Урок "Хто такі звірі?"

Про матеріал
Ознайомити учнів з основними істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати; сприяти розвитку допитливості; виховувати пізнавальний інтерес.
Перегляд файлу

 

Урок 88

Тема. Хто такі звірі?

Мета. Ознайомити учнів з основними істотними ознаками звірів; збагатити

знання новими відомостями про живлення звірів; розвивати вміння

аналізувати та узагальнювати; сприяти розвитку допитливості; виховувати

пізнавальний інтерес.

 

                                                         Хід уроку

І. Організація початку уроку.

Сядьте зручно, посміхніться і на мене подивіться.

Зробимо в науку крок, починаємо урок.

Вправа «Погода».

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Тепло чи холодно надворі? -

Який стан неба?

- Яка температура повітря?

- Чи були сьогодні протягом дня опади?

ІІ. Мотивація начальної діяльності.

-Пропоную сьогодні, діти, опинитися на природному острові нашого класу.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- В мандрівку потрібно взяти все, що вивчали. Це може бути потрібним.

 

1 Вступна бесіда.

- Ми продовжуємо мандрівку «Світом живої природи». Декілька уроків ми вивчали тему «Тварини».

- Які групи тварин ми з вами вже вивчили?

- Закріпимо, як ви знаєте групи тварин.

1 Знайдіть зайвий малюнок. Метод «Прес».

а) бджола, метелик, синиця.      - То ж яка загальна ознака всіх комах?

- Доведіть, що синиця – птах.

б) окунь, бабка, щука.             - То ж яка загальна ознака об’єднує риб?

- Доведіть, що бабка – комаха.

в) сова, страус, заєць.            - То ж яка загальна ознака об’єднує всіх птахів?

 

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

- Яке ж питання стало перед нами?

(Познайомитися з групою, до якої відноситься заєць, собака, вовк, кінь. Дізнатися за якими ознаками ми зможемо визначити цю групу.)

- Сьогодні на уроці ви познайомитеся ще з однією групою тварин.

- Ну що ж, вирушаємо в путь.

V. Опрацювання нового матеріалу.

- Можливо, хтось із вас знає групу, до якої відносяться ці тварини?

- Ось нам і потрібно дізнатись:

хто ж такі звірі;

чим звірі відрізняються від інших тварин.

 

Перегляд відео           https://www.youtube.com/watch?v=vRtiXFCPKJk

https://www.youtube.com/watch?v=uI9NYohfW8E&t=17s

 

Звірі живляться по-різному. Тому серед звірів є рослиноїдні, хижі та всеїдні тварини.

Фізкультхвилинка

 

2 Робота в парах. Розгляд малюнків.

- Роздивіться зображення цих тварин на малюнках. Які частини тіла ви можете назвати? (Голова, шия, тулуб, лапи, хвіст).

- Ще раз уважно розгляньте зображення тварин. Що є спільною ознакою усіх звірів? (Тіло вкрите шерстю).

- Але не в усіх звірів тіло вкрите густою довгою шерстю. Наприклад, у китів і дельфінів її немає, а замість ніг у них – плавці.

 

3 Робота з підручником. (С.80).

- Хто є наземними звірями? Підземними? Водяними? Літаючими?

 

VІ. Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів.

- Хто є наземними звірями? Підземними? Водяними? Літаючими?

1. Хвилинка- цікавинка «Це тварини на урок завітали до діток».

Зозуля. Це неправда, що дикі тварини непотрібні. Я – зозуля, хоч і підкидаю свої яйця у гнізда іншим пташкам, не висиджую діток, але роблю одну дуже важливу справу – поїдаю волохату гусінь, найбільшого ворога садів.

Мурашка. А ми справжні трударі. Цілими днями стежимо за чистотою в лісі.

Вовк.

Невсипущий, хитрий, сірий, Голоднющий, ікла шкірю.

Між кущами походжаю, Пасовисько оглядаю.

Вовки у природі теж виступають санітарами. Ми полюємо на хворих та ослаблених тварин, так оздоровлюємо фауну.

Лисиця.

Що за шум? Що за ґвалт? Ми потрібні вам ще й як!

Я пухнасту шубу маю, Вам на одяг позичаю:

Шапки, шуби, коміри… Де б усе це ви взяли?

 

У тигрів не тільки смугаста шерсть, а й смугаста шкіра.

Зебра – біла з чорними смугами, а не навпаки.

Не дивлячись на горб, хребет у верблюда прямий.

 

Висновок.

Усі рослини та тварини вкрай потрібні для людини!

 

Робота у зошитах.

VІІ. Підсумок уроку.

Гра «Незакінчене речення».

- Тварини у яких 6 ніг.. (комахи).

- Тварини, тіло яких вкрито слизькою лускою... (риби).

- Тварини, тіло яких вкрито пір’ям (птахи).

- Тварини, тіло яких вкрито шерстю і вигодовують дитинчат молоком (звірі).

- Молодці! Наша подорож закінчується. Зберіть пазли із зображенням тварин

і заселимо наш природний острів звірами.

 

docx
Додано
8 липня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку