Презентація до уроку з виробничого навчання "Оформлення вітрин"

Про матеріал
Повинен знати: сучасні способи, методи і напрями оформлення вітрин, приміщень та будівель; види та властивості матеріалів, що застосовуються для виконання робіт; технологічне обладнання та інструмент для виконання робіт; технологію та правила виконання оформлювальних робіт; правила і норми з охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Перегляд файлу

imageОФОРМЛЕННЯ ВІТРИН

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОФОРМЛЕННЯ ВІТРИН

В даний час оригінальні, стильні і яскраві рекламні конструкції, такі як світлові об'ємні букви або LED вивіски, грають ключову роль у формуванні запам'ятовування бренду і залучення уваги цільової аудиторії. Однак не менш важливим є дотримання принципів оформлення вітрини - ще однієї складової будь-якого магазину.

Світлові короби, банери або 3-D символи розташовуються зазвичай над входом в торговий зал і несуть в собі інформацію про компанію. Тоді як завдання вітрини - взаємодіяти з відвідувачем до того, як він зайде в приміщення.


image


ФАСАДНІ ВИВІСКИ В ОФОРМЛЕННІ

МАГАЗИНІВ

Головним аспектом в даному випадку є смак. Зовнішній вигляд об'єкта має відповідати тематиці бізнесу, а також бути привабливим і витриманим в одній концепції. Дизайн фасадної вивіски для магазину не повинен контрастувати з вітриною. Крім смаку важливі професіоналізм, наявність ідей і сміливість для їх реалізації. Завдяки цьому набору забезпечується основа для гарної вітрини, що продає та приваблює покупців.

Фасадна вивіска – це та одежинка за якою покупець вирішує відвідати магазин, тому кращий спосіб отримати якісну вивіску – замовити її виробництво у нас . Вже багато років компанія «Світ Проектів» займається проектуванням та виготовленням рекламних вивісок. Фасадними вони називаються тому, що розташовуються зазвичай на фасаді магазину . Вони бувають великими і маленькими, можуть складатися з декількох елементів або виготовлятися суцільними, містити тільки назву компанії або тільки назву продукції компанії, або і те й інше та на додачу рекламний слоган

Які бувають фасади магазинів:

´  Відкриті - в даному випадку перехожі через скло бачать торговий зал повністю. Такий тип ще називається вітриною "на перегляд".

Використання такої конструкції дозволяє "впустити" покупця всередину приміщення до того моменту, як він прийме рішення, входити в зал чи ні.

´  Закриті - скло в цій ситуації прикрашає зовнішня реклама. Вона грає роль перегородки між перехожими і торговим залом. Акцент тут робиться безпосередньо на вітрині, що містить розгорнуту експозицію, яка створює у пішоходів загальне враження про магазин. Стиль інтер'єру в таких приміщеннях повинен відповідати зовнішньому зображенню.

´  Частково закриті - робочий простір в цьому випадку видно не повністю. Деяка частка площі відгороджується зображенням товарів на склі, декораціями або штатним обладнанням.

ВІДКРИТІ ФАСАДИ МАГАЗИНІВ

image

ЗАКРИТІ ФАСАДІВ МАГАЗИНУ

image

ЧАСТКОВО ЗАКРИТІ ФАСАДИ МАГАЗИНІВ

image

Варіанти оформлення фасаду

´   Сюжетне - увага перехожих акцентується не на товарах, а на вигаданій ситуації. Дизайн в такому випадку включає різні декоративні елементи, які можуть бути пов'язані з асортиментом торгової точки за змістом або за аналогією.

´   Товарне - вибір такого варіанту передбачає виставлення на вітрину деякої продукції, яка продається в магазині.

´   Комбіноване - тут до уваги аудиторії представляється суміш товарів, що реалізує торгова точка і декоративних елементів або сюжетних зображень, які передають тематику бізнесу.

´   Акційне - тимчасова зміна дизайну, пов'язана з повідомленням про розпродажі, знижки, нової колекції або з наближенням свят: Нового Року, 8 березня та ін. Найчастіше таким способом оформляються фасади торгових точок, де спостерігається сезонність, наприклад, одяг / взуття.

Оформляючи вітрину, пам'ятайте про:

´   принципи просторової перспективи - пішоходи часто розглядають вітрини поблизу;

´   правильне поєднання кольорів;

´   освітлення - загальне розсіяне або направлене, з акцентом на деталі;

´   інструменти створення світла - прямий промінь, освітлювана пляма;

´   відповідність стилів інтер'єру і фасаду;

´   красиві цінники на виставлені у вітрині товари;

´   композиційне рішення - коли кожен елемент важливий, і без нього цілісність картинки зруйнується;

´

Також рекомендується використовувати манекени, красиво оформити вхідні двері, відремонтувати фасад будівлі, де розташовується магазин.

При створенні вітрини не слід:

´   використовувати дешеві матеріали;

´   захаращувати місце товарами;

´   встановлювати решітки на вікнах;

´   наносити схематичні малюнки;

´   довго використовувати одну і ту ж експозицію.

Вивіски

За формою вони поділяються на:

´   прямокутні; ´ фігурні.

За типом підсвічування вони бувають:

´   Зі світлодіодним підсвічуванням зсередини;

´   Контражурними (світлові прилади розміщуються всередині, але світять не на «обличчя», а в протилежному напрямку, на основу. Таким чином, в темряві світиться тільки контур – це широко використовується в інтер'єрах);

´   Відкриті світлодіоди;

´   Прожектори назовні.

За типом матеріалів для виробництва можуть бути зроблені:

´   з алюмінієвої композитної панелі;

´   з акрилу і ПВХ;

´   із лицьовою частиною з банера;

´   із лицьовою частиною з полікарбонату.


image


Матеріали для виготовлення табличок та вивісок

1.           Прямокутні короба з алюмінієвої композитної панелі. Виготовлення фасадних вивісок з АКП ідеально підходить для виробництва великих іміджевих конструкцій преміум класу. У них чудовий зовнішній вигляд, вони майже не вицвітають, не бояться легких механічних пошкоджень, не тріскаються від ударів і не деформуються. Їх додатковою перевагою є можливість створення рекламних поверхонь довжиною до 5,5 метрів без стиків, оскільки лист має довжину близько 6 метрів. Недолік в тому, що з цього матеріалу досить важко виготовити фігурні елементи.

2.           Світлові короби з акрилу і ПВХ. В якості зовнішньої сторони використовуються пластики, які добре пропускають і розсіюють світло. Перший варіант – це акрил. Він відмінно розсіює світло, але не може бути більше ніж 3х2 метри – саме такий розмір аркуша. Якщо проектується виріб більшого розміру, то ми склеюємо кілька листів між собою, проте в цьому випадку на «обличчі» з'явиться стик (хоч і не надто помітний).

Цей матеріал дуже легко піддається обробці, тому конструкції з нього бувають практично будь-якої форми. Мінус – схильність до температурної деформації. Іншими словами, від постійних перепадів температур, пластик починає «скручуватись» або вигинатись. Ми проводимо експерименти зі зразками від різних постачальників (є китайський, європейський, ізраїльський, є литий і екструзійний), при виборі кращих матеріалів. Однак, в будь-якому випадку, термін служби пластикових виробів вдвічі менший ніж виготовлених з АКП. Другий дешевший варіант «лицьової частини» – це стільниковий полікарбонат. Його довжина становить 12 м, що дозволяє робити довгі фасадні вивіски без стиків. Полікарбонат та банер – конкуренти для виробництва габаритних об'єктів. У порівнянні з банером кольори на першому виглядають значно «соковитіше», тобто яскравіше. Однак суттєвим недоліком виготовлення таких конструкцій є наявність «ребер», які видно з невеликої відстані. Але велика реклама зазвичай встановлюється на великій відстані від спостерігача, тому цей нюанс не критичний. Також полікарбонат погано піддається механічній обробці, тому фігурні елементи з нього ми зазвичай не робимо. Зображення на пластик наносимо за допомогою спеціальних плівок, що розсіюють світло. В силу своєї низької ціни, найбільш поширені подібні короби прямокутної форми. Однак, якщо необхідно надати виробу індивідуальність, контур лайтбоксу може бути найрізноманітнішої форми.

Банери із повноколірним друком

imageВеликі за розмірами вироби, що мають один з габаритів (ширину або висоту) більше трьох метрів виготовляються так: на металеву раму натягується спеціальний світлопропускний банер з друком, виготовлений з синтетичної тканини (backlight).

Можуть бути не тільки прямокутними, але і фігурними. Мінусом є не дуже великий термін служби – вже за кілька років банер починає вицвітати. У лайтбоксу із банеру низька насиченість кольорів в нічний час. Тобто фарби на зображенні не такі насичені і контрастні в порівнянні з підсвіченим зсередини акрилом. Перевага:

можливість виробництва об'єктів дуже великого розміру, а також відсутність температурної деформації. Банер буде зберігати хорошу натяжку тривалий час. Умова збереження гарної натяжки – монтаж в теплу пору року.

Щити з пластику або алюмінієвої композитної панелі з зовнішнім освітленням

imageЩе один варіант оформлення фасаду – використання щитів з ПВХ (полівінілхлорид) або АКП з нанесеним на нього зображенням. Картинка друкується на матовій або глянцевій плівці і приклеюється до лицьової частини щита. Хоч такий варіант виготовлення вивісок і табличок дешевше за лайтбокси, але вночі їх видно гірше, ніж бокс, що світиться зсередини. Його прийнято підсвічувати прожекторами на кронштейнах (металогалогеновими, світлодіодними).

Лайтбокси

imageЦе дуже поширена загальна назва для підсвічених зсередини вивісок. Світитися може як вся панель, так і деяка її частина (наприклад, логотип). Підсвічування здійснюється зсередини світлодіодами. Рекламне зображення на лайтбоксі буває постійним або змінним (для проведення короткострокових рекламних кампаній, наприклад, сезонних розпродажів тощо). Хорошим прикладом лайтбоксу зі змінним зображенням служить сітілайт. При замовленні реклами з підсвіченою лицьовою частиною необхідно пам'ятати, що найкраще світяться яскраві кольори: білий, червоний, жовтий, помаранчевий, блакитний, зелений. Коричневий, фіолетовий, бордовий – значно тьмяніші.

pdf
Додано
4 жовтня 2022
Переглядів
1059
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку