Презентація до виступу "Створення ситуації успіху"

Про матеріал

“Якщо успіху досягти важко, треба докласти більше зусиль”. П. Бомарше “Ти можеш!” – повинен нагадувати вчитель учню. “Він може!” повинен нагадувати колектив. “Я можу!” – повинен повірити в себе учень. В. Шаталов. Уміння, Старання, Пізнання, Інтерес, Хвала.

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання. Успіх у навчанні єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися. В. О. Сухомлинський

Для “ситуації успіху” треба пам'ятати головне – створити оптимістичну обстановку дитини, забути на деякий час про недоліки, побачити тільки перспективи лінії розвитку


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення ситуації успіху на уроці Вчитель англійської мови Кулікова Л. О.

Номер слайду 2

Любов до знання ґрунтується на насолоді від розумової діяльності:чим вона більше самодіяльна, тим і насолода більша С. Русова

Номер слайду 3

Дати дітям радість праці, радість успіху У навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності  - це перша заповідь виховання. Успіх у навчанні — єдине джерело  внутрішніх сил дитини,  які породжують  енергію для  переборення труднощів, бажання вчитися.  В. О. Сухомлинський

Номер слайду 4

А. С. Макаренко розробив  ідею «завтрашньої радості»В. О. Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним «Школі радощів»

Номер слайду 5

Ситуація успіху – доволі тонкий педагогічний інструмент. Ним мусить володіти кожен учитель,  адже він – майстер, який бере участь у творенні найголовнішого – Людини.

Номер слайду 6

Щасливі очі учнів- найвища оцінка роботи в школіПедагоги не лише озброюють своїх вихованців необхідними знаннями та вміннями, а й дбають про те, щоб учні почувалися в школі, як удома, де їм добре, де вони захищені, куди йдуть з радістю.

Номер слайду 7

Передумови успішного уроку. Мотивація навчання• Задоволення від самого процесу навчання• Особистісний підхід у навчанні• Створення позитивного психологічного клімату на уроці

Номер слайду 8

Що таке успіх? • Уміння • Старання • Пізнання • Інтерес • Хвала

Номер слайду 9

1. Зняття страху2. Авансування успішного результату3. Прихований інструктаж дитини про способи і форми здійснення діяльності4. Внесення мотиву5. Персональна винятковість6. Мобілізація активності або педагогічне виконання7. Висока оцінка деталі

Номер слайду 10

Кожна дитина особлива, по-своєму неповторна й обдарована. Звернення вчителя до її найкращих почуттів обов’язково матиме успіх і знайде відгук у дитячих серцях

Номер слайду 11

Правила управління успіхом на уроці Якщо після уроку в учнів не залишилося питань, які хотілося б обговорити, пошукати розв’язування, то це означає, що урок, можливо, був корисним, але залишив дітей байдужими до того, що на ньому відбувається. Незаслужена похвала, перебільшені компліменти, випадкові оцінки принижують відчуття успіху. Треба побачити реальні зміни, реальні досягнення учнів, якими б малими вони не були, та вчасно підтримати учня. Успіх починається з прийняття дітьми права вчителя вчити. Авторитет, особистість вчителя, його різноманітні уподобання та зацікавлення - основа успіхів учнів. Психологічний клімат, обстановка життєрадісності, організація діяльності учнів на уроці, вдале поєднання творчих та репродуктивних методів. Передчуття незвичайності, спроможність вчителя дивувати, вносити елементи романтичності відіграють важливу роль на уроці. Учитель повинен любити дітей та вміти це робити. Не можна виказувати захоплення від спілкування з одними дітьми та заставляти страждати інших. Учитель повинен знати цілий клас і кожного учня окремо. Він повинен дуже багато знати про дітей, щоб навчитися у потрібну хвилину допомогти їм.

Номер слайду 12

Правила управління успіхом на уроці8. Початок уроку - момент, від якого у значній мірі залежить успіх всього уроку. 80% навчального успіху дітей залежить від вміння вчителя давати домашні завдання. Проблема в тому, що діти та дорослі розмовляють різними мовами, вкладають різний зміст у слова і тому домашні завдання без детальних пояснень того, щоб хотів отримати вчитель, яке завдання він ставить, часто призводять учнів до непорозуміння і вони зовсім відмовляються від виконання домашніх завдань. 9. Домашні завдання повинні бути «смачними», цікавими, творчими, часто практично орієнтованими, оригінальними, доступними, посильними, різнорівневими.10. Поряд із балами розгорнута словесна оцінка відіграє виключну роль у стимулюванні навчальної діяльності дитини.11. Ступінь зацікавленості учнів предметом виявляється в їх бажанні й готовності займатися ним після уроків.12. Учитель повинен навчитися включати учнів в колективну пізнавальну діяльність.

Номер слайду 13

Рекомендації педагогам: П’ять «необхідно»: Виражати подив і захоплення всім, що роблять і говорять учні під час занять. Вживати такі слова, як «молодець», «прекрасно», «добре», «відмінно», «блискуче». Не дозволяти собі критикувати особистість учня в присутності інших. Оцінюючи результати діяльності учнів, знаходити в ній щось позитивне. Бути позитивно налаштованим особисто. Успішні учні бувають в успішного вчителя!

Номер слайду 14

Словесна оцінка. Ти вже більше працюєш над собою!Не сумуй, у тебя все вийде! Початковий рівень. Добре!Вже краще! Набагато краще!З успіхом тебе! Середній рівень. Доволі вдало! Ти багато вже вмієш!Чудесно! Молодець! Як влучно! Достатній рівень. Ти вмієш правильно висловлювати думки! Ти можеш творити!Ти маєш особисту думку! Високий рівень. Прекрасна відповідь!Ми пишаємося твоїми успіхами!

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Актуальним сьогодні є впровадження у навчальний процес таких засобів активізації, як системи пізнавальних і творчих завдань, застосування різних прийомів співробітництва і навчального діалогу, групової та індивідуальної роботи, що сприяє зміцненню інтересів дітей. З метою створення ситуації успіху та активізації пізнавальної діяльності, я на уроках застосовую елементи інноваційних технологій, творчі проблемні завдання, що забезпечують розвиток тих здібностей і якостей, які перебувають у стадії формування.

Номер слайду 21

Практичне застосування: використання інноваційних технологій у процесі вивчення англійської мови дає змогу: 1. покращити зміст навчання; 2. вдосконалювати форми і методи; 3. індивідуалізувати навчання; 4. активізувати навчання; 5. надати учням радість навчання.

Номер слайду 22

Я думаю, що інтеграція інноваційних технологій у процесі вивчення англійської мови сприятиме створенню ситуації успіху на уроці та активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості. Щоб стимулювати пізнавальний інтерес учнів, дати учням радість навчання я використовую такі види творчо-розвивальних технологій. Проектна технологія. Плакати. Настільні ігри. ПрезентаціїІнтерактивні технології: «Робота в групах», «Коло ідей» «Мікрофон», «Робота в парах»

Номер слайду 23

Ігрові технологіїтеатралізовані ; ділові; рольові; інтелектуальні; сюжетні ігри;завдання у віршах;завдання-жарти;ребуси;ігрові та цікаві ситуації;брейн-ринги;вікторини;елементи медіаосвіти (Аудіювання за допомогою мультфільму)сюжетні ігри

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Під час уроків

Номер слайду 26

Під час уроків

Номер слайду 27

Проектна методика

Номер слайду 28

Проектна методика

Номер слайду 29

Під час позакласних заходів

Номер слайду 30

Під час декади іноземних мов

Номер слайду 31

Участь у конкурсі «ПАЗЛ»

Номер слайду 32

Участь у конкурсі «ПАЗЛ»

Номер слайду 33

Участь у конкурсі «Гринвіч»

Номер слайду 34

Дякую за увагу!

pptx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
3446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку