МЕТА Продовжувати відпрацьовувати навички додавати і віднімати раціональні числа, застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях. Вчити учнів контролювати та оцінювати свої дії, дії інших учнів. Розвивати логічне мислення, культуру математичної мови і записів, самостійність, творчу активність, обчислювальні навички. Виховувати стійкий інтерес до вивчення математики, почуття гордості за добре виконану роботу.
1) Компонент віднімання . 2) Щоб від одного числа відняти друге число, досить до зменшуваного... число, протилежне від’ємнику. 3) Натуральні числа, протилежні до натуральних та число 0 називаються... 4) Сума двох від’ємних чисел - це число... 5) Властивість додавання. 6) Сума двох протилежних чисел дорівнює... 7) Коли зменшуване більше за від’ємник, то різниця... 8) Знак для позначення суми чисел. 9) Відстань від початку відліку до точки, що зображає число на координатній прямій, називається... 10) Знак за допомогою якого записуються від’ємні числа. 11) Властивість a+b=b+a .
Складіть числовий вираз і обчисліть його значення: 6,4 - (- 15,2 + 4,7) = = 6,4 - (- 10,5)= = 6,4 + 10,5 = 16,9 2) (- 1,4 - (- 2,9)) + + (3,9 + (- 8)) = = (- 1,4 + 2,9) + (- 4,1) = = 1,5 + (- 4,1)= - 2,6 1) - 1,2 + (2,2 - 3,8) = = - 1,2 + (- 1,6)= - 2,8 2) (- 5,2 + 9) - - (0,6 - (- 4,8)) = = 3,8 - (0,6 + 4,8) = = 3,8 - 5,4 = = 3,8 + (- 5,4) = - 1,6