Презентація до уроку з теми: "Арифметичні операції та вирази"

Про матеріал
Презентація до уроку з теми: "Арифметичні операції та вирази", презентація для учнів 7 класу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Знайди слова»

Номер слайду 2

Арифметичні операції та вирази

Номер слайду 3

Арифметичні операції та вирази

Номер слайду 4

Арифметичні операції та виразиарифметичні: +, - *, / ;порівняння: <, >, =;логічні: і, або, не;текстові: порівняння, об’єднання;обробки подій. Арифметичні вирази описують правила обчислення значення деякої величини. Операнди в арифметичних виразах з‘єднуються символами арифметичних операцій:

Номер слайду 5

Логічні вирази. Прості логічні вирази – це два арифметичні вирази, з‘єднанні символами відношення (порівняння). Складенні логічні вирази – цепрості логічні вирази, до яких застосовуються логічні операції і (and), або (or), не (not). Логічна операція і (and). Повертає значення «істинно», коли обидва вирази істинні. Логічна операція або (or). Повертає значення «істинно», коли хоча б один з виразів істинний. Логічна операція не (not). Повертає значення «істинно», якщо вираз хибний, та значення« хибно», якщо вираз істинний.

Номер слайду 6

Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 7

Створити проект для обчислення значення виразу a+ (n – 1)*d. Надати створеним змінним числових значень: a = 5, d = 10, n = 2.

Номер слайду 8

Самостійне виконання вправ. Завдання 2. Створіть проект, за допомогою якого обчислюється значення виразу (a*с –b)*b. Значення змінних уводяться з клавіатури. Завдання 3. П’ятеро учнів змагалися у швидкості набору символів на клавіатурі. Перший за одну хвилину надрукував 81 символ, другий – 78, третій – 75, четвертий – 72, а п’ятий – 69 символів. Розробіть алгоритм підрахунку загальної кількості надрукованих символів.

Номер слайду 9

Домашнє завдання. Записати у вигляді блок-схем алгоритм для розв’язання такої задачі: Четверо учні збирали гриби. Перший учень зібрав 1,6 кг грибів, а кожний наступний учень – на 0,6 кг більше за попереднього. Учні склали гриби і поділили їх між собою порівну. Розробіть алгоритм визначення маси грибів, що дісталася кожному учневі.

pptx
Додано
1 березня 2019
Переглядів
6166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку