Тема: «Вибір та обґрунтування теми проекту. Поняття про проектування. Етапи проектування. Моделі-аналоги»Мета: навчальна: сформувати в учнів знання про проектування, етапи проектування, моделі-аналог та обґрунтувати вибір проекту (виробу); розвивальна: розвивати учнів увагу, творчу уяву, фантазію, наочно-образну пам`ять; виховна: організовувати своє робоче місце. Обладнання: робочий зошит, підручник, малюнок для вправи «Мої очікування», мультимедійна презентація, комп`ютер, проектор, опорний конспект, геометричні фігури з картону, степлер, синельна (пухнаста) проволока. Тип уроку – комбінований 2
А) світло має падати зліва або спереду;Б) стежити за поставою;В) відпочивати 2-3 хвилини через кожні 15 хвилин;Г) працювати з наперстком;Є) усі відповіді правильні. Сонік. Під час виконання ручних робіт: Д) зберігати голки та шпильки лише в гольнику або коробці;Е) класти ножиці із зімкненими лезами, направленими від себе, передавати кільцями вперед;6
4. Формулювання теми, мети, завдань уроку. Тема уроку: «Вибір та обґрунтування теми проекту. Поняття про проектування. Етапи проектування. Моделі-аналоги»Мета сьогоднішнього уроку: Навчитись обирати тему проекту, результатом якого буде творчий виріб;Навчитись обґрунтувати тему проекту; Спланувати етапи проекту;Ознайомитись з поняттям моделі-аналоги;Навчитись застосовувати моделі-аналоги при створенні ескізу виробу;Формувати креативне мислення при виборі творчого проекту та застосовувати кольори14
6. Вивчення нового матеріалу(бесіда, створення опорного конспекту )Проект – творча діяльність, спрямована на досягнення визначеної мети, вирішення якої-небудь проблеми. Проектування - процес роботи над проектом, а також підготовка комплекту проектної документації. Проектна діяльність – діяльність зі створення нового, потрібного виробу або послуги. 17
6. Вивчення нового матеріалу (бесіда, створення опорного конспекту ) Обговорення: для чого нам потрібні навички проектування?В процесі проектної діяльності ти навчишся:висувати ідеїпланувати власну діяльністьрозробляти графічне зображеннядобирати інструменти, обладнання та матеріаливизначати розміри виробу та будувати кресленнярозробляти технологічну послідовністьпідраховувати затратиоцінювати свою роботу 19
Опорний конспектзаписетапів Проєкту21 Організайційно-підготовчий. Пошук зарізків виробів. Пошук спососбів виготовлення. Добір матеріалів та інструментів Конструкторський Ескізний малюнок Креслення. Виготовлення шаблонів Розрахунок кількості матеріалів Виготовлення викрійки Технологічний Розкрій виробу. Обробка дрібних деталей. Монтаж виробу. Оздоблення вирорбу. Заключний. Контроль якостіВартість. Захист проекту