Презентація до уроку "Закон Ома. Розв'язування задач"

Про матеріал

Для підтримки роботи на уроці з теми "Закон Ома . Розв'язування задач" можна скористатися даною презентацією. Урок із професійним спрямуванням.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевіряємо домашнє завдання: - розв'язати задачі; - написати фізичний диктант

Номер слайду 2

Фізичний диктант

Номер слайду 3

Перевіряємо фізичний диктант12 к. В = 12 000 ВСА = (1 – 0,5) / 5 = 0,1 АU = 4,6 ВR = U/I R = 8 В / 2•10-3= 4 000 ОмІ = U/R. Якщо R2 = R1/4, то І2 = 4 І1 (збільшиться у 4 рази)І = U/R. Якщо U2 = 6 U1, то І2 = 6 І1 (сила струму збільшиться у 6 разів) Питомий опір алюмінію (2,8• 10-8 Ом•м) більший за питомий опір міді (1,68• 10-8 Ом•м), то сила струму у ньому буде менша. Амперметр без навантаження не вмикається. Якщо І = 2 А, U = 75 В, то R = U/I = 75 / 2 = 37,5 Ом Опір зменшується, сила струму – збільшується. Паралельно Прямо пропорційна напрузі, обернено пропорційна опору

Номер слайду 4

Електропостачальник. С. Великомихайлівка. Публічне акціонерне товариство Дніпрообленерго:-одна з найбільших енергозабезпечуючих компаній України;-передає по мережах і постачає споживачам до 27% всієї електроенергії в Україні;-забезпечує майже 40 тис. підприємств, організацій і 1,5 млн побутових абонентів

Номер слайду 5

Спеціалний навчальний підрозділ. Центр підготовки і розвитку персоналу:-набувають теоретичних і практичних навичок по спеціалізації електроенергетика, електротехніка та електромеханіка

Номер слайду 6

Двадцять восьме лютого. Класна робота«Розв'язування задач на закон Ома»

Номер слайду 7

- бути активним- бути толерантним- слухати один одного- кожна думка – внесок в загальну справу. Правила роботи у команді

Номер слайду 8

Правила роботи з електричним обладнанням: Складаючи електричне коло, уникайте перетину проводів.2. Правильно вмикайте прилади: амперметр - послідовно, вольтметр - паралельно до споживача, дотримуйтеся полярності, вказаної на передній панелі приладів.3. Під час проведення дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів.4. При складанні експериментальних установок використовуйте провідники з міцною ізоляцією без видимих пошкоджень.5. Джерело живлення вмикайте в електричне коло в останню чергу.6. Не доторкайтесь до елементів кола, що перебувають під напругою і не мають ізоляції.8. Не виконуйте повторно з'єднань у колі після ввімкнення джерела живлення.9. Виявивши несправність в електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно вимкніть джерело живлення і повідомте про це вчителя.10. Під час користування реостатом не виводьте повзунок у положення короткого замикання

Номер слайду 9

1. Асоціативний кущ: - напруга - сила струму - опір Фізичне лото

Номер слайду 10

Розв'язування задач на закон Ома 2. Розв'язування задач на закон Ома. Опір. Розрахувати опір провідника, який перебуватиме під напругою 100 В, і щоб за 5 хв через його поперечний переріз проходив заряд 6 Кл?Сила струму. Якої сили струм при напрузі 6,8 В протікає у мідному провіднику завдовжки 100 м і площею поперечного перерізу 0,5 мм2 ? Питомий опір міді 0,017 Напруга. Визначити напругу на кінцях залізного провідника довжиною 150 см і площею поперечного перерізу 0,025 мм2, у якого сила струму 250 м. А. Питомий опір заліза 0,1

Номер слайду 11

3. Проект електричного кола1) Опір: Накреслити електричну схему для обігріву приміщення дитячого садка. Важливо врахувати: щоб роботу обігрівача можна було регулювати, і вмикати в мірі необхідності. 2) Сила струму: Накреслити схему електричного освітлення приміщення читального залу бібліотеки. При цьому необхідно врахувати, що дві лампи вмикаються одночасно одним ключем. У випадку, якщо перегорить одна із них, то і друга вимикається.3) Напруга: У відділені дитячої лікарні кнопка виклику медсестри знаходиться у кожній палаті. Накреслити схему електромережі, щоб під час натискання на кнопку в медсестри загорялася лампочка з номером палати і дзвенів дзвінок.

Номер слайду 12

4. Експериментальна задача Ввести в дію проекти електричних кілскласти електричне коло за накресленою схемою;за допомогою вимірювальних приладів визначити силу струму, напругу;обчислити опір споживача струму

Номер слайду 13

Спеціальність електроенергетика, електротехніка та електромеханіка можна одержати: - Покровське ВПУ – 75, -Дніпровський коледж електрифікації,- Дніпровський коледж ракетно-космічного машинобудування, -Дніпровський державний технічний університет

Номер слайду 14

Домашнє завдання: для електротехніків :- повторити: § 29- розв’язати: № 253- творче завдання: відвідати історико-краєзнавчий народний музей нашого села, поспілкуватися із директором музею Мазченко Л. В. і знайти матеріал про історію електрифікації нашого села для інженерів-електриків- повторити: § 29- розв’язати: № 254*(визначити масу мідного проводу)творче завдання: Гірлянда складається із 11 лампочок, кожна з яких розрахована на напругу 13,5 В та силу струму 0,16 А. Дати відповіді на питання: 1) від джерела якої напруги працює гірлянда; 2) що можете сказати про силу струму однієї лампи та в усьому колі; 3) який опір однієї лампи; 4) чому дорівнює опір всієї гірлянди

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гринько Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
3963
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку