Презентація до уроку з трудового навчання «Вибір та обґрунтування теми проекту. Поняття про проектування. Етапи проектування. Моделі-аналоги»

Про матеріал
Презентація уроку з трудового навчання для 5 класу з теми: «Вибір та обґрунтування теми проекту. Поняття про проектування. Етапи проектування. Моделі-аналоги»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методична розробка уроку з трудового навчання. Марчук Л. У. 1

Номер слайду 2

Тема: «Вибір та обґрунтування теми проекту. Поняття про проектування. Етапи проектування. Моделі-аналоги»Мета: навчальна: сформувати в учнів знання про проектування, етапи проектування, моделі-аналог та обґрунтувати вибір проекту (виробу); розвивальна: розвивати учнів увагу, творчу уяву, фантазію, наочно-образну пам`ять; виховна: організовувати своє робоче місце. Обладнання: робочий зошит, підручник, малюнок для вправи «Мої очікування», мультимедійна презентація, комп`ютер, проектор, опорний конспект, геометричні фігури з картону, степлер, синельна (пухнаста) проволока. Тип уроку – комбінований  2

Номер слайду 3

1. Організація початку уроку. Створення позитивного емоційного фону. Психологічний тест3

Номер слайду 4

2. Перевірка домашнього завдання. Тедді1. Сонік2. Умка3. Правила безпечної праціІнтерактивне тестування4

Номер слайду 5

ТеддіДо початку роботи: А) вдягнути робочий одяг (хустку і фартух);Б) ретельно вимити руки;В) порахувати кількість голок і булавок у гольниці;Г) розкласти інструменти та пристосування;Д) усі відповіді правильні.5

Номер слайду 6

А) світло має падати зліва або спереду;Б) стежити за поставою;В) відпочивати 2-3 хвилини через кожні 15 хвилин;Г) працювати з наперстком;Є) усі відповіді правильні. Сонік. Під час виконання ручних робіт: Д) зберігати голки та шпильки лише в гольнику або коробці;Е) класти ножиці із зімкненими лезами, направленими від себе, передавати кільцями вперед;6

Номер слайду 7

Після закінчення роботи : А) порахувати кількість голок і булавок у гольниці;Б) прибрати робоче місце;В) скласти інструменти у скриньку;Г) усі відповіді правильні. Умка7

Номер слайду 8

Упс , невірно!8style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 9

Молодець!9

Номер слайду 10

Дякую!10

Номер слайду 11

3. Актуалізація опорних знань. Метод “Сорбонка”Які основні кольори?Які додаткові кольори?Які контрастні кольори?Які теплі кольори?Які холодні кольори?Які нейтральні кольори?11

Номер слайду 12

3. Актуалізація опорних знань. Метод “Асоціативний кущ”12

Номер слайду 13

3. Актуалізація опорних знань. Метод “Асоціативний кущ”13

Номер слайду 14

4. Формулювання теми, мети, завдань уроку. Тема уроку: «Вибір та обґрунтування теми проекту. Поняття про проектування. Етапи проектування. Моделі-аналоги»Мета сьогоднішнього уроку: Навчитись обирати тему проекту, результатом якого буде творчий виріб;Навчитись обґрунтувати тему проекту; Спланувати етапи проекту;Ознайомитись з поняттям моделі-аналоги;Навчитись застосовувати моделі-аналоги при створенні ескізу виробу;Формувати креативне мислення при виборі творчого проекту та застосовувати кольори14

Номер слайду 15

5. Мотивація Створення проекту нагадує будівництво будинку: спочатку висувається ідея, потім створюється креслення, потім добирають матеріали, здійснюють будівельні роботи, завершується оздоблення. Підсумок: творчий проект = високий результат навчальної діяльності15

Номер слайду 16

5. Мотивація Вправа “Очікування”16

Номер слайду 17

6. Вивчення нового матеріалу(бесіда, створення опорного конспекту )Проект – творча діяльність, спрямована на досягнення визначеної мети, вирішення якої-небудь проблеми. Проектування - процес роботи над проектом, а також підготовка комплекту проектної документації. Проектна діяльність – діяльність зі створення нового, потрібного виробу або послуги. 17

Номер слайду 18

6. Вивчення нового матеріалу (бесіда, створення опорного конспекту )До якого визначення підходять слова: реалізація проекту планування проекту творчий задум 18

Номер слайду 19

6. Вивчення нового матеріалу (бесіда, створення опорного конспекту ) Обговорення: для чого нам потрібні навички проектування?В процесі проектної діяльності ти навчишся:висувати ідеїпланувати власну діяльністьрозробляти графічне зображеннядобирати інструменти, обладнання та матеріаливизначати розміри виробу та будувати кресленнярозробляти технологічну послідовністьпідраховувати затратиоцінювати свою роботу  19

Номер слайду 20

Опорний конспектзаписетапів проекту20

Номер слайду 21

Опорний конспектзаписетапів Проєкту21 Організайційно-підготовчий. Пошук зарізків виробів. Пошук спососбів виготовлення. Добір матеріалів та інструментів Конструкторський Ескізний малюнок Креслення. Виготовлення шаблонів Розрахунок кількості матеріалів Виготовлення викрійки Технологічний Розкрій виробу. Обробка дрібних деталей. Монтаж виробу. Оздоблення вирорбу. Заключний. Контроль якостіВартість. Захист проекту

Номер слайду 22

Фізкультхвилинка https://youtu.be/H3jbf. L0z. UYo  22

Номер слайду 23

6. Вивчення нового матеріалу(бесіда, створення опорного конспекту )Що таке симетрія? Асиметрія?

Номер слайду 24

6. Вивчення нового матеріалу(бесіда, створення опорного конспекту. Моделі-аналоги - це модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється за формою деталей чи оздоблення.

Номер слайду 25

6. Вивчення нового матеріалу(бесіда, створення опорного конспекту) Які вам відомі геометричні фігури Які вам відомі геометричні фігури. Ці форми можуть поєднуватись між собою в різних комбінаціях, утворюючі різноматнітні предмети

Номер слайду 26

7. Первинне усвідомлення навчального матеріалу. Метод “Фантазування”

Номер слайду 27

7. Первинне усвідомлення навчального матеріалу. Метод “Фантазування”

Номер слайду 28

8. Закріплення знань Тестування на платформі Classtime. Первинне закріплення знань

Номер слайду 29

9. Підбиття підсумків Оцінювання усних відповідей, обговорення результатів тестування. Вправа «Очікування»29

Номер слайду 30

Інформація про домашнє завдання. Виконати ескізний малюнок творчого виробу. Виконати інтерактивну вправу на платформіhttps://learningapps.org/6956848

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дацюк Лілія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Матейчук Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чернова Наталя Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 червня 2022
Переглядів
11856
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку