Презентація розроблена до уроку з теми "О.Уайльд."Хлопчик-зірка".Еволюція образу головного героя".З її допомогою учням буде цікаво простежити шлях еволюції хлопчика-зірки, з'ясувати, в чому, на думку автора, полягає справжня краса.
ЗІРКА: 1. Небесне тіло, видиме простим оком у вигляді світлової точки на небі.2. Переносне значення – дуже видатна, прославлена людина 3. Геометрична фігура з гострими кінцевими виступами по колу. Словникова робота
Номер слайду 6
Номер слайду 7
?Що може означати поєднання слів “ зірка “ і “ хлопчик “?
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Як не звернути з шляху на небо і стати зіркою… Як залишити по собі слід, про який будуть згадувати інші…Що найголовніше у житті…У чому полягає “ велич людської краси “…
Номер слайду 10
Еволюція розвиток, процес поступового перетворення. Словникова робота
Номер слайду 11
Оскар Уайльд “ Хлопчик-зірка “Еволюція образу головного героя
Номер слайду 12
Пригадаємо…Охарактеризуємо…Простежимо…Вчитимемося…Виховуватимемо у собі…Намагатимемося…зміст казки (окремі фрагменти).головного героя.шлях Хлопчика-зірки до справжньої краси.бачити справжню красу.любов, доброту, милосердя, здатність співчувати чужому горю.робити дива своїми руками.
Номер слайду 13
“ Музей загублених речей “
Номер слайду 14
Поєднай розкажи
Номер слайду 15
Була зимова ніч, стояв пекучий мороз. Сніг товстою ковдрою покривав землю і гілля дерев, і коли Лісоруби продиралися крізь хащі, навкруги, потріскуючи, ламалися перемерзлі галузки (гілки), а коли вони підійшли до Гірського Водоспаду, то побачили, що він нерухомо завис, бо його поцілувала Крижана Королева.І ось такої морозної ночі сталося диво…
Чи відповідає зовнішня краса хлопчика його поведінці?За текстом “ зібрати намисто “ із чорно-білих кружечків в залежності від вчинків героя. добро зло
Номер слайду 21
Хто із представлених персонажів кінострічки мав “ кам'яне “ серце, а хто “ золоте “ ? Чому?
Номер слайду 22
Бо хто матір забуває,Того Бог карає,Того люди цураються. В хату не пускають. Чужі люди проганяють.І не буде тому На всій Землі безконечній. Веселого дому. Т. Г. Шевченко
Номер слайду 23
Номер слайду 24
“ Шлях духовного очищення “егоїзм, самозакоханістьстражданнятерпіннямилосердядобро
Номер слайду 25
милосердя. Доброта. Милосердя. Любов “ Запали зірку “ppt_x
Номер слайду 26
??краса Позитивні якості негативні якості
Номер слайду 27
Віршована форма із семи рядків, перший і останній з яких, поняття з протилежним значенням. Схема: 1-й рядок тема (іменник)2-й означення (2 прикметника)3-й дія (3 дієслова)4-й асоціації (4 іменника)5-й дія (3 дієслова)6-й означення (2 прикметника)7-й тема (іменник) “ Діаманта “
Номер слайду 28
Як не звернути з шляху на небо і стати зіркою? Як залишити по собі слід, про який будуть згадувати інші?Що найголовніше у житті?У чому полягає “ велич людської краси “?
Номер слайду 29
Який постер, на вашу думку, відображає тему уроку? Який із цих постерів ви взяли б за епіграф до нашого уроку? Поясніть свій вибір.
Мудрі істини Там, де люди з “ кам'яними “ серцями, панує холод світ зла. Краса це скарб! Але розпорядитися нею, як і будь-яким скарбом, можна по-різному. Справжня краса повинна нести людям світло, тепло. Зло і жорстокість знищують красу, і вона перестає бути красою. У красивої людини мають бути гарні вчинки. Зректися матері це великий гріх. Тільки людина з “ кам'яним “ серцем може відмовитися від своєї матері. Злі вчинки не залишаються безкарними. За свої вчинки треба відповідати. Будь добрим, милосердним, і добро повернеться до тебе.
Номер слайду 32
– урок сподобався, взяв (ла) для себе багато корисного – урок гарний – щось було як звичайно, а взагалі незрозуміло – “ чахлий “, пропащий урок. “ Дерево уроку “
Номер слайду 33
“ Мікрофон ”Сьогоднішній урок допоміг мені зрозуміти, що…