслідки недбалого ставлення до довколишнього світу. Розробила вчитель початкових класів ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 16 ВЦА м. Торецьк Донецької областіЯрмоленко Інна Вячеславівна

Номер слайду 2

Ранкове коло. Привітання. Оберіть спосіб привітання. Привітайтеся, та побажайте всім оточуючим гарного настрою.

Номер слайду 3

- Над якою темою працювали протягом минулого тижня? - Продовжте речення, згадуючи про Всесвіт: Я живу…

Номер слайду 4

Перегляд відео

Номер слайду 5

Перегляд відео

Номер слайду 6

Запитання для обговорення: Що ви відчували, коли дивилися перше відео?Які почуття були від перегляду другого відео?Для кого ще, окрім людини, Земля є рідною домівкою?Як тварини відносяться до нашої планети?Як, на вашу думку, люди відносяться до Землі?

Номер слайду 7

Висновок: Земля — це дім не лише людини, а й тварин і рослин. Тому ми повинні піклуватися про них, оберігати природний світ Землі, її багатства.

Номер слайду 8

Рухлива вправа «Шкала виміру»«Згоден», «Не згоден», шкала виміру від 1 до 100. Я зачитаю вам твердження. Якщо ви повністю згодні, то стаєте навпроти відповідної позначки. Якщо – ні, то також обираєте свою позначку. Якщо не впевнені – то відповідно обираєте на якій відстані ви будете знаходитись від цих позначок. ТАКНІ

Номер слайду 9

Я дуже люблю свою планету. Мої друзі – це тварини, рослини і люди. Я викидаю сміття просто на землю. Я ніколи не вимикаю кран з водою. Коли вдома нікого немає, я не вимикаю світла в кімнатах. Якщо поряд немає смітника або урни, я викидаю сміття просто на землю. Я люблю дарувати мамі квіти, які зриваю на галявині. Я вважаю, що всі поводяться з довколишнім світом так як і я. Я вважаю, що неможна смітити, бо чисто не там, де прибирають, а там, де на смітять.

Номер слайду 10

Виготовлення пазлу-розмальовки про те, скільки часу необхідно для перетворення різного сміття в ґрунті.

Номер слайду 11

Робота з текстом. В. Сухомлинський «Соромно перед соловейком». Що зробила Оля?Як вчинила Ліда?Чому Ліді стало соромно перед соловейком?Як ви вважаєте: чи зібрала своє сміття Оля після Лідиних слів?Який висновок можна зробити? Який відомий вислів він нагадує?

Номер слайду 12

Розділіться на групи за назвами весняних місяців. Завдання: зберіть зі складів слова та складіть девіз уроку. Робота з висловом

Номер слайду 13

Висновки Не забруднюй повітря. Бережи рослинний світ. Зберігай тваринний світ. Попереджай всіх, хто смітить про наслідки такого поводження. Завжди прибирай за собою

Номер слайду 14

Підсумкове завдання. По черзі продовжіть фразу: На цьому уроці я дізнався…

pptx
Додано
2 червня 2019
Переглядів
1475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку