Презентація до уроку з літературного читання за темою "Медіавіконце: кінофільми " за підручником "Українська мова та читання" О. Савченко, І. Красуцька
Організаційний момент Видумуй, пробуй, твори! Розум, фантазію прояви! Активним і уважним будьІ про кмітливість не забудь!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Тема уроку. Медіавіконце: кінофільми. Мета: ознайомити учнів із виробництвом кінофільмів; учити обирати для перегляду фільми, які навчають бути сміливими, добрими, чуйними; формувати навички командної роботи, компетентності (спілкування рідною мовою, соціальна, громадянська); виховувати зацікавленість до українського кінематографу.
Номер слайду 5
Психологічна настанова «До успіху» Усміхніться одне одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того щоб упоратися на уроці із завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати
Номер слайду 6
Розгадування ребусу4=О1=Ф(КІНОФІЛЬМ)
Номер слайду 7
Повідомлення теми та мети Сьогодні на уроці ми поговоримо про кінофільми, їхні жанри, розглянемо поняття «кінофільм», «фільм», «кіно», «кінострічка» та переглянемо постер сучасного українського пригодницького фільму-фентезі.
Номер слайду 8
Асоціативний кущ «Кінофільм»КІНОФІЛЬМ
Номер слайду 9
Словникова робота. Кінофільм, також фільм, кіно, кінострічка — твір, що складається з епізодів, поєднаних між собою творчим задумом і зображувальними засобами. Фільм є результатом спільної діяльності його авторів, виконавців і виробників. Кіно може бути різним за жанрами: художнім, мультиплікаційним, документальним, науково-популярним. Кіновиробництво — це процес виробництва кінофільмів. Знімання фільму передбачає певну команду людей, необхідну протягом кіновиробництва.
Номер слайду 10
Як створюється фільм?https://www.youtube.com/watch?v=im. Bwy_IQ_s4
Номер слайду 11
Бесіда Які періоди створення фільму ви запам’ятали?Який з періодів, на вашу думку, є найважливішим? Чому?Що відіграє важливу роль під час зйомки кіно?Навіщо потрібна реклама фільму?
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка
Номер слайду 13
Слово вчителя Сьогодні ми переглянемо постер сучасного українського пригодницького фільму-фентезі, знятого Юрієм Ковальовим за мотивами однойменного роману Володимира Рутківського. Володимир Григорович Рутківський — український поет, прозаїк, дитячий письменник. Одним з найвідоміших творів автора є фентезі роман «Сторожова застава».
Номер слайду 14
Перегляд постера (посилання на відео за QR-кодом на с. 55 підручника)
Номер слайду 15
Бесіда Про кого кінофільм? Куди потрапляє сучасний школяр Вітька?Що буде відбуватися далі?Чи зацікавив вас сюжет фільму? Чим саме?До яких почуттів спонукав?Чи хотіли би ви опинитися на місці Вітька?
Номер слайду 16
Передбачення подій фільму. Створити малюнки-передбачення подій фільму «Сторожова застава».
Номер слайду 17
Що на уроці дізналися нового? Чи хотілося б вам узяти участь у створенні справжнього кінофільму? Чому?
Номер слайду 18
Рефлексія. Прийом «Мікрофон» Продовжте речення. Тепер я знаю, що... Найцікавішим на уроці для мене було... З уроку я взяла/взяв для себе...
Номер слайду 19
Домашнє завдання. Переглянути за посиланням фільм «Сторожова застава» https://youtu.be/Hh. ASPGXQUh. Y, поділитися враженнями з близькими, друзями.