Презентація до уроку з теми "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками"

Про матеріал

Важливим завданням вчителя є виявлення і розвиток здібностей і навчальних можливостей кожного учня. Цього можна досягти впровадженням різних форм навчання. Однією з таких форм є нетрадиційні уроки, які активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили, самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню індивідуальних особливостей. Саме тому я пропоную один із таких уроків, який може бути використаний для роботи з учнями у 5 класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Додавання і відніманнязвичайних дробів з однаковими знаменниками».

Номер слайду 2

навчальна: удосконалити вміння і навички додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками, додавати мішані числа;розвивальна: розвивати обчислювальні навички,вміння працювати в команді;виховна: виховувати відповідальність, наполегливість, інтерес до математики. Мета:

Номер слайду 3

Якщо хочеш досягнути у житті своїх вершин,Математику збагнути мусиш тонко, до глибин. Калькулятор і комп’ютер – хто сьогодні їх не зна?Та над ними взяти гору може світла голова. Девіз:

Номер слайду 4

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками – одна з важливих тем. Тому на сьогоднішньому уроці перед нами стоїть задача: - повторити все, що вивчили; - пригадати все, що забули; - вміло застосовувати отримані знання до розв’язування задач.

Номер слайду 5

Домашнє завдання № 10211)1; 2) 61/83; 3)52/59; 4)43/67; 5) 142/157; 6)81/123. № 102512/37 + 19/37 > 29/37; 2) 34/61 + 23/61 < 60/61. № 10301) Х = 23; 2) х = 63; 3) х = 61. № 10351) 8/31; 2) 13/73; 3) 103/1237.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Хто швидше?I команда   .

Номер слайду 10

Хто швидше?II команда .

Номер слайду 11

Хто швидше?III команда

Номер слайду 12

Вправи для очей. В акваріумі

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Метод «Чотири Що?». 1. Що нового дізнався на уроці?2. Що сподобалося найбільше?3. Що було найскладнішим при виконанні завдань?4. Що треба ще зробити для досягнення кращих результатів?

Номер слайду 20

Домашнє завдання№ 1023, 1027, 1037, 1043

Номер слайду 21

висновок. Один мудрець сказав : « Дві людини, які обмінялись золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони обмінялись думками, то кожний з них стає вдвоє багатшим. Ця істина проста, але зміст її глибокий».

pptx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку