Для підтримки роботи на уроці з теми "Закон Ома . Розв'язування задач" можна скористатися даною презентацією. Урок із професійним спрямуванням.
Перевіряємо фізичний диктант12 к. В = 12 000 ВСА = (1 – 0,5) / 5 = 0,1 АU = 4,6 ВR = U/I R = 8 В / 2•10-3= 4 000 ОмІ = U/R. Якщо R2 = R1/4, то І2 = 4 І1 (збільшиться у 4 рази)І = U/R. Якщо U2 = 6 U1, то І2 = 6 І1 (сила струму збільшиться у 6 разів) Питомий опір алюмінію (2,8• 10-8 Ом•м) більший за питомий опір міді (1,68• 10-8 Ом•м), то сила струму у ньому буде менша. Амперметр без навантаження не вмикається. Якщо І = 2 А, U = 75 В, то R = U/I = 75 / 2 = 37,5 Ом Опір зменшується, сила струму – збільшується. Паралельно Прямо пропорційна напрузі, обернено пропорційна опору
Електропостачальник. С. Великомихайлівка. Публічне акціонерне товариство Дніпрообленерго:-одна з найбільших енергозабезпечуючих компаній України;-передає по мережах і постачає споживачам до 27% всієї електроенергії в Україні;-забезпечує майже 40 тис. підприємств, організацій і 1,5 млн побутових абонентів
Правила роботи з електричним обладнанням: Складаючи електричне коло, уникайте перетину проводів.2. Правильно вмикайте прилади: амперметр - послідовно, вольтметр - паралельно до споживача, дотримуйтеся полярності, вказаної на передній панелі приладів.3. Під час проведення дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів.4. При складанні експериментальних установок використовуйте провідники з міцною ізоляцією без видимих пошкоджень.5. Джерело живлення вмикайте в електричне коло в останню чергу.6. Не доторкайтесь до елементів кола, що перебувають під напругою і не мають ізоляції.8. Не виконуйте повторно з'єднань у колі після ввімкнення джерела живлення.9. Виявивши несправність в електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно вимкніть джерело живлення і повідомте про це вчителя.10. Під час користування реостатом не виводьте повзунок у положення короткого замикання
Розв'язування задач на закон Ома 2. Розв'язування задач на закон Ома. Опір. Розрахувати опір провідника, який перебуватиме під напругою 100 В, і щоб за 5 хв через його поперечний переріз проходив заряд 6 Кл?Сила струму. Якої сили струм при напрузі 6,8 В протікає у мідному провіднику завдовжки 100 м і площею поперечного перерізу 0,5 мм2 ? Питомий опір міді 0,017 Напруга. Визначити напругу на кінцях залізного провідника довжиною 150 см і площею поперечного перерізу 0,025 мм2, у якого сила струму 250 м. А. Питомий опір заліза 0,1
3. Проект електричного кола1) Опір: Накреслити електричну схему для обігріву приміщення дитячого садка. Важливо врахувати: щоб роботу обігрівача можна було регулювати, і вмикати в мірі необхідності. 2) Сила струму: Накреслити схему електричного освітлення приміщення читального залу бібліотеки. При цьому необхідно врахувати, що дві лампи вмикаються одночасно одним ключем. У випадку, якщо перегорить одна із них, то і друга вимикається.3) Напруга: У відділені дитячої лікарні кнопка виклику медсестри знаходиться у кожній палаті. Накреслити схему електромережі, щоб під час натискання на кнопку в медсестри загорялася лампочка з номером палати і дзвенів дзвінок.
Домашнє завдання: для електротехніків :- повторити: § 29- розв’язати: № 253- творче завдання: відвідати історико-краєзнавчий народний музей нашого села, поспілкуватися із директором музею Мазченко Л. В. і знайти матеріал про історію електрифікації нашого села для інженерів-електриків- повторити: § 29- розв’язати: № 254*(визначити масу мідного проводу)творче завдання: Гірлянда складається із 11 лампочок, кожна з яких розрахована на напругу 13,5 В та силу струму 0,16 А. Дати відповіді на питання: 1) від джерела якої напруги працює гірлянда; 2) що можете сказати про силу струму однієї лампи та в усьому колі; 3) який опір однієї лампи; 4) чому дорівнює опір всієї гірлянди