Презентація до уроку з теми "Властивості степеня з цілим від'ємним показником"

Про матеріал
Презентація до уроку з теми "Властивості степеня з цілим від'ємним показником" для учнів 8 класу, поглиблене вивчення, але можна використати і для звичайних класів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Від того настрою , з яким ти вступаєш у новий день або в якусь справу, залежать твої успіхи, а можливо і невдачі” Конфуцій

Номер слайду 2

У – усміхненими. С - спокійними. П – прогресивнимиІ – ініціативними. Х - хоробрими

Номер слайду 3

Властивості степеня з цілим від’ємним показником. Розв'язування вправ

Номер слайду 4

М – маємо повторити означення степеня з цілим від'ємним показником, його властивості, застосувати набуті знання на практиціЕ – ефективно використати час уроку. Т – творчо підійти до роботи. А – активно співпрацювати

Номер слайду 5

“Нехай хто-небудь спробує викреслити з математики степені, і він побачить, що без них далеко не поїдеш ” М. В. Ломоносов

Номер слайду 6

Зашифровані завдання95236710841 Степінь від'ємного числа з парним показником є число…Степінь від'ємного числа з непарним показником є число…Для будь-якого числа a, яке не дорівнює нулю, Для будь-якого числа a, яке не дорівнює нулю, Для будь-яких a і b, відмінних від нуля, і для будь-якого цілого n виконується рівність Стандартний вигляд числа – це…Сформулюйте властивість множення степенів з однаковою основою. Сформулюйте властивість ділення степенів з однаковою основою, що не дорівнює нулю. Сформулюйте властивість піднесення степеня з цілим показником до степеня Дайте означення степеня з цілим показником

Номер слайду 7

Встановіть відповідність і дізнаємось ім'я вченого, який замінив дію множення однакових множників степенем1.2.3.4.5.6.7.8.9.10. {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}РД1теа-1рекне

Номер слайду 8

Думаю, отже існую. Рене Декарт Французький математик і філософ. Став використовувати сучасний запис показника степеня в його “Геометрії” (1637), однак, тільки для натуральних показників.

Номер слайду 9

Девіз: “Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також вміти користуватися нею”Усні вправи: Назвіть числа, обернені до даних:7 ; 3 ; 0,5 ; 0,75 ; 10

Номер слайду 10

Усні вправи2. Спростіть вираз:

Номер слайду 11

Усні вправи3. Обчисліть:

Номер слайду 12

Магічна таблиця{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}ьнюнто52 000 0002 180 000675 000 00040,440,002810,85

Номер слайду 13

Ісаак Ньютон – англійський математик і фізик Від'ємний показник степеня першим систематично почав вживати І. Ньютон, хоч вони були відомі раніше. У 1667 році він зазначив :“Як алгебраїсти замість , і т.д. пишуть , і т.д., так я замість , пишу Вчений також удосконалив запис числа в стандартному вигляді і користувався ним на практиці.

Номер слайду 14

Вправа “Знайди помилку”6420=1- 9- 81=6-15

Номер слайду 15

Руханка “Вірю-не вірю”- Чи вірите ви, що порядок числа, що виражає зріст людини у міліметрах, дорівнює 3?- Чи вірите ви, що порядок числа, що виражає зріст людини у кілометрах, дорівнює -2?- Чи вірите ви, що порядок числа, що виражає зріст людини у метрах, дорівнює 0?- Чи вірите ви, що порядок числа, що виражає масу людини у тоннах, дорівнює -3?- Чи вірите ви, що порядок числа, що виражає масу людини у центнерах, дорівнює -1?

Номер слайду 16

Степінь у географіїТериторія України становить: Площа басейну Дніпра становить: Площа Херсонської області становить: Міні-проект “Степінь навколо нас”

Номер слайду 17

Степінь у біологіїМаса пташки колібрі становить: Маса зубра становить:

Номер слайду 18

Степінь числа в астрономіїВідстань від Землі до найближчої після Сонця зорі Центавра дорівнює км. Планета Земля існує роківα

Номер слайду 19

Степінь у фізиціШвидкість світла дорівнює км/с

Номер слайду 20

Степінь числа у хіміїДіаметр молекули води дорівнює Маса електрона дорівнює

Номер слайду 21

У наш час жодна з галузей науки не може обійтись без поняття степеня

Номер слайду 22

“Готуємось до ДПА”1) Подайте у вигляді виразу, який не місить степеня з від'ємним показником

Номер слайду 23

“Готуємось до ДПА”2)Виконайте дії. Відповідь запишіть числом у стандартному вигляді

Номер слайду 24

“Готуємось до ДПА”3) Спростіть вираз:

Номер слайду 25

Домашнє завдання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Повторити властивості степеня, стандартний вигляд числа п. 22-23І,ІІ рівень : №22.27(1,2) ; 23.12ІІІ, ІV рівень: №22.27 (3,4) ; 23.20 (3;4) скласти математичну шифровку, використовуючи степінь з цілим показником

Номер слайду 26

Підсумки уроку (метод різнокольорових капелюшків) Чи досягли мети уроку, що навчилися робити?Ваші емоції та настрій на уроці? Що не вдалося на уроці? Що заважало?Що корисного для подальшого життя ви винесли з уроку?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Інформація. Почуття та інтуїція. Критика Узагальнення, життєвий урок

Номер слайду 27

“…покажи мені – і я запам'ятаю, дай мені діяти самому – і я навчусь…” – китайська мудрість. Горішки для розуму

Номер слайду 28

Знайдіть пропущений вираз:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Горішки для розуму

Номер слайду 29

Дякую за увагу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Загородня Вікторія Микитівна
    Дякую за можливість скористатися такою чудовою розробкою. Чудовий матеріал, цікавий і корисний !!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра (підручник для класів із поглибленим вивченням математики) 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 4. Раціональні вирази
Додано
5 січня 2023
Переглядів
732
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку