Презентація до уроку узагальнення та корекції знань «Подорож у країну Скретч»

Про матеріал
Інтерактивна презентація до урок узагальнення та корекції знань у формі гри з теми Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями «Подорож у країну Скретч»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Привіт! Як Ви вже знаєте, мене звати – Рудий кіт! Я живу в країні Скретч. Ви чули про неї? Добре. Тоді я запрошую вас туди на прогулянку! Ходімо? Так! Ні

Номер слайду 3

Для початку нам потрібно зібрати необхідні речі. Допоможіть мені, будь-ласка. Почати!

Номер слайду 4

Зберіть в рюкзак такі предмети: телефон, фотоапарат, карту країни Скретч, навігатор, яблуко.

Номер слайду 5

Готово!

Номер слайду 6

Ліс Алгоритмів Оазис середовища Scratch Пустеля команд і блоків Гори лінійного алгоритму Болото костюмів і сцен Луги анімацій Карта країни Скретч Вперед! Лабіринт розгалужень Гори циклічного алгоритму

Номер слайду 7

Перша наша зупинка – ліс Алгоритмів. Правда, красиво? А Ви памятаєте, що таке алгоритм?

Номер слайду 8

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі Алгоритм – це … порядок правильного виконання дій для розв’язання задачі зрозуміла і точна інструкція для виконання послідовності дій, напрямлених на досягнення вказаної мети Далі 1 2 3 Подумай ще раз! Подумай ще раз! Молодець! Вірно!

Номер слайду 9

Гляньте! Яка бурхлива річка! Ця річка називається «Властивості алгоритмів». Щоб її перейти, потрібно назвати всі властивості алгоритмів. Спробуємо? Так!

Номер слайду 10

Встановіть відповідність між властивостями алгоритму і їхніми значеннями Дискретність Масовість Зрозумілість Скінченність Однозначність Результативність Готово! щоб виконавець міг досягти поставленої перед ним мети, використовуючи даний алгоритм, він повинен уміти виконувати кожну його вказівку, тобто розуміти кожну з команд, що входять до алгоритму. для виконання послідовності дій їх розбивають у визначеній послідовності на прості кроки можливість застосування алгоритмів для розв’язання цілого класу конкретних задач, які відповідаю загальній постановці задачі завершення роботи алгоритма за скінченне число кроків зрозумілий алгоритм не повинен містити вказівки, зміст яких може сприйматися неоднозначно виконання будь-якого алгоритму повинне завершуватися одержанням кінцевих результатів.

Номер слайду 11

Оце краса! Серед безкрайньої пустелі острівець зелені і води! І вся ця краса називається Оазис средовища програмування Scratch. Тут можна малювати, програмувати, моделювати і багато чого іншого.

Номер слайду 12

Щоб як слід відпочити в оазисі, потрібно відповісти на запитання Почати

Номер слайду 13

Натискаючи на рослини і жителів пустелі, дайте відповідь на запитання Далі

Номер слайду 14

Що можна робити в середовищі програмування Scratch? Далі Програмувати Розв’язувати приклади Створювати слайди Грати Малювати Креслити схеми Готово 1 2 3 4 5 6

Номер слайду 15

Що таке спрайт? Це об’єкти (персонажі), для яких можна писати програму - скрипт Це сама програма – набір команд для персонажа Окремі блоки, в яких розміщені основні команди Далі Готово 1 2 3

Номер слайду 16

З допомогою якої кнопки можна збільшити ріст об’єкта? Далі Готово 1 2 3 4 5

Номер слайду 17

Область в верхній правій частині робочого вікна програми Scratch називається … Область задач Область спрайта Сцена Далі Готово 1 3 2

Номер слайду 18

Для чого призначена кнопка «Пубілкувати»? Для публікації в Інтернеті Просто збереження проекту Збереження проекту із зміною формату Готово Далі 1 2 3

Номер слайду 19

Я добре відпочив в оазисі, а Ви? Але що ж це?! Болото костюмів і сцен! Будьте дуже обережні та уважні! Дивіться під ноги! Ми будемо переходити його, стрибаючи по горбочках! Розпочнемо? Так!

Номер слайду 20

Стрибати горбками і пройти болото Ви зможете тільки після того, як відкриєте середовище програмування Scratch і відредагуєте мій костюм і сцену. Ну що? Спробуйте! Але спочатку… Відкрити Scratch! Помчали!

Номер слайду 21

Для того, щоб виконати необхідне завдання, варто згадати правила техніки безпеки.

Номер слайду 22

А тепер повернемось до завдання.

Номер слайду 23

У вас вийшло? Я так і знав! Ви – молодці! Тепер ми можемо піти далі! Вперед! За мною!

Номер слайду 24

Що це знову? Лабіринт? Як же нам його пройти?

Номер слайду 25

Оооо! Я знаю! Пройти цю перешкоду Ви зможете тільки тоді, коли відкриєте середовище Scrаtch і складете програму для проходження лабіринту. Далі Відкрити Scratch!

Номер слайду 26

Фізкультхвилинка

Номер слайду 27

Зараз ми знаходимося біля Гір лінійного алгоритму. Не знаю як Ви, а я хочу їсти. Ви допоможете мені зробити бутерброд? Так!

Номер слайду 28

Готово!

Номер слайду 29

Спасибі! Дуже смачно! А Ви знаєте з допомогою якого алгоритму ми зробили бутерброд? Циклічний алгоритм Алгоритм з розгалуженням Лінійний алгоритм

Номер слайду 30

Неправильно! Подумай ще. ОК

Номер слайду 31

Правильно! Молодець! А зараз мерщій! Я хочу показати Вам Гори циклічного алгоритму. Вони зовсім поруч. Ходімо!

Номер слайду 32

От ми і дістались до Гір циклічного алгоритму. Краса! Але що це?! Тут був міст! Але він розвалився! Доведеться будувати новий! До справи!

Номер слайду 33

Використовуючи блок-схему, складіть циклічний алгоритм побудови мосту: дощечка за дощечкою. Кінець Початок Показати результат Міст побудовано? Взяти дощечку Зв’язати мотузкою Покласти доску на потрібне місце Початок Міст побудовано? Взяти дощечку Покласти доску на потрібне місце Зв’язати мотузкою Кінець

Номер слайду 34

У нас вийшов хороший міст! Вперед!

Номер слайду 35

Ви тільки подивіться! Яка краса! Далі

Номер слайду 36

А давайте згадаємо, що ж таке «анімація»? Далі

Номер слайду 37

Далі Мистецтво створення рухомих зображень, за допомогою комп'ютерів. Графічне зображення хорошої якості Мультимедійна презентація в програмі MS Power Point

Номер слайду 38

Неправильно! Подумай ще! Назад

Номер слайду 39

Молодець! Ходімо швидше! Далі

Номер слайду 40

Ой! А це ще що?! Небо так швидко потемніло… Ураган?! Торнадо?! Смерч?!!! Далі

Номер слайду 41

Допоможіть мені скласти програму, щоб змінити напрям руху торнадо. Далі

Номер слайду 42

Відкрийте середовище програмування Scratch і складіть програму для руху торнадо, використовуючи блоки. Далі Відкрити Scratch!

Номер слайду 43

Молодець! Як добре! А он уже і видно будинок! Побігли швидше! Далі

Номер слайду 44

Нарешті ми вдома! Не знаю як Ви, а я втомився. Подорож мені дуже сподобалась! А Вам? Далее

Номер слайду 45

Ділитися спогадами про сьогоднішній урок із друзями! Домашнє завдання

ppt
Додано
3 березня 2019
Переглядів
2370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку