Презентація до уроку з математики для 6 класу на тему "Віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Розробка презентації до уроку на систематизацію та узагальнення знань, умінь та навичок учнів з додавання та віднімання раціональних чисел
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

МЕТА Продовжувати відпрацьовувати навички додавати і віднімати раціональні числа, застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях. Вчити учнів контролювати та оцінювати свої дії, дії інших учнів. Розвивати логічне мислення, культуру математичної мови і записів, самостійність, творчу активність, обчислювальні навички. Виховувати стійкий інтерес до вивчення математики, почуття гордості за добре виконану роботу.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, Їх не зважиш на терезах, І ціни не підбереш. Знання

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

1) Компонент віднімання . 2) Щоб від одного числа відняти друге число, досить до зменшуваного... число, протилежне від’ємнику. 3) Натуральні числа, протилежні до натуральних та число 0 називаються... 4) Сума двох від’ємних чисел - це число... 5) Властивість додавання. 6) Сума двох протилежних чисел дорівнює... 7) Коли зменшуване більше за від’ємник, то різниця... 8) Знак для позначення суми чисел. 9) Відстань від початку відліку до точки, що зображає число на координатній прямій, називається... 10) Знак за допомогою якого записуються від’ємні числа. 11) Властивість a+b=b+a .

Номер слайду 9

Номер слайду 10

7 - 13 = -20 6 20 -6

Номер слайду 11

-24 - 11 = -13 13 35 -35

Номер слайду 12

-8 +13 = -5 -21 5 21

Номер слайду 13

-7 + 7 = -14 7 14 0

Номер слайду 14

12 - (-3)= 9 -9 15 -15

Номер слайду 15

-14 - (-6) = 20 8 -8 -20

Номер слайду 16

Номер слайду 17

№ 1120 х = -20,4 2) х = -5,1

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Складіть числовий вираз і обчисліть його значення: 1) від числа 6,4 відняти суму чисел -15,2 і 4,7; 2) до різниці чисел -1,4 і -2,9 додати суму чисел 3,9 і -8. 1) до числа -1,2 додати різницю чисел 2,2 і 3,8; 2) від суми чисел -5,2 і 9 відняти різницю чисел 0,6 і -4,8.

Номер слайду 21

Складіть числовий вираз і обчисліть його значення: 6,4 - (- 15,2 + 4,7) = = 6,4 - (- 10,5)= = 6,4 + 10,5 = 16,9 2) (- 1,4 - (- 2,9)) + + (3,9 + (- 8)) = = (- 1,4 + 2,9) + (- 4,1) = = 1,5 + (- 4,1)= - 2,6 1) - 1,2 + (2,2 - 3,8) = = - 1,2 + (- 1,6)= - 2,8 2) (- 5,2 + 9) - - (0,6 - (- 4,8)) = = 3,8 - (0,6 + 4,8) = = 3,8 - 5,4 = = 3,8 + (- 5,4) = - 1,6

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

1) Параграф 41; 2) № 1115(1,4), 1121. 3) Придумати задачу на віднімання раціональних чисел

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
713
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку