Презентація з теми «Кольорові миші» Ліни Костенко допомагає урізноманітнити роботу на уроці, продемонструвати мистецький контекст відповідно до теми уроку. Містить різні види завдань.
Учні умітимуть: аналізувати ідейно-художній зміст вірша «Кольорові миші» розкривати алегорію образу кольорових мишей, давати йому оцінку характеризувати образ Анни, пояснювати причину її відокремленості від загалу висловлювати власне ставлення до проблеми, піднятої у творі Після проведення уроку Учні знатимуть: зміст поезії «Кольорові миші» суть літературних понять: художня деталь, образ-символ, антитеза
Номер слайду 4
М.Стельмах Сьогодні кожна людина може, як райдуга, всі свої сім кольорів показати.
Номер слайду 5
Берн Хогарт техніка гризайль
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Катарина Фріч “Застілля”
Номер слайду 10
Ліна Костенко “Пісенька про космічного гостя” …Він посидить, трохи відпочине, Цей мій дивний, нетутешній гість. Планетарно синіми очима про безмежний космос розповість…
Номер слайду 11
Бути таким як інші добре чи погано? __
Номер слайду 12
Ліна Костенко
Номер слайду 13
Номер слайду 14
анти – “проти” Антитеза – це явище протиставлення обставин, композиційних елементів, людських характерів
Номер слайду 15
5 4 3 2 1 Г А Ґ Б В Установіть послідовність подій А. Підсудна Анна Б. Вирок судді В. Кольоровий кіт Г. Сива давнина Ґ. Обвинувачення сусіда Д. Слово Анни
Номер слайду 16
Хукати Хукати – дихати на кого- або що-небудь, щоб зігріти, охолодити, притлумити біль.
Домашнє завдання Стор.128-129, виразне читання, відповіді на питання *Міні-твір «Кому легше жити: Аннам, яких не завжди розуміють, чи сусідам?» *Намалюйте кольорову гаму свого імені, ураховуючи «забарвлення» кожної букви, що входить до його складу.