презентація до уроку з природознавства.

Про матеріал

вміння працювати за поданим алгоритмом, виховувати бережливе ставлення до природи.: розкрити поняття « природна зона », ознайомити дітей з природними зонами України, розглянути зону мішаних лісів,розвивати спостережливість, вміння працювати за поданим алгоритмом, виховувати бережливе ставлення до природи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала :вчитель початкових класів. Марківська ЗОШ I-IIст. №1 Тарасенко Алла Михайлівна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Тема : дати учням поняття « природна зона », ознайомити з природною зоною України – зоною мішаних лісів. Мета : розкрити поняття « природна зона », ознайомити дітей з природними зонами України, розглянути зону мішаних лісів,розвивати спостережливість, вміння працювати за поданим алгоритмом, виховувати бережливе ставлення до природи.

Номер слайду 5

Девіз. Ми всі господарі природи , тож збережемо її вроду!

Номер слайду 6

Гра «Шифрувальник» (робота у групах). рослини та тварини.н а ш и п ш и (шипшина); дміведь(ведмідь)- л и н а к а (калина); -квов(вовк)- л и м а а н (малина); - суколя(косуля)- н и ц я с у (суниця). - рксубо(борсук)

Номер слайду 7

Вивчатимемо пр. зони за таким планом : 1. Розташування пр. зони на території України. 2. Погода в пр. зоні. 3. Рослинний світ. 4. Тваринний світ.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

• Географ (розповідає і показує на карті) Зона мішаних лісів (або Полісся ) розташована на півночі України. Простягається з півночі на південь на 150 – 200 км. В неї входять Рівненська, Житомирська, Київська, Чернігівська обл. та невеликі території Львівської, Тернопільської, Хмельницької областей. Земна поверхня рівнинна, тут знаходиться Поліська низовина . Землі перезволожені, є багато озер і боліт. Протікають річки Горинь, Стир, Уж, Тетерів, Десна. (оцінюється фішкою )

Номер слайду 10

• Синоптик У зоні мішаних лісів весна прохолодна, літо тепле, вологе. Осінь дощова, зима не холодна, з відлигами. Найбільше опадів випадає літом. Це найбільш зволожена зона України. ( оцінюється фішкою )

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Робота в парах На контурних картах позначте зону мішаних лісів і зафарбуйте її. Звірте свою роботу з атласом на ст. 8.

Номер слайду 13

Робота з підручником Розгорніть підручники на ст. 120, прочитайте текст « Рослини мішаних лісів ». Дайте відповідь на питання:

Номер слайду 14

Робота в парах Розмісти рослини по ярусам . 1ряд – рослини верхнього ярусу. 2ряд – рослини середнього ярусу. 3ряд – рослини нижнього ярусу. (обводять кружечком ) Пари звітують. 1.шипшина 2.липа 3.підсніжник 4.дзвоники 5.малина 6.клен 7.сосна 8.калина 9 .дуб 10.опенька 11.пролісок 12.ліщина 13.ожина 14.конвалія 15.береза

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка. Діти,я бачу ви трішки втомились. Давайте відпочинемо. Якщо ти не рвеш великих букетів квітів – сплесни руками над головою. Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі – тупни ногами. Якщо ти не ламаєш гілок з дерев – підстрибни. Якщо ти саджаєш і доглядаєш квіти,дерева – підніми руки. Якщо ти любиш милуватися квітами – посміхнись,постав руки на пояс. Якщо до твоєї кімнати залетіла якась комаха і ти намагаєшся випустити її на волю – змахни руками. Якщо ти переконаний,що кожній людині потрібно піклуватись про природу – простягни руки сусідові і візьміться за руки.

Номер слайду 17

Робота з підручником. Працюємо над текстом « Тварини мішаних лісів » ст. 121. Питання : - Які групи тварин водяться в зоні мішаних лісів? - На які групи тварини діляться за способом живлення? - Чому в лісі такий різноманітний тваринний світ? (фішки)

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

• Робота в парах Розподіліть тварин лісу за способом живлення. 1ряд – хижих, 2ряд – травоїдних, 3ряд – всеїдних. Пари звітують про виконання. 1.олень 2.зубр 3.дика свиня 4.їжак 5.лось 6.гадюка 7.лисиця 8.ящірка 9.вовк 10.ведмідь 11.борсук 12.сова 13.козуля 14.бобер 15.дятел

Номер слайду 21

На інд. картці (зошит) створіть ланцюжок живлення зони мішаних лісів. Ящірка ---комаха---лисиця. Вовк----трава-----заєць. Хом’як----орел-----зерно. Трава----ведмідь----олень

Номер слайду 22

Гра «Незакінчене речення»- на сьогоднішньому уроці йшлося про…- нове я дізнався…- мені найбільш сподобалося…- мені найбільше запам’яталося…— Покажіть на карті зону мішаних лісів.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

pptx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
1409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку